دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با جذاب ترین دیدنی های جنوب فرانسه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

شاید شما گردشگران تاکنون کمترین جایی را به زیبایی و بکری جنوب فرانسه دیده باشید این منطقه دارای دیدنی های بسیار زیادی است که ارزش تاریخی و طبیعی بسیار زیادی دارند. این منطقه ویژه گردشگرانی است که قصد دارند به یکی از مناطق خوش آب و هوای اروپا سفر کنند و با وجود آرامشی که در آن حاکم است بسیار مورد توجه است.

یکی از مهم ترین مناطقی که در جنوب فرانسه قرار دارد منطقه پروانس است این منطقه وسیع دارای جذابیت ها و چشم اندازهای بسیار زیادی است و در حاشیه یکی از رودخانه های مهم با نام رودخانه رون واقع شده است. این منطقه داریا زیبایی های بی شماری است و هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند جالب است بدانید پروانس یکی از مهم ترین زیستگاه های اسطوخودوس است روستاهایی که در اطراف این مناطق نیز وجود دارند دارای جذابیت های بسیار زیادی هستند که می توانید از آن ها دیدن نمایید. جدای از همه این زیبایی ها شاهد چشم اندازهای زیبایی از سواحل مدیترانه ای هستیم که به دلیل زیبایی های بی نظیر و بکر خود شناخته شده هستند این منطقه دارای بنادر بسیار زیبا است که از مهم ترین این بنادر نیز می توان به کاسیس اشاره نمود و در ادامه این بخش نیز با این بندر بیشتر آشنا خواهید شد.

دیدنی های جنوب فرانسه را بشناسید:

گوردس فرانسه یکی از مهم ترین مناطقی است که در جنوب این کشور واقع شده است شهری با یک اشتراتژی ویژه و منحصر به فرد که هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. این منطقه دارای اقامتگاه های سنگی و مسکونی است که به لحاظ معماری ویژه خود بسیار شناخته شده هستند و جذابیت بسیار زیادی دارند. مکان های دیدنی فرانسه دارای تنوع بسیار زیادی است و بسیار مورد توجه گردشگران است که در ادامه این بخش با برخی از این جاذبه ها در جنوب فرانسه آشنا خواهید شد.

 

کاسیس:

کاسیس از جمله مهم ترین بنادر ماهیگیری در سواحل مدیترانه ای محسوب می شود این بندر زیبا یکی از مناطقی است که بسیار پر تردد است و به دلیل چشم اندازها و جاذبه های بسیار زیبایی که دارد مورد توجه علاقه مندان است صخره ها و خلیج زیبا و کوچکی که در این بندر واقع شده است بسیار مورد توجه است و محبوبیت بسیار زیادی دارد. همه گردشگران کاسیس را به خاطر گل های زیبا و سنگ های سفید رنگ آن می شناسند تلفیق این دو موجب جذابیت بیشتر این خلیج شده است گل های رنگارنگ و سنگ های سفید دو طرف خلیج و لنگرگاه ها را احاطه کرده اند و این موجب زیبایی بیش از حد بندر شده است از سوی دیگر با مشاهده فانوس های دریایی تماشاگران به وجود آمده و لذت بیشتری خواهند برد. داگر می خواهید درباره زیبایی های کاسیس بیشتر بدانید باید بگوییم که این بندر تلفیق زیبایی از رنگ ها را در خود جای داده است که تنها وصف آن از نزدیک امکان پذیر است.

دیدنی های جنوب فرانسه

روسیلون:

روسیلون یکی از روستاهای زیبا و پر جاذبه ای است که در منطقه جنوب فرانسه واقع شده است و یکی از دیدنی های مهم این منطقه محسوب می شود این روستای کوچک دارای طبیعتی بکر و زیبا است و به دلیل تلفیق رنگ هایی که در آن وجود دارد مورد توجه و علاقه گردشگران است و از مهم ترین چشم اندازهای این روستای زیبا می توان به صخره های آن اشاره کرد که بسیار سرسبز و تماشایی هستند خانه های سرخ رنگی که بر فراز ارتفاعات می بینید شما را مجذوب خواهند کرد و بسیار تماشایی هستند. اغلب این خانه با استفاده از خاک رس ساخته شده اند و به همین دلیل است که قرمز به نظر می آیند اگر از خواستاران طبیعت گردی هستید توصیه می کنیم تا با قدم زدن در کوچه و پس کوچه های این روستای کوچک زیبایی و طبیعتی بی نظیر را مشاهده نمایید. این روستا الهام بخشی برای هنرمندان است و از سوی دیگر نیز یکی از مناطق مهم برای استخراج معدن محسوب می شود.

طبیعت فرانسه

  •  آرون گروپس

آرلس:

این منطقه بسیار مورد علاقه گردشگران است در این مجموعه می توانید بیش از ۳۰۰ نقاشی دیده می شود از سویی طراحی ها و معماری هایی که در اغلب بناهای این مجموعه دیده می شود بسیار ارزشمند هستند. مجموعه آثار و نقاشی هایی که در این بخش ها دیده می شوند در بین سال های ۱۸۸۸ تا ۱۸۸۹ ساخته شده اند شما علاقه مندان می توانید در مسیر ون گوگ نیز پیاده روی کنید این منطقه بسیار دارای جذابیت است همچنین این مکان به دلیل برخورداری از سازه های رومی خود همچون آمفی تئاترها دارای اهمیت می باشد بسیاری از این سازه ها با وجود اینکه خرابه هستند دارای ارزش تاریخی زیادی می باشند.

چشم انداز فرانسه

آویگنون:

بیشتر گردشگران آویگنون را منطقه ای می دانند که محل زندگی پاپ ها است شما نیز اگر می خواهید از نزدیک زندگی پاپ ها را ببینید باید از این محله عبور کنید و سری به آن بزنید در گذشته این شهر به عنوان یکی از مقرهای کاتولیک های رومی شناخته می شده است و در بین سال های ۱۳۰۹ تا ۱۳۷۷ این دین در آویگنون رواج داشته است. با وارد شدن به این منطقه می توانید از ساختمانی که همانند قلعه است دیدن نمایید این قلعه در حقیقت یک کلیسای قدیمی بوده است و از مهم ترین یادبودهای دوران قرون وسطی محسوب می شود.

جاذبه های فرانسه

اوزس:

اوزس را یک شهر قدیمی در جنوب فرانسه می دانند منطقه ای که امروزه به عنوان یکی از مهم ترین دیدنی های فرانسه به شمار می آید این شهر متعلق به دوران روم باستان است و به دلیل برخوردار از مشهورترین قنات ها اهمیت بسیار زیادی دارد. بخش مهمی از آب های این منطقه از طریق همین قنات ها تامین می گردند از جذابیت های این شهر قدیمی می توان به بلواری اشاره کرد که در وسط شهر ساخته شده است همچنین کلیسای جامع اوزس نیز یکی دیگر از جاذبه های تاریخی در این منطقه محسوب می شود.

طبیعت زیبای فرانسه

آشنایی با جاذبه های توریستی فرانسه اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد همانطور که می دانید کشور فرانسه یک کشور با پیشنیه تاریخی و فرهنگی بسیار بالا است و از این رو دارای جذابیت های بسیار زیادی است. از مهم ترین جاذبه های گردشگری در این کشور می توان به جاذبه های تاریخی آن اشاره نمود. نگاهی به دیدنی های فرانسه در لینک نیز می تواند شما را با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *