دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نمونه های جالب بستن روسری زیر چادر + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل های بستن روسری از زیر چادر جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید روسری یا شال خود را به راحتی ببندید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید.

یکی از بزرگ ترین دغدغه هایی که خانم های باحجاب با آن روبرو می شوند نحوه گره زدن روسری از زیر چادر می باشد همچنین روسری باید به گونه ای در زیر چادر بسته شود که ساعت های طولانی ثابت بماند و شل نشود.

نحوه بستن روسری از زیر چادر با روش های جالب

روسری و شال از انواع اکسسوری های کاربردی برای خانم ها به شمار می روند و اگر شما طرح و رنگ روسری و شال خود را بدرستی انتخاب نمایید جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید همچنین گره زدن این اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که باید به آن توجه ای ویژه داشت.

مدل بستن روسری طرح دار

روش هایی گره زدن روسری و شال از زیر چادر

اگر شما چادری هستید بهتر است در انتخاب جنس چادر خود حساسیت لازم را به خرج دهید و از پوشیدن چادرهای سنگین و سر خودداری نمایید زیر نگه داشتن شال و روسری در زمان پوشیدن این چادرها روی سر دشوار است.

توجه داشته باشید روسری یا شالی را باید برای پوشیدن انتخاب نمایید که جنس آن سبک باشد و علاوه بر این سر نباشد. روسری های کرپ یا کج راه که از جنس ابریشم هستند برای پوشیدن از زیر چادر انتخابی مناسب به شمار می روند.

انتخاب فیکس کننده مناسب برای شال یا روسری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما باید از فیکس کننده ای استفاده نمایید که روسری یا شال را بتوانید روی سر خود به صورت ثابت نگه دارید. سوزن های حجاب یا سنجاق قفلی بهترین نوع فیکس کننده برای روسری و شال به شمار می روند و شما می توانید به راحتی و ساعت های طولانی روسری را روی سر خود ثابت نگه دارید.

بستن روسری زیر چادر بستن شال از زیر چادر بستن روسری طرح دار از زیر چادر بستن روسری شیک از زیر چادر بستن روسری با شیوه خلاقانه مدل بستن شال از زیر چادر بستن شال با روش های جالب مدل بستن شال از زیر چادر بستن شال ساده با روش های جالب بستن روسری زرشکی از زیر چادر مدل بستن روسری بستن روسری رنگ روشن از زیر چادر بستن روسری طرح دار بستن روسری با روشی جالب

  •  آرون گروپس

 

برای بستن روسری باحجاب از زیر چادر باید تمرین های لازم را داشته باشید تا بتوانید مهارت لازم را در این زمینه کسب نمایید و به عنوان یک خانم چادری پوششی آراسته و جذاب داشته باشید.

اگر تمایل دارید ظاهری خاص و به روز داشته باشید بهتر است از روسری یا شال رنگ روشن و طرحدار برای پوشیدن در زیر چادر استفاده نمایید همچنین می توانید طرح روسری یا شال را ساده انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید روسری را به شیوه های مختلف ببندید بهتر است روسری را قواره بزرگ انتخاب نمایید زیرا بستن روسری قواره بزرگ به شیوه های مختلف امکان پذیر می باشد.

بستن روسری طرح دار روش بستن روسری از زیر چادر بستن روسری رنگ روشن از زیر چادر بستن شال از زیر چادر نحوه بستن روسری طرحدار بستن روسری شیک و طرحدار بستن روسری بستن روسری صورتی از زیر چادر بستن روسری طرحدار مدل بستن روسری

در این مطلب با نحوه گره زدن روسری یا شال از زیر روسری آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *