دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آرش مجیدی و مروری بر کارنامه هنری وی + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جذاب و جدید وی تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آرش مجیدی هنرپیشه و برنامه ریز سرشناس و دوست داشتی سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. اگر شما عزیزان از بیننده های سریال پرطرفدار دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی هستید، حتما ایشان را در فصل اول در نقش مالک دیده اید. وی با این سریال به شهرت باور نکردی دست یافت و مخاطبان زیادی را به خود جذب نمود. آقای مجیدی در این سریال با بازیگران محبوبی چون لیندا کیانی، حمید گودرزی، سیروس همتی، سمیرا حسن پور، اصغر محبی و … همبازی بود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه آرش مجیدی همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا بشوید.

بیوگرافی آرش مجیدی همراه با تصاویر جذاب و جدید وی

آرش مجیدی بازیگر با استعداد و توانا سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۳ که هم اکنون ۴۶ سال سن دارد و در شهرستان آباده استان فارس چشم به جهان گشود. همچنین فارغ التحصیل مدرک کارشناسی رشته ادبیات نمایشی می باشد.

تاریخچه زندگی آرش مجیدی

آرش مجیدی بازیگر ایرانی پدرش کارمند ذوب آهن بخش متالوژی و مادرش در زمینه معلمی فعالیت داشت، وی اولین فرزند خانواده است و فعالیت خود را با تئاتر آغاز نمود و علاقمند به عکاسی و کوهنوردی دارد.

این بازیگر نخستین فعالیت خود را در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۴ سالگی با فیلم سینمایی شوکران به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی تجربه نمود. در این فیلم بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، هدیه تهرانی، حمیدرضا افشار، رزیتا افشاری و منوچهر صادق پور حضور داشتند.  همچنین وی دومین فعالیت خود را در سال ۸۱ با فیلم گاو خونی ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی آرش مجیدی + عکس

عکس جدید آرش مجیدی بازیگر موفق ایرانی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آشنایی با زندگینامه کامل آرش مجیدی

عکس آرش مجیدی در حال سلفی گرفتن

بیوگرافی کامل و خواندنی آرش مجیدی

در ادامه بیوگرافی آرش مجیدی آمده که وی در سال ۸۷ با سریال رستگاران با کارگردانی سیروس مقدم چهره اش بیشتر در تلویزیون دیده شد و سپس در سال ۱۳۸۹ در سن ۳۶ سالگی در سریال “زیر هشت” به کارگردانی سیروس مقدم توانست توانایی و استعداد خود را به کاربران تلویزوینی و کارگردانان و تهیه کنندگان ایرانی نشان بدهد. تا اینکه در سال ۱۳۹۶ در فصل اول سریال دلدادگان کاری از منوچهر هادی در نقش مالک به شهرت زیادی رسید و توانست مخاطبان طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

عکس آرش مجیدی و لیندا کیانی در سریال دلدادگان

زندگینامه جالب و کامل آرش مجیدی

عکس دونفره آرش مجیدی و حمید گودرزی

بیوگرافی آرش مجیدی هنرپیشه جدید سینما و تلویزیون

از آخرین فعالیت وی تا کنون می توان به سریال سربال کاری از هادی مقدم دوست اشاره نمود که به دلیل نبودن بودجه این فیلم متوقف شده. در این سریال بازیگرانی چون الیکا عبدالرزاقی، جمال اجلالی، کوروش تهامی، علی هاشمی، افسانه کمالی، مهتاب ثروتی، جواد خواجوی، و فرحناز منافی ظاهر حضور دارند.

شرح حال آرش مجیدی +تصاویر شخصی

عکس همسر و دختر آرش مجیدی

بیوگرافی آرش مجیدی + گالری شخصی

ازدواج و همسر آرش مجیدی

آقای آرش مجیدی در سال ۱۳۸۳ در سن ۳۰ سالگی با خانم میلیشا مهدی نژاد ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام میشا دارد. خوب است بدانید که همسر وی در زمینه بازیگری و هنر نیز فعالیت دارد.

شرح زندگی آرش مجیدی

عکس میلیشا مهدی نژاد و دخترش

شرح حال جالب آرش مجیدی و همسرش

علاقه آرش مجیدی به عکاسی و ورزش

این هنرمند به ورزش های پاراگلایدر علاقه شدیدی دارد و همچنین در زمینه عکاسی صنعتی فعالیت می کرد و تا حدودی فعالیت خود را در این زمینه کمتر کرده است.

اوقات و فراغت آرش مجیدی بازیگر سریال دلدادگان

ایشان اوقات بیکاری خود را در کنار خانواده و به تماشای سینما سپری می کند و همچنین به سفر نیز می رود.

بیوگرافی آرش مجیدی + تصاویر

عکس جدید آرش مجیدی و همسرش

زندگینامه جامع آرش مجیدی

کارنامه هنری آرش مجیدی

سریال های تلویزیونی آرش مجیدی

راز شیوا با کارگردانی پرویز حسن پور، دلدادگان با کارگردانی منوچهر هادی، رنگ شک با کارگردانی فریبرز عرب نیا، سرباز با کارگردانی هادی مقدم دوست، پازل با کارگردانی ابراهیم شیبانی، جلال الدین با کارگردانی شهرام اسدی، سرزمین کهن با کارگردانی کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی، ارمغان تاریکی با کارگردانی جلیل سامان، زیر هشت با کارگردانی سیروس مقدم، رستاگاران با کارگردانی سیروس مقدم، آخرین گناه با کارگردانی حسین سهیلی زاده، من یک مستاجرم با کارگردانی پریسا بخت آور، شیدایی با کارگردانی محمد مهدی عسگر پور

آشنایی با زندگینامه آرش مجیدی

فیلم های سینمایی آرش مجیدی

گاو خونی، شبانه، شوکران، یوسف هور، روباه، خانه ای در خیابان چهل و یکم

برنامه ریز

فیلم گاو خونی محصول ۱۳۸۱

زندگینامه خواندنی و زیبا آرش مجیدی

مختصری از بیوگرافی ملیشا مهدی نژاد

ملیشا مهدی نژاد بازیگر توانا و محبوب سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۹ دی ماه سال ۱۳۵۸ که هم اکنون وی ۴۱ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک کارشناسی رشته روانشناسی عمومی می باشد. این هنرمند فعالیت حرفه ای خود را وقتی ۱۸ سال سن داشت در کانون سینماگران دوره های آموزشی بازیگری را زیر نظر ابراهیم فروزش، سیما تیرانداز، امیر سلیمانی گذراند.

زندگینامه کامل آرش مجیدی

گالری شخصی و جدید آرش مجیدی

شرح حال کامل آرش مجیدی

تا اینکه در سال ۱۳۷۸ در سن ۲۰ سالگی نخستین فعالیت خود را با سریال ” توی خونه” تجربه نمود و سپس در سال ۱۳۸۱ در سن ۲۳ سالگی با فیلم ارتفاع پست وارد دنیای سینما شد.

شناخت بیشتر با شرح حال آرش مجیدی

آرش مجیدی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایرانی

تاریخچه زندگی آرش مجیدی و همسرش

زندگینامه خواندنی آرش مجیدی

عکس + بیوگرافی آرش مجیدی

عکس جذاب آرش مجیدی و میشا

زندگینامه آرش مجیدی و همسرش

عکس و ژست خاص آرش مجیدی و دخترش

بیوگرافی آرش مجیدی + همسرش

عکس اینستاگرامی آرش مجیدی و همسرش

زندگینامه خواندنی آرش مجیدی

آلبوم شیک و جدید آرش مجیدی

شرح زندگی جالب آرش مجیدی

زندگینامه جامع آرش مجیدی

بیوگرافی آرش مجیدی + تصاویر شخصی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و همسرش و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *