دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی انواع مدل ناخن کوتاه با دیزاین های اسپرت و مجلسی شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ناخن کوتاه با دیزاین های شیک و خلاقانه مخصوص افراد با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طراحی خاص و شیکی را روی سطح ناخن هایتان ایجاد کنید.

اگر ناخن های شما کوتاه می باشد هیچ نگرانی برای مانیکور کردن آن ها وجود ندارد و شما می توانید به کمک طرح های متنوع تغییرات مثبتی را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید و ظاهری به روز داشته باشید.

مدل ناخن کوتاه با دیزاین های خاص و جذاب

طراحی ناخن نیازمند خلاقیت و مهارت است و بهتر است شما با توجه به میزان استعدادی که در این زمینه دارید طرحی مناسب را برای دیزاین ناخن های کوتاه یا بلند خود انتخاب نمایید.

مدل طراحی ناخن

دیزاین ناخن کوتاه با طرح های ساده

اگر ناخن های شما کوتاه است و تمایلی به استفاده از ناخن مصنوعی ندارید بهتر است دیزاین ناخن های خود را به گونه ای انتخاب نمایید که ناخن ها بلندتر و خوش فرم تر به نظر برسند.

توجه داشته باشید که دیزاین ناخن ساده برای افرادی که در مراحل اولیه کار طراحی ناخن ها هستند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین شما می توانید به کمک لاک هایی خوشرنگ طراحی خاص و شیکی را روی ناخن های خود ایجاد نمایید.

اگر تمایل دارید ناخن هایتان بلندتر به نظر برسد بهتر است از رنگ های روشن لاک برای دیزاین ناخن ها استفاده کنید همچنین می توانید از طرح هایی استفاده کنید که خاص هستند و باعث می شوند تا ناخن ها بلندتر به نظر برسد.

مدل ناخن کوتاه و شیک طرح لاک ناخن دیزاین ساده ناخن ناخن کوتاه و شیک دیزاین ناخن زیبا دیزاین ناخن ساده و زیبا طراحی ناخن خاص مدل ناخن کوتاه و زیبا دیزاین زیبا ناخن طراحی زیبا ناخن دیزاین ناخن ساده دیزاین ناخن زنانه دیزاین ناخن شیک و ساده طرح لاک ناخن کوتاه جدیدترین مدل ناخن کوتاه دیزاین ناخن

  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید از دیزاین های ساده استفاده کنید بهتر است بعد از طراحی ناخن های خود به کمک سنگ یا نگین های تزیینی و سایر وسایل تزیین کننده به تزیین برخی از ناخن ها یا همه ناخن های خود بپردازید.

در صورت تمایل می توانید برای طراحی ناخن کوتاه از ترکیب دو یا چند لاک استفاده کنید که در این صورت رنگ لاک ها باید با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند همچنین می توانید برای طراحی ناخن ها از ترکیب رنگ های متضاد لاک استفاده کنید که در این صورت دیزاین شما منحصر به فرد و جذاب تر به نظر می رسد.

برای دیزاین ناخن کوتاه می توانید از طرح های مجلسی و پرکار استفاده کنید همچنین می توانید به کمک شابلوهای مخصوص دیزاین ناخن ، طرحی جذاب و متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

مدل دیزاین ناخن کوتاه و جذاب دیزاین شیک ناخن دیزاین ناخن دخترانه طراحی ساده ناخن طراحی ناخن طراحی ناخن خاص و ساده طراحی ناخن دخترانه مدل ناخن کوتاه جذاب ناخن کوتاه زنانه طراحی ناخن طراحی ناخن مجلسی کوتاه دیزاین ناخن دخترانه دیزاین ناخن مجلسی مدل دیزاین ناخن دیزاین شیک ناخن طرح لاک ناخن کوتاه دیزاین ناخن مجلسی دیزاین ناخن زنانه ناخن کوتاه طرحدار دیزاین ساده ناخن

در این مطلب ایده هایی برای مدل ناخن کوتاه مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *