دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به دیدنی های پالائو و نحوه سفر به این منطقه تماشایی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

پالائو جزیره ای زیبا و دیدنی در غرب اقیانوس آرام است دیدنی های این منطقه از جذابیت زیادی برخوردار می باشند آب و هوای استوایی این مناطق موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به آن جذب شود. از زیبایی های ای مناطق می توان به مناطق حفاظت شده، گونه های دریایی، تنوع زیستی و … اشاره کرد که بیشتر با آن ها آشنا می شوید.

طبیعت گردی در میان گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است اکوتوریسم که همان طبیعت گردی است از انواع گردشگری می باشد بسیاری از گردشگران برای اینکه بتوانند طبیعت های بکر را در نقاط مختلفی از دنیا مشاهده کنند راهی سفر می شوند. طبیعت زیبا و بکری که در مناطق پالائو وجود دارند هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند این منطقه با جاذبه های منحصر به فرد خود از قابلیت اکوتوریسم بالایی برخوردار می باشد این منطقه که در جمهوری پالائو واقع شده است از جمله جزایری است که در مناطق غربی از اقیانوس آرام واقع شده است و از این ویژگی جغرافیایی بر اهمیت توریستی این منطقه نیز افزوده است. در این کشور ۲۵۰ هزار جزیره وجود دارد این جزایر از مجموعه جزیره های میکرونزی هستند پالائو که در فاصله ۳۲۰۰ کیلومتری از جنوب توکیو است پایتخت این جمهوری نیز شهر زیبای نگرولمود است که در ایالت ملکئوک قرار دارد. مرزهای دریایی که این منطقه با اندونزی، ایالت فدرال میکرونزی و فیلیپین موجب اهمیت بیشتر این مناطق در دنیا شده است این منطقه توریستی از جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار است که می توانید در ادامه بیشتر با این جاذبه ها آشنا شوید.

دیدنی های پالائو برای گردشگران:

پالائو در ۳۰۰۰ سال پیش منطقه ای مسکونی برای مهاجران فیلیپینی بوده است جالب است بدانید این جزیره نا شناخته ابتدا توسط اروپایی ها و در قرن شانزدهم کشف شده است این منطقه به دلیل موقعیت خوب آب و هوایی که داشته است محل سکونت افراد زیادی بوده است. این کشور در تمامی فصل های سال آب و هوای استوایی دارد میانگین دما در این مناطق ۲۸ درجه سانتی گراد است در بسیاری از روزهای سال در این مناطق بارندگی های مناسبی صورت می گیرد و میانگین بارش ها نیز در پالائو برابر با ۳۸۰۰ میلی متر است و در ماه های اکتبر و جولای نیز میزان این بارش ها رو به افزایش است.

جاذبه های پالائو

چگونه سفر کنیم؟

برای بازدید از دیدنی های پالائو باید ویزای این کشور را داشته باشید و برای اینکه نحوه دریافت ویزیای این کشور را بدانید باید در ادامه این بخش همراه ما باشید. شهروندانی که آمریکایی هستند برای ورود به این کشور به مدت یک سال نیازی به دریافت ویزا ندارند همچنین شهروندان مارشال، ساموآی آمریکا، میکرونزی و  پالائو برای سفر به این مناطق نیازی به دریافت ویزا ندارند و به مدت یک سال بدون ویزا می توانند وارد این کشور شوند. شهروندانی که از سایر کشورها هستند می توانند ویزای ۳۰ روزه برای سفر خود به این مناطق دریافت کنند برای شهروندان بنگلادشی و میانماری نیز باید پیش از سفر خود اقدام به دریافت ویزا نمایند. گردشگرانی که به منطقه پالائو سفر می کنند از طریق شرکت های هوایپیمایی اقدام می کنند.

آشنایی با جاذبه های پالائو:

خیلی از گردشگران برای بازدید از دیدنی های پالائو از طریق تورهای مسافرتی اقدام به سفر می کنند این منطقه توریستی به دلیل برخوردار از جاذبه ها و امکانات گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است امکاناتی همچون غواصی و دیگر تفریحات موجب می شوند تا هر ساله گردشگران زیادی به این مناطق جذب شوند. جذابیت های طبیعی و چشم اندازهای بکر این منطقه بسیار متنوع و گوناگون هستند و به دلیل تنوعی که در میان این جاذبه ها وجود گردشگران زیادی به آن جذب می شوند.

دیدنی های پالائو

طبیعت زیبای پالائو شامل صخره های مرجانی، گونه های جانوران آبزی، جنگل های سرسبز و مرتفع، جنگل های گوناگون، پوشش گیاهی ارزشمند و تفریحات دریایی است بسیاری از گونه های جانوری و آبزیانی که در این مناطق زندگی می کنند متاسفانه در معرض انقراض هستند و این نشان دهنده اهمیت زیستی این مناطق می باشد. صخره های مرجانی که یکی از لذت بخش ترین جاذبه ها این مناطق است بسیار چشم نواز و تماشایی هستند این جاذبه ها موجب شده اند تا پالائو یکی از مناطق توریستی مهم در دنیا باشد.

  •  آرون گروپس

عجایب هفتگانه ای که می توانید در بین دیدنی های پالائو مشاهده کنید توجه هر فردی را به خود جلب خواهد کرد صخره های مرجانی که از مهم ترین این جاذبه ها هستند بسیاری از گونه های آبزیان را در خود جای داده اند این مناطق و این صخره ها به دلیل تنوع زیستی که دارند از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

طبیعت پالائو

یکی از لذت هایی که در سفر خود به این مناطق می توانید تجربه کنید لذت غواصی کردن در آب ها است تجربه ای که با غواصی کردن این مناطق می توانید به دست آورید بسیار منحصر به فرد هستند. از دیگر شگفتی ها  دیدنی های پالائو می توان به طبیعت بکر و زیبای آن اشاره کرد دریاچه عروس دریایی که گونه های متعددی از عروس دریایی را در خود جای داده است از زیبایی های این مناطق به شمار می آید. پارک لانگ آیلند که یکی از مناطق محبوب و شناخته شده برای غواصی کردن است در کنار خلیج نیکو از جذابیت های بسیار زیادی برای علاقه مندان خود برخوردار هستند همچنین در این مناطق امکان قایق سواری نیز وجود دارد.

در سواحل این جزایر امکانات رفاهی برای گردشگران ارائه می شود مراکز خرید، موزه ها، گالری های هنری و آکواریوم از جمله جذابیت های این مناطق برای گردشگران محسوب می شوند از زیبایی های دیگر در این مناطق می توان به موزه ملی بیلائو نیز اشاره کرد این موزه در سال ۱۹۵۵ ساخته شده است و یکی از قدیمی ترین موزه های این مناطق به شمار می آید.

مناطق پالائو

جنگل هایی که در دامنه های کوه واقع شده اند زیبایی پالائو را دو چندان می کنند این جنگل ها دارای گونه های مختلفی از درختان هستند و پرندگان متعددی در این مناطق زندگی می کنند از سوی دیگر ۲۰۰ جزیره بزرگ و کوچک در پالائو به چشم می خورند که زیبایی های خاص خود را دارند.

شما علاقه مندان و گردشگران اگر می خواهید با کشورهای کوچک جهان بیشتر آشنا شوید بهتر است سری به پالائو بزنید منطقه ای که با وجود کوچک بودن از جاذبه های توریستی و طبیعی متعددی برخوردار می باشد. زیبایی ها و جاذبه های توریستی پالائو بیشتر دارای ارزش طبیعی هستند و همانطور که بیان شد این منطقه به لحاظ اکوتوریسمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یک منطقه طبیعی گردشگری در دنیا است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *