دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مکان های دیدنی بنین و نقاط گردشگری جذاب آن برای توریست ها

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مهم ترین کشورهایی که در قاره آفریقا وجود دارد و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند کشور بنین است این منطقه گردشگری دارای مکان های دیدنی بی شماری است. از مهم ترین جاذبه های توریستی در این مناطق می توان به موزه ها و مراکز فرهنگی اشاره کرد که هر یک زیبایی های خاص خود را دارند.

جمهوری بنین که در غرب آفریقا واقع شده است در سال ۹۷۵ تحت عنوان داهومی از آن یاد می شد این کشور مهم در آفریقا از نواحی مختلف با کشورهای مهم دیگری نیز هم مرز می باشد توگو، نیجریه، ساحل خلیج بنین و بورکینافاسو از نواحی مختلفی با بنین هم مرز می باشند و در همسایگی آن قرار دارند. این منطقه علاوه بر اهمیت جغرافیایی که در میان نواحی مختلف به ویژه آفریقا دارد به لحاظ توریستی نیز شناخته شده است و دارای طبیعتی بسیار تماشایی می باشد. شهر پورتو نوو به عنوان پایتخت رسمی این کشور شناخته می شود و مقر دولتی این کشور نیز در شهر کوتونو قرار دارد.

این کشور در میان کشورهای آفریقایی از وسعت زیادی برخوردار نمی باشد اما در میان گردشگران جذابیت های زیادی دارد میراث فرهنگی ارزشمند مردمان این منطقه که در معرض عموم قرار می گیرد موجب شناخت بیشتر این فرهنگی در میان دولت ها شده است و این روزها موزه ها و مراکز فرهنگی آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. جاذبه های دیدنی مهمی که می توانید در بنین شاهد آن ها باشید بسیار زیاد هستند و از تنوع زیادی نیز برخوردار می باشند که در ادامه این بخش شما علاقه مندان و عزیزان بیشتر با این دسته از جاذبه های آشنا خواهید شد.

مکان های دیدنی بنین را بیشتر بشناسید:

در راهنمای سفر به کشور بنین با جاذبه های توریستی مهمی درباره این کشور آشنا می شوید و ما در این بخش مهم ترین جاذبه های دیدنی این کشور را برای شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید در سفر خود به این منطقه از آفریقا آن ها را از نزدیک مشاهده کنید. همسایگی این کشور با نیجریه بر اهمیت آن افزوده است همه چیز درباره کشور نیجریه نشان می دهد که همسایگی این دو کشور ارتباطات قوی را در میان آن ها شکل داده است و از آن ها به عنوان دو کشور مهم آفریقایی یاد می شود.

پورتو نوو:

یکی از مهم ترین شهرهای دیدنی در بنین که می توانید در سفر خود از آن دیدن کنید شهر زیبای پورتو نوو است این شهر که به عنوان پایتخت رسمی و مرکزی بنین شناخته می شود از اهمیت سیاسی و تجاری بالایی برخوردار است. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری است و بسیاری از علاقه مندانی که می خواهند با فرهنگ مناطق آفریقایی آشنا شوند به این شهر سفر می کنند ساختار و بناهایی که می توانید رد این شهر مشاهده کنید همانند بناهای قرون وسطی است و با گشت و گزار درون شهر احساسات نوستالژیکی در شما روی می دهد. بسیاری از آثار برزیلی که متعلق به سال ۱۸۷۰ میلادی هستند در این شهر و در موزه های آن می توانید مشاهده کنید این شهر بی شک یکی از زیباترین مکان های دیدنی بنین است.

بناهای تاریخی بنین

موزه تاریخی ایوداه:

خیلی از گردشگرانی که قصد دارند تا نمایشگاه های تاریخی مهمی را در بنین مشاهده کنند به این موزه می روند این موزه تاریخی در یکی از شهرهای بنین واقع شده است که در این موزه ارتباطات فرهنگی و تاریخی به خوبی نمایان می شوند. شش بخش اصلی که در این موزه وجود دارد هر یک به نوعی فرهنگ مردمان این منطقه را معرفی می کند بخش های مختلفی که در این موزه شاهد آن خواهید بود بخش های تجارت برده، پادشاهی و ارتباطات فرهنگی است که هر یک از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مکان های دیدنی بنین

پارک ملی بنین:

بی شک در کشورهای آفریقای تماشای حیات وحش از لذت زیادی برای گردشگران برخوردار است گونه های مختلف حیوانی و زیستی که در اینگونه از کشورها می توانید مشاهده کنید بسیار نارد هستند. در بنین نیز می توانید به سراغ یکی دیگر از مکان های دیدنی آن بروید که همان پارک ملی است این زیستگاه طبیعی از اهمیت زیادی در آفریقا برخوردار است به همین خاطر محافظت شده است این پارک ملی به دلیل اهمیتی که در میان جاذبه های توریستی آفریقا دارد به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است مساحت این پارک ۲۷۵۵ کیلومتر مربع است و گونه های مختلفی از بوفالوها، فیل ها، گاو سان ها و دیگر موجودات در این پارک ملی نگهداری می شوند. مکان های دیدنی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی نیز همانند این پارک ملی هستند و یکی دیگر از مهم ترین حیات های وحش در این منطقه قرار دارد.

طبیعت بنین

کاخ سلطنتی ابومی:

این کاخ یکی دیگر از مکان های دیدنی بنین محسوب می شود که گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند این کاخ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است این کاخ بسیار باستانی است و دارای آثار باستانی متعددی می باشد که می توانید از آن دیدن کنید. جالب است بدانید که در سال ۱۹۰۰ پادشاهانی در این کاخ زندگی می کردند که با بازدید از این کاخ می توانید سبک زندگی آن ها را از نزدیک مشاهده کنید.

موزه بنین

معرفی دیدنی های آفریقای جنوبی و مکان های تفریحی و گردشگری آن این روزها برای خیلی از گردشگران جذابیت دارد و توجه خیلی ها را به خود جلب می کند تماشای تصاویری جذابی از دیدنی های آفریقا در لینک می تواند شما را بیشتر با جاذبه های توریستی این منطقه آشنا کند این تصاویر جذاب و دوست داشتنی توجه هر علاقه مندی را به خود جلب خواهد کرد.

همانطور که در بالا مطالعه کردید مکان های دیدنی بنین بیشتر دارای ارزش تاریخی و فرهنگی هستند این دسته از جاذبه های دیدنی ویژه گردشگران و علاقه مندانی است که می خواهند با فرهنگ مناطق آفریقایی از نزدیک آشنا شوند. بسیاری از موزه ها که در این کشور وجود دارند دارای آثار تاریخی و باستانی متعدد می باشند و هر یک از ارزش بالایی برای گردشگران خود برخوردار می باشند اطلاعاتی که با بازدید از این موزه ها و مراکز فرهنگی می توانید به دست آورید بسیار جامع هستند و با وجود آثار ارزشمندی که دارند می توانید به اهمیت آن ها پی ببرید. از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم و سفری خوب را برای شما عزیزان آرزومندیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *