دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 آرایش در روزهای بارانی و تمام ترفندهایی که باید رعایت کنید

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب نکاتی برای آرایش در روزهای بارانی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید در روزهای زیبای بارانی میکاپی بی نظیر و جذاب داشته باشید.

روز های بارانی روز هایی زیبا و دل انگیز هستند و اگر شما تمایل دارید در این روز ها استایل و ظاهری جذاب داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب مدل آرایش روزهای بارانی و لباس هایتان برای این منظور, دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

نکاتی برای آرایش در روزهای بارانی

برای میکاپ روز های بارانی بهتر است از وسایل آرایشی ضد آب استفاده کنید همچنین اگر نکاتی را رعایت نمایید در این روز ها می توانید میکاپی بی نظیر و خاص داشته باشید. در ادامه روش هایی برای میکاپ در روز های بارانی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

میکاپ برای روزهای بارانی

ترفندهای میکاپ برای روز های بارانی

۱. سبک بودن میکاپ 

در هوایی که رطوبت زیاد است استفاده از لوازم آرایشی ۲۴ ساعته پاسخگو نیست بنابراین بهتر است شما به جای استفاده از آرایش غلیظ از آرایش ملایم و سبک استفاده کنید تا از ماسیده شدن میکاپ روی پوست صورت تان جلوگیری شود.

۲. عدم استفاده از آرایش های براق 

در هوای بارانی هرگز از میکاپ براق استفاده نکنید همچنین توجه داشته باشید هر چقدر آرایش صورت ساده و ماتی داشته باشید ظاهر شما در این روز ها بهتر به نظر می رسد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

میکاپ برای روزهای بارانی

۳. استفاده از پنکیک 

کرم چرب است و در روز های بارانی روی پوست صورت ماسیده می شود از این رو بهتر است شما برای پوشاندن پوست از پنکیک خشک استفاده نمایید.

۴. استفاده از رژلب با کیفیت 

برخی از رژلب ها در روز های بارانی با رطوبت هوا پاک یا پخش می شوند به همین دلیل بهتر است شما از رژلب با کیفیت و ضد آب استفاده نمایید تا روی لب هایتان ماندگاری بیشتری داشته باشد همچنین رژلب های مات برای روز های بارانی مناسب تر هستند.

رژلب برای روزهای بارانی

۵. استفاده از ریمل و خط چشم ضد آب و با کیفیت 

آرایش چشم ها بهتر است به صورت ملایم انجام شود همچنین برای جلوگیری از سیاه شدن چشم ها از ریمل و خط چشم و مداد چشم با کیفیت و ضد آب استفاده نمایید تا دیگر نگران خراب شدن میکاپ تان در روز های بارانی نباشید.

۶. بستن موها 

باران می تواند قسمت جلویی موی شما که از زیر روسری یا شال بیرون است را از حالت طبیعی خارج نماید از این رو بهتر است موهایتان را با کمک کش به سمت بالا ببندید و قسمت جلویی موهایتان را نیز به سمت بالا فرم و حالت دهید.

فرم دادن به موها در روزهای بارانی

نکات مهم آرایش برای روز های بارانی

در زیر با برخی راهکار های آرایش برای روز های بارانی آشنا شدید، همچنین در اینجا به معرفی چند نکته ساده دیگر پرداخته ایم که رعایت کردن آنها و ترک انجام برخی عادات آرایشی می توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری به آرایش روز های بارانی بپردازید :

  • بهتر است در ابتدای روز از مقدار کمی مرطوب کننده استفاده کنید تا از تعریق شما جلوگیری شود.
  • از مرطوب کننده های رنگی به جای کرم پودر های چرب و سنگین استفاده کنید.
  • استفاده و جایگزین کردن مژه های مصنوعی به جای ریمل برای این منظور بهتر بوده و از دوام بیشتری برخوردار است.
  • اگر ریمل داخل چشم تان شد، از مالیدن چشم خودداری کنید و اضافی ریمل را با استفاده از یک دستمال تمیز از گوشه چشم پاک کنید، سپس با آب خنک یا ولرم شست و شو دهید.
  • از زیر سازی سنگین و لایه لایه اجتناب کنید.

ارایش در روز های بارانی

  • به منظور ماندگار کردن میکاپ تان می توانید از اسپری فیکساتور استفاده کنید.
  • از مصرف لوازم آرایشی براق خودداری کرده و به جای آن از نمونه های مشابه مات استفاده کنید.
  • در روز های طوفانی و بارانی موهای خود را ببندید تا دچار گره خوردگی نشود.
  • برق لب را در روز های بارانی به کار نبرید.
  • به منظور خشک کردن صورت خود، دستمال کاغذی را چند بار روی پوست بگذارید و سریع بردارید تا زمانی که صورت تان کاملا خشک شود.

در این مطلب ترفندهای کاربردی برای آرایش در روزهای بارانی را پیش رو داشتید که امیدواریم با توجه به ترفندهای ذکر شده بتوانید در این روز ها ظاهری جذاب و ایده آل داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *