دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش ساخت لاک ناخن در خانه با ابزاری ساده

  • محدثه خاکشور
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

ساخت لاک ناخن آن هم در منزل به آسانی، قطعا برای خانم ها بسیار جالب توجه است، لاک یکی از همراهان همیشگی دست های خانم ها است که خانم ها علاقه زیادی به این همراه دارند، پس در این مطلب همراه آرگا باشید.

لاک ناخن یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین وسایل آرایشی محسوب می شود که اغلب خانم ها مورد استفاده قرار می دهند، لاک ناخن تنوع بسیاری در مدل و رنگ دارد و هر کس بنا به سلیقه ای که دارد می تواند آن را انتخاب نماید، انواع لاک های مخملی، اکلیلی و براق، صدفی، ژلی، مات و … که زیبایی بخش ناخن های خانم های خوش سلیقه می باشد.

فروشگاههای زیادی وجود دارند که انواع لاک ناخن را با تنوع فراوان برای فروش ارائه می دهند، حال آنکه شما می توانید لاک مورد نظر خود را با رنگ دلخواه خود در منزل تهیه کنید که قطعا برای بسیاری از خانم ها دلچسب و مورد پسند می باشد؛ ساخت لاک ناخن در منزل اصلا سخت نیست و شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

روش آسانی برای تهیه لاک ناخن در خانه

آموزش مراحل ساخت لاک ناخن در خانه

چنانچه مایل هستید لاک ناخنی تهیه نمایید که رنگ دلخواه شما را داشته باشد، مثلا متناسب با رنگ لباس خود هیچ لاک مورد نظری پیدا نمی کنید ولی رنگ خاصی مد نظر دارید که می خواهید با لباسهایتان ست کنید، پس لازم است خودتان دست به کار شوید و لاک مورد علاقه ی خود را تهیه نمایید.

ساخت لاک ناخن با استفاده از کمترین امکانات

انتخاب سایه

ابتدا یک سایه اضافه و غیر قابل استفاده را با رنگ دلخواه انتخاب نمایید، همچنین می توانید از یک یا چند سایه برای این منظور استفاده کنید.

روش تهیه لاک ناخن با سایه و برق ناخن

  •  آرون گروپس

افزودن سایه

سایه خود را به خوبی پودر کنید، به گونه ای که هیچ قطعه ی درشتی باقی نماند، البته اگر از سایه مایع استفاده می کنید نیازی به این کار نیست، می توانید با کمک خلال دندان یا برس و براش آرایشی این کار را انجام بدهید، می توانید این عمل را درون یک کیسه یا بر روی یک پارچه انجام شود، هدف پودر شدن سایه و ترکیب آن با برق ناخن است.

پس از ترکیب سایه با برق ناخن آن را به وسیله ی یک قیف به شیشه و یا بطری لاک شفاف خود بیافزایید؛ لاک شفاف و مورد نظر خود را انتخاب نموده و درب آن را بگشایید، پودر سایه آماده خود را نیز اضافه کنید، به طور تقریبی باید ۳/۴ از شیشه لاک ناخن را باید پودر سایه بپوشاند، اما شما می توانید این میزان را کمتر و یا بیشتر کنید چون مقدار سایه ی چشمی افزودنی شما پر رنگ و کم رنگ بودن لاک را تعیین می کند.

در این مرحله باید گفت که شما خانم های خوش سلیقه می توانید برای بوجود آوردن رنگ مات از لاک ناخن سفید رنگ بهره ببرید.

همچنین می توانید اکلیل را نیز به همین صورت به وسیله ی قیف به شیشه ی برق ناخن اضافه کنید و لاک اکلیلی تهیه نمایید، البته روش دیگری هم وجود دارد که پس از لاک زدن ناخن؛ لایه ای از اکلیل بر روی ناخنتان استفاده کنید.

آموزش طریقه ساختن لاک ناخن با ترکیب سایه و برق ناخن

درخشان تر کردن لاک ناخن

برای بیشتر شدن عمر لاک ناخن می توانید از یک عدد توپ و یا بلبرینگ درون شیشه لاک بهره ببرید، همچنین می توانید برای شفاف و درخشان تر کردن رنگ لاک خود و همچنین افزایش ماندگاری آن  از تاپ کت (Top coat) استفاده کنید، بیس کت (Base coat) و تاپ کت (Top coat) محلول هایی می باشند که یک لایه روی لاک ناخن و یک لایه زیر لاک ناخن استفاده می گردد.

بهره گیری از سایه چشم های قدیمی برای ساختن لاک ناخن

تکان دادن قبل از هر بار استفاده

شیشه را قبل از هر بار استفاده تکان دهید، تا مانع از ته نشین شدن پودر سایه در ته شیشه شود.

ساخت لاک ناخن با امکاناتی ساده و ارزان

۱. حداقل دو رنگ لاک را انتخاب کنید.

روش دیگری نیز برای تهیه لاک ناخن در منزل وجود دارد که می توانید دو عدد لاک ناخنی را با یکدیگر همخوانی دارند را از یک نوع مارک با یکدیگر ترکیب نمایید، رنگ ها رابشناسید و بدانید از ترکیب آنها چه بدست می آید، مثلا با ترکیب لاک زرد و قرمز لاک ناخن نارنجی به دست می آورید.

تهیه لاک ناخن در منزل با استفاده از سایه چشم

در این مطلب شما عزیزان را با روش هایی برای ساخت لاک ناخن در منزل آشنا ساختیم که بسیار آسان بوده و نکاتی را در حین این آموزش یادآوری کرده ایم، امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه افزایش ماندگاری لاک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *