دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی شایلی محمودی و عکس های دونفره جذاب با همسرش

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شایلی محمودی بازیگر موفق و دوست داشتنی سینما ایرانی و همسرش آقای بنیامین بهادری خواننده معروف ایرانی همراه با تصاویر شخصی و زیبا وی را تهیه و ارائه نموده ایم.

شایلی محمودی یکی دیگر از بازیگران تازه کار و جوان ایرانی  می باشد که فعالیت خود را در حرفه بازیگری در سال ۱۳۹۵ فیلم سینمایی سلام بمبئی با کارگردانی قربان محمدپور در کنار همسرش به ایفای نقش پرداخت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه شایلی محمودی و همسرش بنیامین بهادری همراه با تصاویر جدید و شیک وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی شایلی محمودی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

تاریخچه زمدگی شایلی محمودی

شایلی محمودی بازیگر تازه کار و جوان ایرانی که ۳۷ سال سن دارد. این بازیگر تا سال ۱۳۹۵ هیچ فعالیتی در عرصه بازیگری نداشته ولی زمانی که با آقای بنیامین بهادری ازدواج کردند، آقای قربان محمدپور کارگردان فیلم سلام بمبئ با خانم شایلی آشنا شدند. وقتی متوجه شدند که وی به چند زبان دنیا از جمله هندی مسلط هستند، به ایشان پیشنهاد بازیگری در آن فیلم دادند و سپس بعد از چند تست بازیگری وی را به یک دختر مسلمان هندی با حجاب کامل تبدیل کردند. در این فیلم پرطفدار بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، دیا میرزا، دالیپ تاهیل، بنیامین بهادری، گلشن گروور و بهروز چاهل حضور داشتند.

زندگینامه خواندنی شایلی محمودی

عکس جذاب و دیدنی شایلی محمودی و همسرش بنیامین بهادری

زندگینامه خواندنی شایلی محمودی

ازدواج و همسر شایلی محمودی

در ادامه بیوگرافی شایلی محمودی آمده که در سال ۹۴ با بنیامین بهادری خواننده خوش صدای کشورمان ازدواج کردند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مختصری از بیوگرافی بنیامین بهادری

بیوگرافی شایلی محمودی و همسرش

بنیامین بهادری با نام اصلی وحید بهادری خواننده، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی متولد ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۱ که هم اکنون وی ۳۸ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده. همچنین ایشان دانشجوی انصرافی مدرک لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد.

شناخت بیشتر با بیوگرافی شایلی محمودی

این خواننده در محله جیحون تهران از یک خانواده ۷ نفره متولد شده است. پدرش کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر و سه برادر بزرگ تر از خودش دارد. بنیامین از دوران کودکی علاقه شدیدی به شعر و موسیقی داشت و از سن ۱۶ سالگی شعر و موسیقی را شروع کرد. خوب است بدانید که ایشان در سن ۱۸ سالگی رتبه چهارم بهترین شاعر زیر ۳۰ سال کسب نمود. همچنین در سن ۱۹ سالگی به آموزش و تمرین ساز گیتار پرداخت. او در سال ۸۱ در سن ۲۰ سالگی نخستین فعالیت خود را به نام ” گل های رنگین کمان” برای کودکان ساخت. سرانجام  با آلبوم ۸۵ خوانندگی خود را به طور رسمی آغاز نمود.

زندگینامه شایلی محمودی و همسرش

گالری شخصی و شیک شایلی محمودی

بیوگرافی شایلی محمودی و بنیامین بهادری

عکس متفاوت + بیوگرافی شایلی محمودی و بنیامین بهادری

زندگینامه جامع شایلی محمودی

سلفی زیبا و جذاب شایلی محمودی با همسرش

بیوگرافی شایلی محمودی + تصاویر شخصی

ازدواج اول بنیامین بهادری

این خواننده معروف در سال ۱۳۸۸ با خانم نسیم حشمتی ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۰ صاحب یک دختر به نام بارانا شدند. اما متاسفانه در سال ۱۳۹۲ خانم حشمتی دچار حادثه تصادفی شد و در این حادثه فوت شدند. بنیامین بعد از فوت همسرش یک آهنگ به نام ” یه خونه” اجرا نمود.

عکس بنیامین بهادری همسر خانم شایلی محمودی

بنیامین بهادری در کنار علی ضیاء

ازدواج دوم بنیامین بهادری

بنیامین دو سال بعد از مرگ همسرش در سال ۱۳۹۴ با خانم شایلی محمودی ازدواج کردند. حاصل این ازواج در سال ۹۶ پسری به نام بن سان در کشور آمریکا و در سال ۹۷ صاحب دختری به نام شایمین در ایران بدنیا آمدند.

شرح حال خواندنی شایلی محمودی

این خواننده سرشناس ایرانی آلبوم های متنوعی را روانه بازار کرده است که از آنها می توان به آلبوم ۸۵، ۸۸، ۹۳، ۹۴، ماه مهربون اشاره کرد و بیش از ۲۰ تک آهنگ ارائه نموده است. همچنین بنیامین بهادری در کشور های ایران و خارج از ایران کنسرت های بی نظیری اجرا نموده است.

عکس جدید + بیوگرافی شایلی محمودی

عکس جالب بنیامین بهادری در کنار محمدرضا گلزار

شرح حال خواندنی شایلی محمودی

کنسرت های بنیامین بهادری

وی در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ حدود ۷۵ روز در کشور های کانادا و آمریکا کنسرت اجرا نمود که نخستین برگزاری کنسرت او در شهر لس آنجلس بود و سپس وی در کشور های چون دالاس، سن دیگو، واشینگتن و شیکاگو به اجرای کنسرت پرداخت. همچنین بنیامین بعد از ۲۱ روز استراحت دوباره در شهرهای مونترال، تورنتو و ونکوور اجرا نمود. وی در شهر و کشور های مختلف اروپا همچون لندن، کلن، استهکلم، آمستردام، هامبورگ و قاره استرالیا و تاجیکستان، دوبی و مالزی به اجرای کنسرت پرداخته است.

شرح زندگی شایلی محمودی

از کنسرت های ایران وی می توان به شهر های گرگان، بندر عباس، ارومیه، ساری و شیراز اشاره کرد. همچنین بنیامین در مهر ماه سال ۱۳۹۲ در کنار دریاچه چیتگر تهران کنسرت خود را به صورت برگزار نمود که چندین هزار نفر از طرفداران وی حضور داشتند.

عکس شایلی محمودی در فیلم سلام بمبئی

بیوگرافی شایلی محمودی و همسرش

شرح حال خواندنی شایلی محمودی

عکس خانوادگی شایلی محمودی

گالری شخصی + بیوگرافی شایلی محمودی

آلبوم های بنیامین بهادری

آلبوم ۸۵ با ۹ قطعه در سال ۸۵

لکنت، عاشق شدم، خاطره ها، بی اعتنا، آدم آهنی، ترانه واژه، یادم میاد، اینم بمونه، من امشب می میرم

آلبوم ۸۸ با ۱۷ قطعه در سال ۸۸

آهای تو، شناسنامه، کجای دنیایی، من و تنها، عاشقی با تو، عشق ادم کش، بیا عاشقم کن، ای وای دلم، صدای قلب تو، خواب، من لعنتی، رفیقا میگن، پرسه، شومینه، تموم شد، لیلی در پاییز، هفته به هفته،

آلبوم ۹۳ با ۱۲ قطعه در سال ۹۲

عشق داغ من، یه خونه، دست نگه دار، مدارف جادوگر گیسو، قهوه، دوباره چشمات، هفته عشق، فقط شبیه خودتی، گل یاس ۲، آشوب، عشق در روز قیامت

آلبوم ۹۴ با ۹ قطعه در سال۹۴

مه آلودف بارانا، دوره های عاشقی، حواسم به توئه، تظاهر، اشکال، آهنگ شماره ۴، عاشق مثل ماه، به من اعتماد

شرح زندگی شایلی محمودی و همسرش

تک آهنگ های بنیامین بهادری

توخوشگلی ۹۸، راحت ۹۸، کبیر ۹۶ف تو که عید منی ۹۶، نماز صبح ۹۶، پریزاد ۹۵، دوری ۹۵، یه بار دیگه اشتباه کن ۹۵، تله پاتی ۹۵، یه روز از یاد تو ۹۵، پیرهن ۹۵، مادرانه ۹۲، چند متر مکعب عشق ۹۴، اصلاً صداش کردی ۹۳، عشق احساسه ۹۴، محدودیت ۹۴، گریه در ماه ۹۴، بوی عید ۸۸، خط سوم ۹۰، تا حالا عاشق شدی ۹۰، موج محرم ۹۰، قلب محرم ۹۱

بیوگرافی شایلی محمودی + گالری جدید

زندگینامه شایلی محمودی و همسرش

شناخت بیشتر با شرح حال شایلی محمودی

عکس جدید شایلی محمودی و دخترش بارانا

آشنایی با زندگینامه شایلی محمودی

عکس جدید بنیامین بهادری

تاریخچه زندگی شایلی محمودی و همسرش

زندگینامه جامع شایلی محمودی

شرح حال زیبا و کامل شایلی محمودی

شایلی محمودی و بنیامین بهادری در فیلم سینمایی سلام بمبئی

تاریخچه زندگی کامل شایلی محمودی

عکس اینستاگرامی شایلی محمودی

شرح حال جالب و کامل شایلی محمودی

عکس شایلی محمودی به همراه فرزندان و همسرش

بیوگرافی شایلی محمودی

امیدواریم از بیوگرافی شایلی محمودی و همچنین همسرش بنیامین بهادری و از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *