دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه معلم های اهواز به همراه آدرس و شماره تماس

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

اهواز یکی از مناطق دیدنی و پر جاذبه در ایران است خیلی از گردشگران هر ساله به این منطقه سفر می کنند این علاقه مندان برای اقامت خود در این مناطق این امکان را دارند تا در خانه معلم های اهواز که در مناطق مختلفی از آن است استفاده کنند جاذبه های این منطقه از زیبایی های متعددی برخوردار است که می توانید از آن دیدن کنید.

اهواز از شهرهای مهم استان خوزستان است که دارای آب و هوایی گرم می باشد این شهر زیبا هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند این شهر صنعتی از اهمیت تجاری و اقتصادی بالایی نیز برخوردار است. مردامان این منطقه از فرهنگ و آداب و رسوم خاصی برخوردار هستند اتفاقات و رویدادهایی که در طول تاریخ در این مناطق روی داده اند موجب شده است تا قدمت تاریخی این مناطق بالا رود. این منطقه دارای جاذبه های تاریخی  طبیعی بسیار متعددی است که هر یک توجه هر علاقه مندی را به خود جلب می کند خون گرمی مردمان این منطقه موجب می شود تا هر ساله گردشگران زیادی به این شهر بروند. یکی از مهم ترین جاذبه هایی که در این شهر وجود دارد رود کارون است که خیلی از ما با آن آشنایی داریم و به اهمیت آن پی برده ایم. این رود یکی از پر آب ترین رودخانه های دنیا است که خیلی از ما با آن خاطره داریم متاسفانه در سال های اخیر این منطقه دچار کم آبی و خشکسالی شده است این رود ۹۵۰ کیلومتر طول دارد بسیار وسع و پر آب است هر ساله گردشگران زیادی از مناطق مختلف به این شهر سفر می کنند و از جاذبه های دیدن می کنند.

خانه معلم های اهواز:

طبیعت زیبای اهواز هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلفی به خود جذب می کند با وجود امکانات گردشگری که برای علاقه مندان و گردشگران در این مناطق ارائه می شود میزان این گردشگران رو به افزایش است. خیلی از امکاناتی که برای علاقه مندان و گردشگران در این شهر ارائه می شود امکانات اقامتی و تفریحی می باشند به ویژه امکاناتی همچون مراکز اسکان و خانه های معلم که محلی برای اقامت و اسکان گردشگران فرهنگی هستند. این مراکز فرهنگی در نزدیک ترین مناطق شهر قرار دارند و امکانات رفاهی زیادی را برای گردشگران ازائه می دهند.

خانه معلم های اهواز

شرایط پذیرش متقاضیان:

همانطور که بیان شد این مراکز اسکان تنها ویژه افراد فرهنگی است و افرادی که واجد شرایط باشند می توانند با ارائه مدارک لازم خود و همراهان چند روزی را در این مراکز اسکان داشته باشد اغلب این مراکز اسکانی نیز در ایام تعطیل از سال همچون نوروز و تابستان ها آماده خدمت رسانی می باشند.

برای اینکه بتوانید رزور خود را غیر حضوری انجام دهید می توانید از طریق سایت در روزهای پنجم هر ماه اقدام کنید. شما مقاضیان عزیز باید مدارک احراز هویتی را نیز به همراه داشته باشید همچنین مدارک شناساییی از سوی آموزش و پرورش الزامی می باشد. افرادی که می توانند همارهان شما باشند بستگان و فرزندان هستند افرادی که مجرد هستند نمی توانند امکان اسکان در این مراکز را داشته باشند.

مراکز اقامتی اهواز

شما عزیزان باید اتاق های خود را در ساعت ۱۳ تخیله کنید و اتاق ها نیز در زمان اقامت در ساعت ۱۵ تحویل داده می شود برای حفظ امنیت افراد این مراکز در ساعت ۱۲ بسته است و از ساعت ۶ امکان تردد برای گردشگران فراهم می شود. از دیگر شرایط اسکان در خانه معلم های اهواز این است که می توانند تنها دو یا سه روز در این مراکز اقامت داشته باشند.

  •  آرون گروپس

آدرس خانه معلم ها:

مراکز اسکانی که برای خدمت رسانی به گردشگران اهوازی عزیز آماده خدمت رسانی هستند مراکز فرهنگی زیر می باشند که با ارائه امکانات اسکان موجب رفاه بیشتر گردشگران می شود و هر ساله گردشگران زیادی از این طریق جذب می شوند.

جاذبه های اهواز

  • امانیه، هنرستان حضرت آمنه، خیابان دز غربی     تلفن: ۰۶۱۳۳۳۲۳۶۱۳
  • میدان شهید بندر، کوی ۱۷ شهریور، آموزشگاه استثنایی یگانه، رو به روی بیمارستان ابوذر    تلفن: ۰۶۱۳۴۴۴۳۱۰۴
  • اتوبان آیت الله بهبهانی، چهار راه آبادان، جنب پل عابر پیاده، دبیرستان الزهرا    تفن: ۰۶۱۳۲۹۳۵۰۳۴
  • کیان پارس، خیابان سروش شرقی، دبستان معرفت       تلفن: ۰۶۱۳۳۳۳۷۷۱۰

اقامت در اهواز

جاذبه های دیدنی اهواز:

اهواز از شهرهای پر جاذبه خوزستان و ایران است این منطقه دارای جاذبه ای تاریخی و فرهنگی بی شماری است همچنین از جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی نیز بهره مند است از جمله مهم ترین جاذبه های این شهر می توان به رود کارون، بازار کاوه، بازار عبدالمجید، بنای معین التجار، موزه هنرهای معاصر، پل سفید، کلیسای سورت مسروپ، دانشگاه سه گوش، آرامگاه علی بن مهزیار، و پل طبیعت کیانپارس اشاره کرد. این شهر با وجود جاذبه های متنوع خود از جمله مکان های دیدنی استان خوزستان به شمار می آید.

شما علاقه مندان در این بخش با خانه معلم های اهواز و امکاناتی که برای گردشگران ارائه می دهد آشنا شدید برای اقامت خود در این مراکز می توانید از طریق سایت اقدام کنید و توجه داشته باشید که تنها یک اتقا می توانید رزرو نمایید امیدواریم در سفر خود به این منطقه از جاذبه های زیبایی دیدن کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *