دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فریبا نادری از جراحی زیبایی اش گفت!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

فریبا نادری از بازیگران زن کشورمان که در چند شب گذشته در برنامه پر مخاطب دورهمی حضور داشته است در مصاحبه جذاب خود افشاگری هایی داشته است که بسیار برای هواداران جالب توجه بوده است.

فریبا نادری در افشاگری های خود در برنامه دورهمی گفت:

«من می‌خواستم شناسنامه‌ام را بیاورم اما چون عکسی که در آن بود مربوط به قبل از عمل زیباییم بود، اگر می‌آوردم اصلا باور نمی‌کردید که این منم، دماغ من عقابی و استخوانی بود، خودم هم لاغر بود، اصلا یک چیز عجیب و غریبی بود تا اینکه متوجه شدم که خیلی زیبا نیست و عمل کردم. من ۳۶ سالم است می‌خواستم با شناسنامه بیایم اما بنا به همین دلایل نتوانستم چون مردم باور نمی‌کردند.»

«آشنایی ما اینگونه بود که اولین بار که ایشان مرا دیدند گفتند من اصلا قصد ازدواج ندارم، من هم از ایشان خیلی خوشم می‌آمد ولی برای اینکه کم نیاورم گفتم منم همینطور، بعد مرا نمی‌گرفت نه اینکه نخواهد اما هی بهانه می‌آورد، تا اینکه من با گریه و گفتن من جوانیم را پای تو گذاشتم از او خواستم که به خواستگاری من بیاید و نکته دیگر اینکه اصلا نمی‌دانست من بازیگرم و هیچ یک از کارهای من را هم ندیده بود.شاید اگر می‌دانست زودتر مرا می‌گرفت. اما خودش الان از این موضوع راضی است و خدا رو شکر زندگی خوبی را داریم.»

فریبا نادری از جراحی زیبایی اش گفت!

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *