دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

همه چیز درباره خرید گاز رومیزی

  • میلاد پولادی
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب یک گاز رومیزی برای آشپزخانه با در نظر گرفتن همه معیار ها از قبیل قیمت،جنس،مارک یا برندش، تعداد شعله ها،گارانتی و بهره وری آن همیشه برای مصرف کنندگان یک موضوع مهم بوده است.

با خواندن این مطلب که در مرکز فروش رسمی محصولات اخوان منتشر شده است می توانید به جواب سوالات دست یافته و برای خرید اینترنتی گاز صفحه ای مناسب اقدام کنید.

گاز رومیزی استیل بخریم یا شیشه ای ؟

همانطور که می دانید جنس صفحه یک اجاق گاز به عنوان اولین معیار برای انتخاب آن مطرح می شود. پاسخ این سوال رابطه مستقیمی با تعداد دفعات پخت و میزان استفاده از آن خواهد داشت.

خرید گاز رومیزی

معمولا گاز صفحه ای شیشه ای به دلیل ظاهر ظریف تر خود از ظرفیت پایین تری نسبت به استیل برخوردار بوده و ظاهر آن است که ملاک برای خرید محسوب میشود.

البته این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آنها برای پخت و پز استفاده کنید بلکه منظور آن است که باید با ملاحظه تر با آن برخورد کرد.

گازرومیزی استیل اما به یک قهرمان بیشتر شبیه تر است چرا که هر چیزی که شما از آن انتظار خواهید داشت را برآورده می کند.جنس سخت آن در کنار سادگی وصف شدنیش باعث می شود تا علاوه بر کارکرد مناسبش حفظ ظاهر نیز کند.

خرابی در کدام نوع گاز بیشتر اتفاق می افتد؟

اصولا در گاز رومیزی به دلیل ساختار ساده اش خرابی چندانی مطرح نخواهد شد.لزوما باید گفت در گاز صفحه ای که فندک و ترموکوپل آن به موقع و دقیق عمل کند دیگر خرابی چندانی بوجود نخواهد آمد.

چه تعداد شعله برای انتخاب گاز رومیزی مناسب است؟

پاسخ به این سوال به میزان فضای شما در آشپزخانه و همچنین تعداد افراد خانواده بر می گردد. قاعدتا برای آشپزخانه هایی با فضاهای بیش از ۸ متر بهتر است از گاز ۵ شعله،و برای کوچکتر از اجاق گاز ۴ شعله استفاده کرد.البته گاز اخوان در تعداد شعله های ۶،۵،۴،۳،۲ از جنس شیشه و استیل موجود می باشد.

برای خرید گاز رومیزی چه مارکی را انتخاب کنیم؟

همانطور که می دانید امروزه در بازار برندهای مطرح و غیر مطرح زیادی موجود است.شاید باید بگوییم هر کسی که توانسته در زیر پله خانه اش اقدام به گاز رومیزی با مارک خود کرده است،که خوب برخی توانسته اند استاندارد بگیرند و برخی دیگر خیر.

خرید گاز رومیزی

البته باید بدانید همیشه داشتن گواهی استاندارد برای گاز رومیزی به عنوان یک اصل مطرح نیست چرا که عملکرد و راندمان آن بسته به نوع ساخت و قطعات مورد استفاده در آن خواهد بود.

باسابقه ترین و البته مطرح ترین برندی که این روز ها در بازار ایران و شاید آسیا به یک ترند بدل شده است گاز اخوان است.

گاز رومیزی  اخوان در سه نوع تمام استیل ، تمام شیشه و استیل و شیشه در رنگ بندی سیلور، سفید و مشکی در اندازه ها و ابعاد مختلف به عنوان قدرتمند ترین و محبوب ترین گاز رومیزی در ایران در یک دهه اخیر مطرح شده است.

اخوان با در نظر گرفتن همه سلیقه ها و توان خرید مردم اقدام به تولید بهترین گاز رومیزی در کشور کرده است.بهره گیری از دانش مهندسین،ماشین آلات مدرن و پیشگام بودن در تولید این مارک را به عنوان اولین گزینه برای مشتریان بدل کرده است.

گارانتی برای گازهای ایرانی به چه معناست؟

بر خلاف آنچه که از گارانتی کالاهایی ایرانی شنیده ایم معنا و مفهوم گارانتی در برند اخوان چیزه دیگری است.البته این خاصیت برندهای قوی است و همین باعث شده تا در میان مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردار گردد.

چرا لازم است برای خرید محصولات اخوان به نمایندگی رسمی شرکت مراجعه کنیم.

در ۲ سال گذشته تعداد بیشماری از مشتریان با ما تماس گرفته اند و از این موضوع گلایه داشتند که یا فروشنده محصول اخوان قیمت را بالاتر از قیمت رسمی اعلام کرده،یا در نام محصول به عمد مغایرت اعلام کرده و یا در زمان مرجوع شدن کالا آن را قبول نکرده و یا قیمتی را بابت کسر مرجوعی دریافت کرده است.اینها نمونه ای از مواردی است که در زمان خرید محصولات اخوان از یک فروشگاه غیر رسمی بوجود می آید.

خانه اخوان نماینده و عامل رسمی محصولات اخوان به عنوان بزرگترین پخش کننده محصولات شرکت

علاوه بر تامین بیشترین فروشگاه های سطح کشور بیشترین درصد تخفیف را بر روی محصولات داشته و گارانتی بازگشت وجه و محصول را به مشتریان دارد.همچنین ارسال کالا در این فروشگاه به تمام نقاط ایران با کمترین هزینه اتفاق می افتد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *