دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کدام سایه برای چشم قهوه ای شما مناسب تر است؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب به معرفی انواع سایه برای چشم قهوه ای خواهیم پرداخت که امیدواریم به کمک این مطلب بتوانید مدل سایه چشم مناسبی را برای خود انتخاب نمایید و زیبایی آرایش چشم هایتان را تکمیل نمایید.

چشمان قهوه ای زیبایی خاص خودشان را دارند و اگر شما بتوانید از آرایش و مدل سایه ای مناسب برای چشمهای خود استفاده نمایید جذابیت چشمان شما تکمیل می شود.

مدل های سایه برای چشم قهوه ای

چشمهای قهوه ای در انواع طیف های مختلف قهوه ای روشن و متوسط و تیره موجود می باشد و شما می توانید با توجه به رنگ چشم هایتان ، آرایشی مناسب و ایده آل را انتخاب نمایید. در ادامه مدل هایی از سایه برای چشمان قهوه ای را پیش رو خواهید داشت.

سایه برای چشم قهوه ای

کدام سایه ها برای چشمان قهوه ای مناسب تر هستند ؟

سایه چشم تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت آرایش چشم های شما دارد از این رو بهتر است در انتخاب رنگ سایه حساسیت لازم را به خرج دهید.

سایه چشم

رنگ سایه مناسب برای چشمان قهوه ای تیره

۱. سایه چشم ارغوانی 

اگر چشمان شما قهوه ای تیره است بهتر است از سایه ارغوانی یا آلویی استفاده نمایید این رنگ سایه همچنین باعث می شود تا چشمان شما در فصل پاییز جذابیت خاصی را بدست آورد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ابتدا یک سایه قهوه ای با ته رنگ صورتی را انتخاب نمایید و روی پلک چشم های خود بزنید سپس سایه آلویی یا ارغوانی را در قسمت وسط و داخل پلک بزنید. سایه چشم را هم در قسمت بیرونی پلک چشم ها بزنید و آن را با سایه زمینه مقداری مخلوط نمایید سپس به کمک خط چشم و ریمل آرایش چشمان خود را تکمیل نمایید.

سایه چشم ارغوانی

۲. سایه چشم سبز تیره 

سبز تیره از انواع سایه های مناسب برای چشمان قهوه ای به شمار می رود و این رنگ سایه باعث می شود تا چشمهای شما جذاب و دلرباتر به نظر برسد. برای آرایش های روزانه بهتر است از سایه سبز مات استفاده نمایید همچنین سایه سبز تیره برای آرایش های شبانه انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

ابتدا از رنگ سایه قهوه ای گرم به عنوان پایه استفاده نمایید سپس سایه سبز تیره را در قسمت پشت و مرکز چشمهای خود بزنید.

قسمت بیرونی چشمهایتان را سایه سیاه رنگ بزنید و به کمک خط چشم و ریمل میکاپ چشم هایتان را تکمیل نمایید.

سایه چشم قهوه ای

۳. سایه چشم خاکستری 

خاکستری از انواع رنگ های خنثی و ملایم است و این رنگ سایه به چشمان قهوه ای ظرافت خاصی را می بخشد. اگر تمایل دارید چشمهایتان زیباتر به نظر رسد بهتر است بعد از زدن سایه خاکستری از خط چشم نقره ای استفاده نمایید و خط چشمی دنباله دار را روی خط مژه هایتان بکشید.

ابتدا سایه قهوه ای نرمی را به عنوان زمینه استفاده نمایید سپس سایه چشم خاکستری را روی پلک چشم های خود بزنید.  خط چشم را به صورت دنباله دار بکشید و زیر دنباله سایه خط چشم نقره ای بکشید سپس ریمل بزنید.

سایه برای چشم قهوه ای

رنگ سایه مناسب برای چشمهای قهوه ای متوسط

۱. سایه چشم طلایی 

رنگ سیاه و طلایی در کنار یکدیگر ترکیب جالبی را بوجود می آورند از این رو بهتر است شما در کنار استفاده از سایه چشم طلایی از سایه مشکی نیز استفاده نمایید.

ابتدا سایه قهوه ای را روی پلک چشمهای خود بزنید سپس مقداری از سایه را به سمت استخوان پیشانی ادامه دهید و خط چشمی دنباله دار و ضخیم بکشید. به بقیه پلک چشمها سایه طلایی بزنید. به مژه هایتان ریمل بزنید و زیر مژه های پلک پایین را هم سایه قهوه ای رنگ بزنید.

مدل سایه برای چشم قهوه ای

۲. سایه چشم بنفش 

بنفش از انواع رنگ های زیبا و دوست داشتنی می باشد و برای چشمهای قهوه ای انتخابی مناسب می باشد و باعث می شود رنگ چشمها روشن تر به نظر برسد.

سایه قهوهای ملایم با ته رنگ صورتی را روی پلک چشم ها بزنید سپس سایه چشم بنفش را در قسمت پشت پلک ها بزنید و سایه چشم مشکی را هم به صورت مورب در قسمت بیرونی چشم هایتان بزنید.

به کمک خط چشم و مژه مصنوعی نیز آرایش چشم های خود را تکمیل نمایید می توانید در صورت تمایل به جای استفاده از مژه مصنوعی از ریمل به تنهایی استفاده نمایید.

سایه چشم بنفش

۳. سایه چشم سبز 

این رنگ سایه برای فصل پاییز مناسب می باشد و شما می توانید برای آرایش مجلسی چشم هایتان به همراه این رنگ سایه از خط چشم دنباله دار و مژه مصنوعی نیز استفاده نمایید.

ابتدا از سایه قهوه ای متمایل به نارنجی استفاده نمایید سپس سراسر پلک چشم هایتان را سایه سبز بزنید و در گوشه بیرونی چشم ها نیز از سایه سیاه استفاده نمایید. آرایش چشم ها را با کشیدن خط چشم دنباله دار و زدن ریمل و مژه مصنوعی تکمیل نمایید.

مدل سایه برای چشم قهوه ای

رنگ سایه مناسب برای چشمان قهوه ای روشن

۱. سایه چشم رزگلد 

سایه چشم رزگلد برای هر رنگ چشمی مناسب می باشد ولی چشمان قهوه ای روشن با این رنگ سایه جذاب تر می شوند.

از سایه قهوه ای برای زمینه استفاده نمایید و در گوشه بیرونی چشمها از سایه ارغوانی استفاده نمایید و سایه رزگلد را به بخش مرکزی پلک هایتان بزنید. به کمک مژه مصنوعی و خط چشم نیز میکاپ چشم هایتان را تکمیل نمایید.

سایه رزگلد برای چشم قهوه ای

۲. سایه چشم قهوه ای کمرنگ 

سایه قهوه ای روشن برای چشمهای قهوه ای روشن انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و اگر شما تمایل دارید آرایشی طبیعی داشته باشید می توانید از این رنگ استفاده نمایید.

ابتدا یک تکه نوار را در امتداد خط مژه های خود بچسبانید تا بتوانید سایه ای دنباله دار بکشید و پشت پلک چشمان خود را سایه قهوه ای بزنید. برای جذابیت چشمها از خط چشم قهوه ای استفاده نمایید و نوار را بردارید و به کمک ریمل به مژه هایتان حالت و فرم دهید.

مدل سایه قهوه ای روشن

مدل های سایه برای چشمان قهوه ای

همانطور که مشاهده کردید برای چشمهای قهوه ای سایه ها با رنگ های متنوعی وجود دارند و اگر شما بتوانید مدل سایه ای مناسب برای این رنگ چشمها بکشید جذابیت چشم هایتان تکمیل می شود.

توجه داشته باشید که برای آرایش های روزانه بهتر است از یک رنگ یا دو رنگ سایه چشم مات و ملایم استفاده نمایید و برای آرایش های مجلسی نیز می توانید رنگ های مختلف را با یکدیگر ترکیب نمایید.

سایه چشم براق سایه چشم ساده سایه چشم زیبا و بنفش سایه چشم ساده سایه چشم زیبا و بی نظیر سایه برای چشم قهوه ای سایه چشم زیبا و بی نظیر سایه چشم زیبا مدل سایه برای چشم قهوه ای تیره و روشن

چشمان قهوه ای زیبایی منحصر به فردی دارند و برای میکاپ آن ها نیاز به مواد آرایشی خاصی نیست و شما می توانید با به خرج دادن کمی دقت در انتخاب رنگ هایی مناسب آرایش چشمی خاص و متفاوت برای این رنگ چشم ها ایجاد نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *