دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جواب پیام تسلیت با متن های زیبای صمیمانه و رسمی

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با مجموعه ای از جواب پیام تسلیت در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این پیامک ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

از دنیا رفتن نزدیکان غمی بزرگ برای هر فردی است و در این مواقع آشنایان و دوستان با ارسال پیامک تسلیت غیر رسمی و رسمی سعی دارند تا تسکینی برای فرد عزادار باشند که وی می تواند با ارسال جواب پیامک تسلیت ، ادب اجتماعی خود را نشان بدهد و لطف افرادی را که در این شرایط سخت به یادش بوده اند را به نوعی جبران نماید.

متن های زیبا برای جواب پیام تسلیت

در جواب پیامک تسلیت متنی که شما برای ارسال به هر فردی انتخاب می کنید بسته به نسبت تان با آن فرد متفاوت می باشد. در جواب تسلیت دوستان می توانید از متن های عامیانه استفاده نمایید و بهتر است جواب تسلیت همکاران و آشنایان دور را با متن های رسمی بدهید.

جواب پیامک تسلیت

جواب پیامک تسلیت

از کلیه همکاران محترم که با ارسال پیام تسلیت در سوگ از دست دادن …. عزیزم در کنارم بودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدوارم بتوانم در مراسم شادی این عزیزان جبران و خدمت نمایم .
با تشکر
از طرف…

جواب تسلیت رسمی

سینه سرشار از محبت همه یارانی داریم که با ارسال پیام ما را در داغ درگذشت عزیزمان همراهی کردند. قدر لطف و مهربانی‌شان با خداوند مهرپرور باد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

جواب تسلیت برای دوست

مهربان گران‌سنگ، از اینکه مرا در مصیبت پیش آمده با ارسال پیام تسلیت مورد مهربانی خود قرار دادی، تشکر نموده، آرزو دارم کاشانه شما لبریز از شادمانی و سلامت باشد.

پیامک تسلیت

جواب پیامک تسلیت رسمی

آشنایان عزیز و دوستان مکرم، سبز باد روزتان که اندوه پیش آمده ما را با پیام تسلیت خویش تسکین بخشیدید. امیدوارم زندگی‌تان برقرار و آفتابی باشد.

جواب تسلیت با متن رسمی

درود خداوند بر شما باد که با ارسال پیام تسلیت در سوگ [پدرمان / مادرمان / پدربزرگمان / مادربزرگمان / …]، ما را به چشم مهر نواختید. امید است کماکان عرصه زندگانی شما لبریز از سلامت و شادکامی باشد.

جواب پیام تسلیت با متن پرمحتوا

پیام‌های شما وقتی در حضیض اندوه بودم، دست مرا گرفت تا بتوانم دوباره از جا برخیزم. جا دارد از همه دوستان و عزیزان و همکاران گرامی که در این زمان بحرانی من را حمایت کردند تشکر و قدردانی کنم.

پاسخ پیام تسلیت

پاسخ کوتاه برای پیامک تسلیت

از ارسال پیام تسلیتت تشکر می‌کنم و امیدوارم زندگی‌ات با شادمانی قرین باشد.

جواب پیامک تسلیت به همکار

درود بر شما که با ارسال پیام تسلیت مرا همراهی کرده و از بار غمی که بر شانه داشتم کاستید. اجرتان برقرار و شادی به کامتان باد.

جواب پرمحتوا برای اس ام اس تسلیت

پیام تسلیت شما چونان آبی بر آتش بود. اندوه پیش آمده را تسکین داد و قلب‌های ما را آرامش بخشید. ما را به چشم عطوفت بنوازید. شما را دعا کرده و برایتان آرزو می‌کنیم که توانتان در مهرورزی افزون باشد.

جواب پیام تسلیت با متن های پرمحتوا

جواب پیامک تسلیت دوست

همدلی و همدردی تو تنها نقطه روشن توی سیاهی این روزهای منه. ممنونم که هستی و ممنونم که برای من پیام تسلیت فرستادی.

جواب پیامک تسلیت با متن دوستانه

بدین وسیله از کلیه رفقای خوبم ، چه آنان که بصورت حضوری و چه آنانکه به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی ، با پیام ها و تصویر های ارسالی و مختلف خود ، التیامی بر اندوهم بوده‌اند ، کمال تشکر و قدردانی را می‌نمایم و امیدوارم در مراسم شادی این عزیزان حضور داشته و خدمت کنم.

جواب تسلیت دوستان و همکاران

از همه دوستان و همکاران بسیار مهربانم که با پیام‌های تسلیتشون از طریق سایت و یادداشت و پیامک و تلفن لطف و محبت خودشون رو به بنده ابراز نمودند سپاسگزارم. امیدوارم خداوند زندگی سرشار از سلامتی و شادی برای هر یک از شما عزیزانم رقم بزند.

جواب پیامک تسلیت با متن های زیبا

جواب تسلیت رسمی

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند ،همیشه سبزند، و آنانکه محبت ها و دوستی ها را بر قلبشان برافراشتند، همیشه به یاد می مانند،از رفقای با معرفتم ،که با حضورشون در مراسم خاکسپاری و ختم … ،من را شرمنده کردن تشکر میکنم ،و از تمامی دوستان گلم که با پیام هاشون ابراز همدردی کردند ممنونم ، ان شاالله تو شادی هاتون جبران کنم

جواب تسلیت با متن رسمی و پرمحتوا

هرکس در کاستن اندوه دیگران قدمی برمی‌دارد، عمرش دراز و خورشید مهرش تابان بود. از اینکه با ارسال پیام تسلیت پلک مهری بر سوگ پیش آمده ما گشودید، خدا یارتان و پرتو صفایتان گسترده باد.

پاسخ پیام تسلیت

در این مطلب با گلچینی از جواب پیام تسلیت با مضمون رسمی و پرمحتوا و دوستانه و … در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از بین آن ها بتوانید متنی زیبا را برای ارسال انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *