دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

از نظر پسران, دختران موجودات عجیبی هستند و درک آن ها سخت است. چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد یکی از دغدغه های پیش روی بسیاری از مردان است که جواب های بسیاری در علم روانشناسی به آن داده شده است.

از دیدگاه آقایان, خانم ها موجوداتی عجیب و پیچیده می باشند و درک این موجودات کار سختی است. چگونه متوجه شویم دختری دوستمان دارد یکی از متداول ترین سوالات آقایان در این رابطه می باشد. در این مطلب به روش هایی که به کمک آن ها می تواند این مسئله را دانست, می پردازیم.

از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

بفهمیم دختری دوستمان

ترکیب روحیات عاطفی با روحیات منطقی در دختران باعث شده است آن ها خلق و خوی متفاوت تر و پیچیده تری نسبت به آقایان داشته باشند. دختران حساس تر هستند و با ظرافت بیشتری مسائل را دنبال می کنند. عشق و علاقه آنان به جنس مخالف, به شکل پیچیده ایی است. اغلب دختران موضوعات خود را به طور شفاف و به اصطلاح تابلو بیان نمی کنند. به بیان دیگر دختران محافظه کار تر از پسران هستند. راهکارهای مختلفی برای اینکه بفهمیم دختری دوستمان دارد, موجود است. اگرچه این راهکارها شاید برای تمام دختران یکسان نباشند, اما کمک بسیاری در شناخت بیشتر آن ها می کند. در ادامه به راهکارهای به منظور شناسایی نشانه های علاقه مند شدن دختران می پردازیم.

جلب توجه نمودن

بفهمیم دختری دوستمان

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان, نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است, این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

فعال شدن زبان بدن

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش, به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کنجکاوی کردن

نشانه های علاقه مند شدن دختران

از کجا بفهمیم دختری از ما خوشش میاد؟ در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

سنجش وضعیت مالی

دختری که به پسری علاقه دارد و او را همسر آینده خود تصور می کند, وضعیت مالی او را می سنجد. بنابراین در صورتی که وضعیت مالی شما, برای دختر مورد نظرتان اهمیت دارد, می تواند نشانه این باشد که دختر نیز به شما علاقه مند است. این خصوصیت به دلیل این است که دختران دوست دارند وضعیت مالی همسر خود را بدانند.

صحبت کردن در مورد آینده

دختری که به پسری علاقه مند شده, دائما آینده خود را با آن پسر تصور می کند. بنابراین اشتیاق بیشتری به صحبت کردن در مورد آینده با پسر نشان می دهد. بنابراین در صورت مشاهده این علایم, احتمال دهید که دختر به شما علاقه مند است.

بی قرار شدن

بفهمیم دختری دوستمان

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد. در این صورت پیشنهاد می کنیم تست روانشناسی ازدواج را امتحان کنید.

 حسادت ورزیدن

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد, از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به دلیل حسادت در او ایجاد می شود.

چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از دیگر نشانه های علاقه مند شدن دختران محسوب می شود. با آگاهی و شناخت این علائم و نشانه ها به راحتی می توان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست در برابر این نشانه ها, می توان عشق دختران نسبت به خود را افزایش دهیم. 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *