دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی روزبه حصاری و شناخت بیشتر این بازیگر و زندگی هنری وی + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی روزبه حصاری نوازنده، خواننده و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد

روزبه حصاری نوازنده، خواننده و هنرپیشه محبوب و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند توانا فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر نمایشی ” بلاخره این زندگی مال کیه” با کارگردانی اشکان خلیل نژاد آغاز نمود. خوب است بدانید که وی هیچ نسبتی خانوادگی با خانم الهه حصاری بازیگر ایرانی ندارد.

آشنایی با بیوگرافی و زندگی شخصی روزبه حصاری

روزبه حصاری خواننده، نوازنده و بازیگر موفق و محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۶ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد می باشد.

تصاویر شخصی + زندگینامه روزبه حصاری

این بازیگر ایرانی در یک خانواده ۴ نفره با اصالت به دنیا آمده است و تنها یک برادر دارد. وی در سال ۱۳۷۹ در سن ۱۳ سالگی رتبه ۱۵ آزمون آینده سازان را به دست آورد و در سال ۱۳۸۰ سالگی وارد مدرسه تیزهوشان شد و بعد از تمام شدن دوره دبیرستان مدتی نیز به تدریس دروس هایی همچون شیمی و عربی کنکور پرداخت.

بیوگرافی روزبه حصاری + گالری شخصی

گالری شخصی و جدید روزبه حصاری

سرگذشت روزبه حصاری + عکس شخصی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس آتلیه ای روزبه حصاری بازیگر محبوب ایرانی

عکس جدید + شرح حال روزبه حصاری

سلفی جذاب و شیک روزبه حصاری

زندگینامه روزبه حصاری بازیگر و خوانندن ایرانی

روزبه به دلایل مخالفت های پدر و مادرش تا ۲۰ سالگی به نواختن ساز های کوبه ای مشغول بود. ایشان فعالیت موسیقی اش را از نوازندگی با گروه های زیرزمینی شروع کرد و سپس پس از قبول شدن در دانشگاه در سال ۱۳۸۴ در سن ۱۸ سالگی در دوره های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت نمود تا اقدامات اولیه حرفه ای ایشان در عرصه بازیگری فراهم شود.

تاریخچه زندگی روزبه حصاری + عکس

روزبه حصاری در کنار بهنام بانی خواننده محبوب کشورمان

بیوگزافی روزبه حصاری + تصاویر شخصی

زندگینامه جامع روزبه حصاری

سرگذشت جالب و کامل روزبه حصاری

عکس و بیوگرافی روزبه حصاری

به این ترتیب روزبه از سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۲ سال سن داشت نخستین فعالیت بازیگری خود را با تئاتر نمایشی ” بالاخره این زندگی مال کیه” نوشته برایان کلارک به کارگردانی اشکان خیل نژاد آغاز نمود. همچنین در سال ۹۰ در نمایش “پیتزا جهان” با کارگردانی فرید فرمانبرداری بازی کرد و برای این اجرا نمایشی در سال ۹۱ جایزه جشنواره شهر را دریافت کرد و در همان سال ایشان برای نمایش ” مرگ می زند” نوشته وودی آلن  و “برداشت آزاد” جایزه شهر امید را به دست آورد. همین افتخارات و جوایز او مورد توجه بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان ایرانی قرار گرفت.  سپس وی در تئاتر های نمایشی مختلفی با کارگردان هایی همچون شهرزاد دولتشاهی، دایانا فتحی، داوود بنی اردلان، سیما تیرانداز، پویا ییلاقی و … همکاری نمود.

بیوگرافی روزبه حصاری جالب و خواندنی

عکس جدید و خاص روزبه حصاری

شرح حال روزبه حصاری و همسرش

عکس روزبه حصاری در یک روز زمستانی

بیوگرافی روزبه حصاری خواندنی و کامل

آلبوم شخصی و شیک روزبه حصاری

شرح حال کامل و خواندنی روزبه حصاری

بنابراین روزبه حصاری بازیگر ایرانی در سال ۱۳۹۲ برای نخستین بار با فیلم سینمایی” امروز” کاری از رضا میر کریمی جلوی دوربین قرار گرفت. او در همین سال برای سریال پربیننده ” یادآوری” در نقش علی اعلایی کاری از حجت قاسم زاده اصل دعوت شد. روزبه به دلیل ایفای نقش در این سریال تا ۴ سال در تلویزیون اجازه فعالیت نداشت. وی در مصاحبه ای بیان نموده: برای بازی درست نقش علی که از مرگ بر می گردد، یک شب تمام در سرد خانه حضور داشتم. در این سریال بازیگرانی همچون امیر آقایی، متین ستوده، مهران احمدی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، ثریا قاسمی، سهیلا رضوی، پریوش نظریه، مهوش وقاری، فرخ نعمتی، امیر حسین مدرس، قاسم زارع، بهنام جعفری، افشین سنگ چاپ، رحیم نوروزی، مجید مشیری، منوچهر علیپور، شیما نیکپور، پردیس احمدیه و … حضور داشتند.

زندگینامه جالب روزبه حصاری و همسرش

عکس جالب روزبه حصاری در کنار فرهاد قائمیان

بیوگرافی روزبه حصاری و همسرش

حصاری در سال ۱۳۹۶ در فیلم سینمایی ” ماهور” به کارگردانی مجید نیامراد ایفای نقش پرداخت. همچنین در سال ۱۳۹۷ در سریال ” تاریکی شب، روشنای روز” حضور داشت. این فیلم به دلیل مضمونی سیاسی حدود یک سال به تعویض افتاد و با انجام سانسور های متعددی از شبکه دو سیما پخش شد.

بیوگرافی روزبه حصاری + تصاویر

 بیوگرافی روزبه حصاری

شرح زندگی روزبه حصاری

عکس جدید روزبه حصاری  رضا کیانیان

بیوگرافی روزبه حصاری کامل و جالب

عکس روزبه حصاری و لاله اسکندری بازیگر معروف ایرانی

 

اگر شما عزیزان از مخاطبان سریال ” بچه مهندس ۳” با کارگردانی علی غفاری در سال ۱۳۹۹ هستید، قطعا ایشان را در این سریال در نقش جواد جوادی دیده اید. روزبه در این سریال در کنار بازیگران محبوبی همچون افشین نخعی، کامران تفتی، شیوا خسرومهر، کاوه سماک باشی، فرناز رهنما، آرش نوذری، احسان امانی، سعید کریمی، احسان مهدی، محمود خسرو منش، فریده دریامج، بهاره رهنما، حدیث چهره پرداز و… همبازی بود.

زندگینامه جامع روزبه حصاری

عکس خاص و متفاوت روزبه حصاری

تاریخچه زندگی روزبه حصاری

ماجرای ازدواج روزبه با ریحانه پارسا

این هنرمند دوست داشتنی در ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در یک پست اینستاگرامی خبر ازدواج خود را با ریحانه پارسا اعلام نمود اما ۲۴ ساعت بعد در پست جدیدش این خبر را دروغ ۱۳ بیان کرد.

زندگینامه زیبا و جالب روزبه حصاری

عکس اینستاگرامی روزبه حصاری

زندگینامه کامل و خواندنی روزبه حصاری

بیوگرافی روزبه حصاری + تصاویر شخصی

اوقت و فراغت روزبه حصاری

روزبه روزهایی که بیکار است به خواندن کتاب و تماشای فیلم و تئاتر مشغول می باشد.

زندگینامه جالب روزبه حصاری

عکس دونفره روزبه حصاری و نیکی مظفری

عکس + بیوگرافی روزبه حصاری

عکس دوران کودکی روزبه حصاری

کارنامه هنری روزبه حصاری

سریال های روزبه حصاری

یادآوری با کارگردانی حجت قاسم زاده اصل ۱۳۹۴، تاریکی شب، روشنایی روز با کارگردانی حجت قاسم زاده اصل ۱۳۹۷، سلام آقای مدیر با کارگردانی علیرضا توانا ۱۳۹۸، بچه مهندس ۳ با کارگردانی علی غفاری ۱۳۹۹

فیلم های سینمایی روزبه حصاری

امروز با کارگردانی رضا میرکریمی ۱۳۹۲، ماهور با کارگردانی مجید نیا مراد ۱۳۹۶، ملاریا با کارگردانی پرویز شهبازی ۱۳۹۶

تئاتر نمایشی حصاری

بالاخره این زندگی مال کیه – اشکان خلیل نژاد (۱۳۸۹)، پیتزا جهان- فرید فرمانبرداری (۱۳۹۰)، برداشت آزاد- پویا ییلاقی(۱۳۹۳)، تقدیر بازان-سیما تیرانداز (۱۳۹۴)، مرثیه برای یک دختر- مازیار شهزاد (۱۳۹۷)، اهالی هام، جمالزاده، سرحدات لبر، نیمه تاریک ماه، تقدیر باران، اون دختره که با روسری قرمز تو کوچه قدم میزنه خودش نیست.

زندگینامه خواندنی روزبه حصاری

امیدواریم از خواندن بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر محبوب ایرانی و از تماشای تصاویر جذاب و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *