دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پنهان کردن پیشانی بلند با آموزش ساده چند ترفند حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب ترفندهایی برای پنهان کردن پیشانی بلند مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

بر خلاف تصور اغلب خانم ها و دختران جوان داشتن پیشانی بلند برای خانم ها چیز بدی نیست بلکه یک امتیاز بزرگ نیز محسوب می شود و اگر شما دارای پیشانی بلندی هستید می توانید به کمک ترفندهای آرایشی بلندی پیشانی خود را تا حدی پنهان نمایید.

ترفندهایی برای پنهان کردن پیشانی بلند

هر خانمی فرم صورت مخصوص به خود را دارد و برخی از خانم ها دارای پیشانی بلندی هستند همچنین پیشانی برخی از افراد نیز کوتاه است که برای رفع کردن عیب های موجود در پیشانی افراد روش های زیادی وجود دارد. در ادامه تکنیک هایی برای پنهان کردن پیشانی بلند را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

پنهان کردن پیشانی بلند

آموزش آرایش صورت برای افراد با پیشانی بلند

۱. اگر شما میکاپ صورت خود را دقت و مهارت زیادی انجام دهید تا حد زیادی می توانید از طول پیشانی تان بکاهید. برای پنهان ساختن پیشانی بلند می توانید از یک کانتور برنز در قسمت بالایی پیشانی استفاده نمایید تا پیشانی شما کوتاه تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که کانتور را باید به کمک یک اسفنج یا برس مخصوص میکاپ در قسمت روشن پیشانی خود محو نمایید تا آرایش صورت شما طبیعی و جذاب تر به نظر برسد.

نحوه آرایش صورت برای افراد با پیشانی بلند

۲. آرایش چشم می تواند تا حدودی باعث کوتاه تر به نظر رسیدن پیشانی شود. برای آرایش چشم ها بهتر است از مدل خط چشم و سایه چشم متناسب با فرم صورت خود استفاده نمایید. برای اینکه در هنگام شب میکاپ صورت شما شگفت انگیزتر به نظر برسد بهتر است از سایه چشم با رنگ های خاکستری و آبی و قهوه ای یا بادمجانی برای کشیدن سایه روی پلک بالایی خود استفاده نمایید همچنین می توانید سایه چشم تان را به صورت مدل های خطی یا حالت دار بکشید. روی چین و چروک های چشم را می توانید به کمک یک قلمو کرکی سایه ای پر رنگ تر از همان رنگ اصلی را که انتخاب کرده اید بزنید. سپس مدل خط چشمی متناسب با فرم چشم هایتان را بکشید و از ریمل نیز برای فرم دادن به مژه هایتان استفاده نمایید.

مدل آرایش صورت برای افراد با پیشانی بلند

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳. کشیدن رژگونه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از رژگونه با رنگ هلویی روشن یا قهوه ای روشن برای گریم گونه های خود استفاده نمایید همچنین بهتر است برس رژگونه را به سمت بالا ببرید تا چهره تان بلند و کشیده تر به نظر برسد و اندازه پیشانی تان نیز کمتر شود.

کشیدن رژگونه

۴. ابروها در متعادل به نظر رسیدن فرم پیشانی تاثیر زیادی دارند از این رو بهتر است شما در هنگام برداشتن ابرو هایتان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. ابروهای زاویه دار برای خانم ها با پیشانی بلند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. علاوه بر این برای آرایش ابروها نیز می توانید به کمک مداد یا سایه ای که همرنگ با ابروهای شما است قسمت های خالی را پر نمایید تا ابروهایتان خوش فرم و چشم هایتان نیز درشت تر به نظر برسند.

روش هایی برای پنهان کردن پیشانی بلند

۵. اگر همه اجزای صورت شما طبیعی هستند و فقط دارای پیشانی بلندی هستید بهتر است از رژلب با رنگ های خاص نظیر قرمز و صورتی و … برای گریم لب های خود استفاده نمایید تا نظر بقیه افراد به سمت لب های شما جلب شود.

آرایش لب ها برای افراد پیشانی بلند

روش های موثر برای پوشاندن بلندی پیشانی

۱. مدل مو تاثیر زیادی روی فرم پیشانی دارد و خانم هایی که دارای پیشانی بلندی هستند بهتر است از مدل موی چتری برای پنهان سازی پیشانی بلند خود استفاده نمایند. چتری هایی که قسمت جلوی آن ها صاف می باشد و هر چقدر به سمت پهلوها می روند بلندتر می باشند می توانند برای افراد با پیشانی بلند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

مدل مو چتری برای افراد با پیشانی بلند

۲. مدل موهای ساده برای افراد با پیشانی بلند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و اگر شما تمایل دارید پیشانی تان کوتاه تر به نظر برسد بهتر است موهای خود را به صورت کج جدا نمایید و آن ها را به حال شل به قسمت کناری صورت خود ببرید همچنین بهتر است مقدار کمی از موهایتان را به سمت بالای سر فرم دهید و آن ها را به کمک بابلیس با حرارت کم فرم دهید تا جلوه زیبایی روی صورت شما ایجاد گردد و پیشانی تان نیز کوتاه تر به نظر برسد.

پوشاندن پیشانی بلند

۳. خانم ها با پیشانی بلند بهتر است از بردن موهای خود از قسمت جلو به قسمت پشت سر خودداری نمایند زیرا پیشانی آن ها بلندتر به نظر می رسد.

۴. یکی دیگر از انواع روش ها برای پنهان کردن پیشانی بلند ، کوتاه نمودن موها به کمک مدل های لایه لایه است توجه داشته باشید که این مدل باعث می شود تا موها پر حجم تر به نظر برسند و علاوه بر این بلندی پیشانی تا حد زیادی کمتر به نظر می رسد.

مدل موی لایه لایه

۵. مدل موهای خیلی صاف برای خانم ها با پیشانی بلند انتخابی مناسب محسوب نمی شوند و بهتر است خانم ها با این فرم پیشانی از مدل موهای موج دار استفاده نمایند تا چهره آن ها متعادل تر به نظر برسد.

۶. اگر موهای شما به صورت طبیعی دارای فر نمی باشد و علاوه بر این موهای لختی دارید می توانید به کمک استفاده از سشوار و بابلیس و بیگودی موهای خود را فر درشت یا ریزی بدهید تا بلندی پیشانی شما کمتر به نظر برسد.

پوشاندن پیشانی با روش های مختلف

۷. اگر تمایل دارید پیشانی تان کوتاه تر به نظر برسد می توانید موهایتان را در یک طرف صورت بریزید و آن ها را به صورت نخ نخ فرم دهید و حالتی متقارن را در قسمت جلویی موهای خود ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که با این مدل مو توجه افراد به سمت چشم های شما جلب می شود و علاوه بر این پیشانی شما کوتاه تر به نظر می رسد.

۸. استفاده از مدل آرایش صورت مناسب نیز تا حد زیادی روی پوشاندن پیشانی بلند تاثیر مثبت دارد و اگر شما با توجه به مراحلی که ذکر شد میکاپ صورت خود را انجام دهید می توانید فرم پیشانی تان را متعادل تر کنید.

پنهان کردن پیشانی بلند

در این مطلب آموزش آرایش صورت برای پیشانی بلند و تکنیک هایی برای پنهان کردن پیشانی بلند را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک روش های ذکر شده بتوانید فرم پیشانی خود را متعادل کنید و از بلندی پیشانی تان بکاهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *