دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۳۳ مدل ست زیبای لباس داماد برای مراسم عقد

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدل هایی از لباس داماد برای عقد را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

انتخاب لباسی مناسب برای عقد محضری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است آقایان جوان در انتخاب لباسی که قرار است در محضر بپوشند حساسیت لازم را داشته باشند تا شیک پوش و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسند. 

مدل های لباس داماد برای عقد محضری

لباس عقد برای دامادها در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها لباسی مناسب را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی ست لباس نامزدی و کت و شلوار دامادی و مشاهده کردید در ادامه با جدیدترین طرح ها برای لباس عقد دامادی در خدمت شما خواهیم بود.

لباس داماد برای عقد

طرح لباس دامادی برای مراسم عقد

اگر مراسم عقدکنان شما نزدیک است می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان با لباس های رسمی یا نیمه رسمی در مراسم حضور پیدا کنید.

کت شلوار یکی از مرسوم ترین لباس ها برای دامادها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایل و تیپی کاملا رسمی داشته باشید می توانید کت شلواری با رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید لباسی که در مراسم عقد کنان تان می پوشید با لباس مراسم عروسی متفاوت باشد می توانید رنگ کت و شلوارتان را متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید همچنین برای تکمیل جذابیت استایل خود بهتر است از اکسسوری هایی نظیر پاپیون و کراوات و … استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید برای داشتن استایلی جذاب طرح و رنگ کفش هایتان را با با طرح و رنگ کمربند خود ست نمایید که در این صورت آراسته تر نیز به نظر خواهید رسید.

کت و شلوار برای مراسم عقد کت و شلوار طرح دار برای مراسم عقد لباس برای مراسم عقد کت شلوار داماد طرح لباس داماد برای عقد لباس داماد برای عقدکنان لباس داماد مخصوص مراسم عقدکنان کت و شلوار دامادی رنگ روشن لباس رنگ روشن داماد برای عقد لباس داماد برای مراسم عقد کت شلوار رنگ تیره داماد طرح لباس دامادی کت شلوار زیبا داماد لباس داماد برای مراسم عقد کت دامادی برای مراسم عقد کت شلوار طوسی دامادی لباس دامادی برای مراسم عقد

  •  آرون گروپس

یکی از انواع لباس هایی که برای مراسم عقدکنان مورد توجه دامادهای جوان قرار می گیرد ست جلیقه و شلوار است و اگر شما تمایل دارید پوششی خاص داشته باشید می توانید از این مدل لباس استفاده نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس مراسم عقد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس هایتان را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. اگر رنگ پوست تان تیره است لباس های رنگ روشن می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل شمار روند و اگر رنگ پوست روشنی دارید بهتر است از لباس های رنگ تیره استفاده نمایید. ست کردن رنگ لباس ها با همسر نیز یکی از انواع ایده هایی است که امروزه مد روز شده است و شما می توانید رنگ همه لباس هایتان را با لباس های همسر خود ست کنید همچنین می توانید رنگ اکسسوری هایی نظیر پاپیون و کراوات را با رنگ لباس همسرتان ست نمایید.

لباس مخصوص مراسم عقد لباس برای مراسم عقد کت شلوار رنگ تیره لباس شیک برای مراسم عقد لباس رنگ تیره برای مراسم عقد لباس نیمه رسمی برای مراسم عقد لباس نیمه رسمی برای مراسم عقد کنان مدل لباس برای مراسم عقدکنان لباس مخصوص مراسم عقد لباس مخصوص مراسم عقدکنان لباس داماد برای مراسم عقد کت و شلوار دامادی شیک برای مراسم عقد

لباس دامادی مخصوص مراسم دامادی لباس شیک دامادی کت شلوار دامادی رنگ تیره طرح لباس داماد برای مراسم عقد

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لباس عقد برای داماد جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شیک پوش و خوش تیپ تر به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *