دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین فایل های اجاره دروبسایت کیلید به‌روز شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۳ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

با افزایش قیمت مسکن در کشور طی سال‌های اخیر بر شمار مستأجران افزوده شده است. به شکلی که بنا به اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی در حال حاضر میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار شهری اجاره‌نشین هستند که از این میزان ۳۰درصدنیازمند حمایت مالی دولت هستند؛ بنابراین با توجه به شرایط خاص بازار مسکن و رشد بی‌رویه اجاره‌بها مسئولان امر در صددند تا با اتخاذ سیاست‌هایی منطقی گامی را جهت کنترل میزان اجاره بها در کشور بردارند تا این قشر بیش‌ازپیش با مشکل مواجه نشوند. طرح تعیین چهارچوب میزان اجاره بها در جهت یاری رساندن به مستأجران از جمله برنامه‌هایی است که با تأیید و اجرای آن می‌توان شاهد کنترل این بازار متشنج بود که البته این امر نیازمند یاری تمامی ارگان‌ها و ایجاد یک بازوی اجرایی توانمندی است؛ بنابراین امید می‌رود با همکاری تمامی این ارگان‌ها گامی مستحکم جهت یاری رساندن به این قشر برداشته شود.

فایل های اجاره

اجاره آپارتمان در پاسداران

پاسداران یکی از محله شمال شرقی تهران است که از خیابانی طولانی برخوردار است. این محله که در مرز بین مناطق ۳ و ۴ شهرداری قرار گرفته است درگذشته سلطنت آباد نامیده می‌شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پاسداران تغییر نام یافت. قیمت خانه‌های محله پاسداران به طور معمول بالاست اما تنوع قیمتی زیادی در این محله به چشم می‌خورد بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در پاسداران با بودجه‌های متفاوتی در این محله می‌توانند به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازند.

پاسداران خیابانی شمال – جنوبی است که از شمال به اقدسیه و نیاوران، از جنوب به ضرابخانه، از شرق به هروی و از غرب به شریعتی می‌رسد. آب‌وهوای مطلوب، دسترسی مناسب به بهترین امکانات زندگی، وجود خانه‌های با متراژهای رو به بالا و همین‌طور تلفیق بافت مدرن و سنتی در این محله باعث شده که تقاضای فراوانی برای اجاره آپارتمان در پاسداران وجود داشته باشد.

از مراکز درمانی این محله می‌توان به بیمارستان لبافی‌نژاد اشاره کرد که با برخورداری از بهترین پرسنل خدماتی مطلوب را به ساکنان و متقاضیان ارائه می‌دهند. علاوه بر آن در این منطقه وجود مراکز خرید و اداری مختلفی همچون برج سفید، مرکز خرید پاسداران و مجتمع تجاری کوهستان در کنار فروشگاه‌های صاحب‌نام زمینه تأمین مایحتاج ساکنان را فراهم کرده است تا در این محله زندگی مرفهی را داشته باشند به همین اقشار مختلفی از جامعه تمایل به اجاره آپارتمان در پاسداران دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های پاسداران دسترسی مناسب این محله به بزرگراه‌های صیاد شیرازی و صدر است به همین دلیل متقاضیان و ساکنان این محله با سهولت می‌توانند با خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران به هر نقطه‌ای از تهران تردد کنند.

بافت محله پاسداران مدرن و سنتی است. وجود خانه‌های ویلایی در کنار آپارتمان‌های بزرگ با امکانات ویژه‌ای همچون سونا، استخر، جکوزی و روف گاردن این محله را به منطقه‌ای لوکس تبدیل کرده است بنابراین باید برای اجاره آپارتمان در پاسداران در ساختمان‌های لوکس باید بودجه بالایی در نظر گرفته شود.

قیمت آپارتمان‌های پاسداران متنوع است اما در قسمت‌های شمالی این محله همانند اقدسیه و نیاوران آپارتمان‌های گران‌قیمت‌تری دیده می‌شود؛ بنابراین متفاضیان اجاره آپارتمان در پاسداران برای انتخاب ملکی مناسب در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک مورد نظر خود را برحسب موقعیت، سن بنا، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب و امکانات مختلف از بین فایل‌های ثبت شده این سامانه جستجو کرده و ملک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اجاره آپارتمان در هروی

محله هروی که در همسایگی خیابان‌های پاسداران، مجیدیه و سیدخندان قرار دارد در منطقه ۴ شهرداری تهران است. این محله به دلیل دسترسی مناسب از طریق اتوبان‌های بابایی از شمال، اتوبان زین‌الدین از جنوب، اتوبان امام علی از شرق و اتوبان صیاد شیرازی از غرب یکی از مناطق مناسب برای سکونت افرادی است که در طول روز مجبور به تردد به نقاط مختلف تهران هستند به همین دلیل بازار خرید و اجاره آپارتمان در هروی بسیار گرم است.

در محله هروی وجود مراکز خریدی همچون پاساژ مایسا، سنتر، علاءالدین و الماس زندگی برای ساکنان این محله هموارتر کرده است زیرا ساکنان به‌راحتی می‌توانند با مراجعه به این مراکز نیازهای خود را تأمین کنند.

از مکان‌های تفریحی محله هروی می‌توان به باغ عین الدوله و کافه میلیو اشاره کرد که در کنار پارک‌های صاحب‌نامی همچون پارک شادی، تولد و رز زمینه‌های سپری کردن لحظاتی خوش را برای ساکنان این محله فراهم کرده است، بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در هروی می‌توانند با بهره‌گیری از این فضاها لحظات خوبی را برای خود و خانواده رقم زنند.

از مهم‌ترین مراکز فرهنگی محله هروی می‌توان به فرهنگسرای هنگام و اشراق اشاره کرد که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در هروی می‌توانند با بهره‌گیری از این دو فرهنگسرای مطرح بدون دغدغه پر کردن اوقات فراغت کودکان خود زندگی خوبی را در این محله تجربه کنند.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در هروی رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان اجاره آپارتمان در هروی برای سکونت در این محله باید از بودجه قابل‌توجهی برخوردار باشند. زیرا قیمت خرید و اجاره آپارتمان در خیابان‌های معروفی همچون ریحانه، استاد حسن بنا، گیلان، گلبرگ و بوستان به نسبت بالاتر است.

با توجه به تنوع قیمتی در این محله متقاضیان اجاره آپارتمان در هروی می‌توانند ضمن رصد آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید ملک مورد نظر خود را جستجو کرده و انتخابی شایسته را داشته باشند.

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد

جنت‌آباد که یکی از مناطق خوش آب‌وهوای شمال غربی تهران به شمار می‌رود در منطقه ۵ شهرداری قرار گرفته است. این منطقه از شمال با حصارک، از جنوب با خیابان آیت‌الله کاشانی، از غرب با شهران و از شرق با پونک یا همان چهاردیواری همسایه است. این محله خوش آب هوای به دلیل برخورداری از بافت مدرن و نوساز و همچنین خیابان‌های عریض یکی از محله‌های پرتقاضا جهت سکونت به شمار می‌رود بنابراین متقاضیان فراوانی برای اجاره آپارتمان در جنت‌آباد وجود دارند.

فایل های اجاره

محله جنت‌آباد به سه بخش جنت‌آباد شمال، مرکزی و جنوبی تقسیم می‌شود که از لحاظ دید و شرایط آب‌وهوایی محله جنت‌آباد شمالی در شرایط بهتری به سر می‌برد. این در حالی است که از لحاظ قیمتی آپارتمان‌های جنت‌آباد مرکزی، شمالی و در نهایت جنوبی به ترتیب از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند؛ بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در جنت‌آباد می‌توانند گران‌ترین آپارتمان‌های را در جنت‌آباد مرکزی و شمالی جستجو کنند.

در تقسیم‌بندی بخش‌های مختلف جنت‌آباد می‌توان گفت که حدفاصل خیابان سیمون بولیوار تا شمال بزرگراه آبشناسان جنت آباد شمالی، حدفاصل جنوب بزرگراه آبشناسان نا ضلع شمالی بزرگراه همت جنت‌آباد مرکزی و حدفاصل ضلع جنوبی بزرگراه همت تا خیابان آیت‌الله کاشانی جنت‌آباد جنوبی به شمار می‌رود.

بافت محله جنت‌آباد بیشتر مسکونی است به همین دلیل افرادی که تمایل به سکونت در محله‌ای دنج و آرام را دارند به‌راحتی می‌توانند اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد کنند.

وجود مراکز خریدی همچون پاساژ طوبی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای همانند هفت، افق کوروش، رفاه و شهروند در محله جنت‌آباد باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد در تأمین مایحتاج خود با مشکلی روبرو نباشند.

ارتفاعات سیمون بولیوار در انتهای اتوبان شهید باکری شمال نیز محل مناسبی برای ورزش‌های هوایی همانند پارگرایدل و کایت سواری است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد می‌توانند اوقات فراغت خوبی را در این محله سپری کنند.

از مهم‌ترین مراکز درمانی محله جنت‌آباد می‌توان به بیمارستان عرفان، درمانگاه شبانه‌روزی جنت‌آباد، درمانگاه شبانه‌روزی ایلیاد و کلینیک توان‌بخشی جنت‌آباد اشاره کرد که وجود این مراکز درمانی دغدغه ساکنان را برای بهره‌گیری از خدمات درمانی و بهداشتی کاسته است. قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جنت‌آباد متغیر است اما در جنت‌آباد مرکزی و شمالی قیمت‌ها بالاتر است.

متقاضیان اجاره آپارتمان در جنت‌آباد، اجاره آپارتمان در هروی و اجاره آپارتمان در پاسداران می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌های ثبت شده ملک مورد نظر خود را متناسب با بودجه در نظر گرفته شده انتخاب کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *