دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی دیدنی های آفریقای جنوبی و مکان های تفریحی و گردشگری آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

آشنایی با دیدنی های آفریقای جنوبی برای هر گردشگری دارای جذابیت است این منطقه دارای طبیعیت دیدنی است و بیشتر گردشگران آن را با وجود حیات وحش دیدنی آن می شناسند. از سوی دیگر از دیدنی های این منطقه می توان به سواحل زیبای آن نیز اشاره کرد که جذابیت دارند.

حیات وحش دیدنی و متنوعی که در آفریقای جنوبی وجود دارد آن را به یکی از مهم ترین مناطق توریستی دنیا تبدیل کرده است سواحل دیدنی و زیبایی که در این منطقه می توان مشاهده کرد آن را یه یکی از جاذبه های مهم دنیا تبدیل کرده است. آشنایی با دیدنی های آفریقای جنوبی برای هر گردشگری دارای جذابیت است که قرار است در این مطلب با این دیدنی ها بیشتر آشنا شوید. همانطور که می دانید ژوهانسبورگ یکی از مناطق مهم و دیدنی در آفریقای جنوبی است که گردشگران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند بسیاری از موزه ها و باغ وحش ها در این شهر واقع شده اند که می توانید رد طول سفر خود از آن ها دیدن کنید. یک دیگر از تفریحات مهم در آفریقا سافاری است که برای جهانگردان لذت زیادی دارد.

جاذبه ها و دیدنی های آفریقای جنوبی:

اگر قصد سفر به ژوهانسبورگ را دارید باید برای خرید در فروشگاه ها نیز برنامه ریزی کنید خیلی از گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند به دنبال خرید سوغاتی در فروشگاه های مختلف هستند از سویی بسیاری از آن ها به دنبال انتخاب بهترین رستوران ها هستند که بتوانند غذاب باب میل خود را نوش جان کنند. آشنایی با مکان های دیدنی آفریقای جنوبی در این مطلب می تواند برای بسیاری از علاقه مندان دارای جذابیت باشد.

 

اسکله تفریحی ویکتوریا و آلفرد:

این اسکله مجموعه ای فوق العاده در آفریقا می باشد که مساحتی حدود ۱۳۳ هکتار دارد که کوه زیبای تیبل در در اطراف این اسکله دیده می‌شود مسافرانی که به این مجموعه سفر می کنند می توانند اوقات فراغتشان با خرید و تفریحات متنوع سپری کنند در اسکله تفریحی ویکتوریا و آلفرد که از بهترین دیدنی های آفریقای جنوبی محسوب می شود تقریبا همه ی تفریحات دریایی موجود است از جمله قایق های ماهگیری ، تفریحی و خانه های زیبا و فروشگاه های رنگارنگ که می توانید کل روز خود را در آن لذت ببرید. قدمت این اسکله ی تفریحی به سال های طولانی بر می گردد.

بندر آفریقای جنوبی

شهربازی گلدریف سیتی:

این پارک تفریحی و جذاب که یکی از مکان های دیدنی ژوهانسبورگ است در سال ۱۹۷۱ بعد از تعطیلی همیشگی یک معدن طلای قدیمی در ژوهانسبورگ ساخته شده است و یکی از دیدنی های آفریقای جنوبی است. و در حال حاضر نیز هنوز بناهای این معدن طلا همان بنای قدیمی است و اکنون یک شهربازی دیدنی در آفریقای جنوبی به حساب می آید این پارک شامل تفریحات آبی ، ترن هوایی و دیگر جاذبه‌های دیدنی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جای می دهد تا کودکانشان از تفریحات لذت بخش این پارک استفاده کنند این پارک را سینمای ۴ بعدی ، رستوران ها و …  می باشد که بعید است شما در این پارک لذت کافی را نبرید.

چشم انداز آفریقای جنوبی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

باغ وحش:

 یکی دیگر از دیدنی های آفریقای جنوبی این باغ وحش است باغ وحشی زیبا و دیدنی با مساحتی حدود ۵۵ هکتار و حدود ۳۰۰ نوع حیوان با گونه های مختلف که شما هر آنچه که در مستند ها و فیلم ها دیده اید را می توانید در باغ وحش ژوهانسبورگ از نردیک مشاهده کنید اگر اهل طبیعت و حیوانات هستید این باغ وحش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد مساحت این باغ وحش به حدی بزرگ است که برای گردشگران عزیز تقریبا در تمامی این باغ وحش نقشه هایی قرار دارد که مکان هر کدام از حیوانات را نشان می دهد.

باغ وحش آفریقای جنوبی

موزه آپارتاید ژوهانسبورگ:

این موزه یکی از فوق العاده ترین دیدنی های آفریقای جنوبی می باشد که مرتبط با وضعیت و  تبعیض نژادی افریقای جنوبی در زمان آپارتاید در قرن بیست است. این موزه دارای دو ورودی است که یک ورودی برای رنگین پوستان و دیگری برای سفید پوستان می باشد. این موزه در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد که بازدیدکنندگان می توانند در آن جدایی نژادی در زمان آپارتاید را تجربه کنند.

آشنایی با دیدنی های آفریقای جنوبی

کوه تیبل:

در این کوه می توانید به زیبایی های خداوند پی  ببرید کوهی که در آن می تواند شهر را در یک طرف و اقیانوس اطلس را در طرف دیگر ببینید از این کوه بی نظیر معمولا اشخاصی که عاشق پیاده روی و کوه نوردی هستند دیدن می نمایند این کوه نیز یکی دیگر از دیدنی های آفریقای جنوبی است. البته برای آنهایی که پیاده روی برایشان سخت است این کوه دارای تله کابین می باشد که شما را به بلندای این کوه می رساند تا شما نیز از این مکان فوق العاده لذت ببرید این کوه آنقدر جذاب از که سالانه بیش از یک میلیون نفر از تله کابین آن استفاده می کنند.

کوه های آفریقای جنوبی

سواحل کلیفتن:

سواحل کیپ تاون در آفریقای جنوبی زیباترین سواحل جهان هستند سواحلی با ماسه های سفید و آب شفاف و زلال باعث شده تا سالانه توریست های زیادی از ۴ ساحل کیپ تاون دیدن نمایند . تابستان این سواحل بسیار فوق العاده می باشد سواحلی که شما در آن می توانید تفریحات آبی ، آفتاب گرفتن ، ورزش و … تجربه کنید اگر با خانواده به این سواحل می روید یکی از مناسب ترین ها ساحل شماره ۱ می باشد که می توانید در آن احساس راحتی و ریلکس کنید.

سواحل آفریقای جنوبی

جاذبه های توریستی و دیدنی های آفریقای جنوبی تنها به این چشم اندازها ختم نمی شود و هر یک از جاذبه هایی که در بالا به آن اشاره شده است به تنهایی دارای چشم اندازهای زیبا برای علاقه مندان و گرشگران هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *