دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل کت و شلوار اداری شیک و جذاب برای آقایان خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل کت و شلوار اداری را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها کت و شلوار مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

پوشیدن کت و شلوار اداری و رسمی مناسب باعث می شود تا شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و عملکردتان نیز در محیط کاری بهبود پیدا کند بنابراین بهتر است آقایان در انتخاب مدل کت و شلوار رسمی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.

مدل کت و شلوارهای اداری در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود هستند و بهتر است آقایان در هنگام انتخاب این مدل کت و شلوارها به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشند تا در محیط کاری شان شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسند.

مدل کت و شلوار رسمی و اداری

مدل کت و شلوار اداری با جدیدترین طرح های مد سال

مدل کت و شلوار مردانه در انواع مدل کت و شلوار رسمی و مدل کت و شلوار اسپرت و مدل کت و شلوار مجلسی موجود هستند و شما می توانید طرح کت و شلوارتان را با توجه به مکانی که قرار است کت و شلوار را در آنجا بپوشید انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کت و شلوار رسمی با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

مدل کت و شلوار مشکی و زیبا

مدل های کت و شلوار رسمی

برای محیط های کاری مانند اداره می توانید از کت و شلوار های ساده و یا کت و شلوارهای راه دار استفاده کنید که انتخاب هر یک از این مدل ها به فرم اندام و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
علاوه بر طرح کت و شلوارهای اداری باید در انتخاب رنگ این مدل کت و شلوارها حساسیت لازم را به خرج دهید. کت و شلوارهای اداری با رنگ های مشکی و آبی تیره و خاکستری تیره و زغال سنگی و قهوه ای برای محیط های اداری انتخابی مناسب و ایده آلی هستند.
یکی دیگر از تاثیرگذارترین موارد در انتخاب کت و شلوارهای اداری جنس و کیفیت پارچه کت و شلوار است. کت و شلوارهای رسمی با جنس پارچه های پشمی و کتان و نخی برای محیط های اداری مناسب هستند و شما می توانید از کت و شلوارهای پشمی در فصول مختلف سال استفاده کنید. کت و شلوارهای کتان و نخی نیز برای فصل های گرم سال مناسب و ایده آل هستند.
کت و شلوارهای رسمی را بهتر است با کفش و پیراهن مردانه و کمربند مناسبی بپوشید تا شیک پوش و خوش تیپ از همیشه به نظر برسید.

مدل های کت و شلوار اداری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کت و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار رسمی و ساده کت شلوار رسمی مردانه

مدل کت و شلوار اداری شیک و زیبا مدل کت و شلوار رسمی ساده مردانه

مدل کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه و رسمی

مدل کت و شلوار مردانه آبی تیره مدل کت و شلوار رسمی آبی تیره

مدل کت شلوار شیک و مردانه کت شلوار مردانه برای اداره

کت شلوار مردانه و اداری مدل کت و شلوار اداری مشکی

مدل کت و شلوار ساده کت و شلوار شیک برای آقایان

مدل های کت و شلوار اداری مدل کت شلوار رسمی ساده مردانه

کت و شلوار ساده مدل کت و شلوار شیک مردانه

کت و شلوار مردانه مدل کت و شلوار شیک و مردانه

مدل کت و شلوار مردانه ساده و زیبا کت شلوار مردانه مشکی و زیبا

مدل کت و شلوار رسمی مردانه کت و شلوار ساده و رسمی

مدل کت و شلوار خاکستری تیرهکت شلوار مردانه و شیک

مدل کت و شلوار قهوه ای مردانه مدل کت و شلوار قهوه ای برای اداره

کت و شلوار مردانه رسمی کت و شلوار مردانه شیک و ساده

کت و شلوار شیک و زیبا مدل کت و شلوار خاکستری

مدل کت و شلوار اداری

نکاتی مهم برای ست کردن کت و شلوار اداری

هر کارمند یا مدیر حرفه ای برای حضور در محل کارش باید با مهارت ست کردن کت و شلوار آشنایی داشته باشد، زیرا یکی از عوامل مهم در میزان تاثیر گذاری فرد در محیط کار مربوط به نحوه انتخاب پوشش و ست کردن لباسهایش می باشد، اهمیت این موضوع تا جایی است که موجب می شود از نظر کاری نیز به طور ناخودآگاه حرفه ای تر به نظر رسد و همچنین از سوی کارمندان حاضر در محیط کار و مراجعین جدی تر گرفته شود.

به طور کلی لباس رسمی آقایان برای شرکت در محیط های مهم مثل سمینار ها، جلسات اداری، کنفرانس ها، مذاکرات، مهمانی های اداری و دیدار های رسمی کت و شلوار است که چگونگی پوشیدن و ست کردن آن نیازمند رعایت اصولی می باشد که در زیر به این موارد اشاره می کنیم.

مدل کت و شلوار اداری شیک

هیچوقت در مکان های رسمی با کت تک ظاهر نشوید، زیرا مدل کت تک مردانه مناسب محیط های رسمی نمی باشد و بهتر است از کت و شلوار فرم اداری استفاده کنید.

رنگ کت و شلوار اداری بهتر است که سورمه ای باشد و رنگ مشکی در اولویت های بعدی قرار می گیرد.

بهتر است از کت و شلوار مشکی در شرایط خاص مثلا زمانی که موفق به انتخاب و خرید کت و شلوار اداری سورمه ای نشده اید، استفاده کنید.

در صورتی که علاقمند به پوشیدن لباس های فرم طرحدار هستید، بهتر است از لباس های خط دار که دارای خطوط نازک و ظریف هستند، انتخاب کنید.

مدلی از کت و شلوار اداری

لباس های طرح دار که جلب توجه می کنند؛ مثلا شلوار مشکی با خطوط چهار خانه یا سفید درشت اصلا جالب نیستند و بهتر است از تصمیم خود اجتناب کنید.

لباسی که در زیر کت اداری می پوشید بهتر است به رنگ سفید یا آبی آسمانی خیلی کمرنگ و ساده باشد.

اگر کارمندان و پرسنل دیگر کراوات استفاده می کنند، بهتر است شما نیز از کراروات با رنگ های قرمز و بنفش استفاده کنید. البته رنگ کراوات انتخابی است و برخی مقامات رنگ کراوات خود را با پرچم کشورشان ست می کنند.

مدل کت شلوار اداری

کمربند تان را به شکل کمربند چرمی به رنگ مشکی و ساده به همراه سگکی ساده انتخاب کنید. همچنین شلوار انتخابی شما باید فاقد هر گونه پلیسه و چین باشد.

اگر کت و شلوار اداری شما خط دار است، باید پیراهن تان نیز حتما ساده انتخاب شود. برای کت و شلوار مشکی، از پیراهنی سفید رنگ استفاده کنید.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید در زیر کت و شلوار رسمی از پیراهن آستین کوتاه استفاده کنید، بالعکس پیراهن آستین بلند بهترین انتخاب برای پوشیدن در زیر کت و شلوار رسمی می باشد.

بهتر است از کت و شلوار های سه دکمه در محیط های اداری اجتناب کنید، اولویت انتخاب و ست کردن کت و شلوار اداری در ابتدا با کت دو دکمه و بعد تک دکمه می باشد.

مدل کت شلوار اداری

بهترین انتخاب برای چاک کت و شلوار رسمی و اداری نیز در ابتدا دو چاک و بعد تک چاک می باشد، کت های دو چاک خوش فرم تر می باشند.

شیک ترین مدلهای کت و شلوار اداری

همانطور که می دانید کت و شلوار جزو لباس های ضروری در بین اکثر آقایان می باشد که دارای رنگ و طرح های مختلفی هستند و بسته به سلیقه و موقعیت مکانی مورد نظرتان می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید و  کت و شلوارهای اداری جزو پرطرفدارترین ها می باشد که در بین اکثر آقایان شاغل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است به همین خاطر، در ادامه مطلب تصاویر زیباترین مدلهای کت و شلوار اداری را در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها استایل منحصر به فردی داشته باشید.

مدل کت و شلوار شیک مدل کت و شلوار متفاوت متفاوت ترین مدل کت و شلوار اداری خاص ترین مدل کت و شلوار اداری زیباترین مدل کت و شلوار اداری

مدل کت و شلوار ادرای زیبا وو لاکچری

کت و شلوار اداری در رنگ زیبا انواع کت و شلوار اداری کت و شلوار اداری لاکچری کت و شلوار اداری خاص کت و شلوار اداری زیبا

در این مطلب با انواع مدل کت و شلوار اداری با زیباترین و جدیدترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *