دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نحوه نوشتن درخواست بازنشستگی به همراه نمونه

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب نحوه نوشتن درخواست بازنشستگی با مضامین رسمی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

یکی از انواع نامه های اداری که هر کارمندی در انتهای سال های خدمت خود ملزم به نوشتن آن می شود درخواست بازنشستی است که برای نوشتن این نوع نامه باید مواردی را رعایت کرد و علاوه بر این نامه بازنشستگی باید به صورت رسمی و خوانا نوشته شود.

نحوه نوشتن درخواست بازنشستگی چگونه است ؟

درخواست بازنشستگی مانند سایر نامه های اداری نظیر درخواست مرخصی و درخواست افزایش حقوق و … از سمت مقام پایین برای مقام بالاتر نوشته می شود از این رو باید در نگارش متن این نوع درخواست نهایت دقت را به خرج داد. برخی از افراد تمایل دارند خود را پیش از موعد مقرر بازنشسته کنند که در این صورت به درخواست هایی ترتیب اثر داده می شود که حاوی دلایلی دقیق و قابل ارائه برای بازنشستگی باشند و اگر شما تمایل دارید خود را پیش از موعد بازنشسته کنید باید دلایلی موجه داشته باشد و آن ها را در درخواست خود ذکر کنید.

نحوه نوشتن درخواست بازنشستگی

نمونه نامه درخواست بازنشستگی

جناب آقای …………….

مدیر محترم کارگزینی

موضوع : درخواست بازنشستگی

با عرض سلام و احترام

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بدین وسیله اینجانب …………. فرزند ………….. به شماره شناسایی ……………. درخواست بازنشستگی / درخواست بازنشستگی پیش از موعد خود را به دلیل شرایط ……………… / به دلیل دارا بودن شرایط بازنشستگی عادی از تاریخ ………… به حضور شما تقدیم می نمایم. خواهشمند است دستور فرمایید تا بررسی های لازم مبذول و اقدام بایسته را معمول نمایند.
پیشاپیش مراتب تشکر و قدر دانی خود را به حضور شما تقدیم می نمایم و در آخر نیز همه شما همکاران گرامی را به خداوند بزرگ و مهربان می سپارم.

باتشکر

نام و نام خانوادگی : …………………………                    امضاء :

درخواست بازنشستگی

در این مطلب با نمونه درخواست بازنشستگی برای کارمندان ادارات مختلف آشنا شدید که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید متن نامه اداری درخواست بازنشستگی خود را به راحتی بنویسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *