دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با لی جونگ سوک هنر پیشه و مدل معروف کره ای بیشتر آشنا شوید

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی لی جونگ سوک هنرپیشه و مدلینگ موفق و با استعداد اهل کره جنوبی به همراه تصاویر زیبا و جذاب وی را گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

لی جونگ سوک هنرپیشه و مدلینگ زیبا و جذاب اهل کشور کره جنوبی می باشد وی متولد ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۹ که هم اکنون ۳۱ سال سن دارد و در سئول پایتخت کره جنوبی چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فارغ التحصیل رشته هنر های سینما از دانشگاه کونکوک کره می باشد در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه لی جونگ سوک هنرپیشه موفق همراه با تصاویر جذاب وی آشنا بشوید.

بیوگرافی لی جونگ سوک

  • نام و نام خانوادگی: لی جونگ سوک
  • تاریخ تولد: ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۹
  • زادگاه: کره جنوبی
  • شغل: بازیگر و مدل
  • شروع فعالیت: سال ۲۰۰۵
  • قد: ۱۸۶
  • وزن: ۶۵
  • مهارت: پیانو و تکواندو

بیوگرافی لی جونگ سوک کامل و زیبا

لی جونگ سوک بازیگر و مدل ۳۱ ساله سرشناس اهل کشور کره جنوبی می باشد. ایشان در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است و تنها بک برادر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد. آقای جونگ سون در سال ۲۰۰۵ در سن ۱۶ سالگی فعالیت خود را در زمینه مدل آغاز کرد. وی در آن سال به عنوان جوان ترین مدل مرد در برنامه استیج انتخاب شد یکی از ویژگی هایی که او را هنگام اجرای مدلینگ مورد تحسین  قرار می داد نمایش همزمان تصویر یک پسر و مرد بالغ روی صحنه بود که همچنین در هفته مد در شهر سئول شروع به کار کرد.

بیوگرافی لی جونگ سوک + عکس

عکس لی جونگ سوک بازیگر و مدلینک اهل کره جنوبی

زندگینامه زیبا لی جونگ سوک

آلبوم زیبا و جدید لی جونگ سوک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه کامل لی جونگ سوک

ژست خاص و غمگین لی جونگ سوک

عکس جدید + بیوگرافی لی جونگ سوک

بنابراین بعد از مدتی او تصمیم گرفت که شانش را در بازیگری امتحان کند. تا اینکه در سال ۲۰۱۰ در سن ۲۱ سالگی نقش کوتاهی را در سریال شاهزاده دادستان در نقش لی وو هیون ایفای نقش پرداخت و دوباره در همین سال در مجموعه زیبا “باغ مخفی ” حضور پیدا کرد او در این سریال یک آهنگ ساز با استعداد را برعهده داشت.

زندگینامه خواندنی و کامل لی جونگ سوک

کت خاص و زیبا لی جونگ سوک

بیوگرافی لی جونگ سوک و همسرش

این بازیگر محبوب کره ای در سال ۲۰۱۲ در سریال “مدرسه ۲۰۱۳” به کارگردانی لی مین هوگ و لی یونگ بوک بازی کرد و با بازیگرانی چون کیم وو بین و جانگ نارا همبازی بوده و از آن سریال آنها از دوستان صمیمی وی شدند. لی برای این سریال نخستین جایزه بازیگری را دریافت نمود و به شهرت زیادی دست یافت. لی جونگ سوک در سال ۲۰۱۳ با سریال می تونم “صدات رو بشنوم” شهرتش چند برابر شد و جوایز متععدی مانند بهترین بازیگر مرد از جوایز درام کره و به همراه لی بو یونگ جایزه بهترین زوج هنری را برای این مجموعه دریافت کرد. در سال ۲۰۱۴ او در سریال “دکتر غریبه” در نقش یک دکتر نابغه درخشید و در کشور چین بسیار مشهور شد و ایشان را به عنوان یکی از ۴ هالیوی انتخاب شد. در این سریال بازیگرانی همچون جین سه ین، پارک هه جین و کنگ سورا حضور داشتند.

شرح زندگی لی جونگ سوک بازیگر کره ای

عکس لی جونگ سوک

زندگینامه لی جونگ سوک و همسرش

عکس جدید و لاکچری لی جونگ سوک

زندگینامه جامع لی جونگ سوک

در سال ۲۰۱۵- ۲۰۱۴ در سریال پینوکیو با خانم پارک شین هه یکی از بازیگران محبوب کره‌ی جنوبی هم بازی بود و در این مجموعه نیز جوایز فراوانی را از آن خود کرد. این سریال به عنوان پرفروش ترین فیلم در چین فروخته شد و رکورد بی نظیری را کسب کرد. لی جونگ لی در کشور جین جزء ده بازیگر کره ای محسوب می شود و معروف بودن وی در حدی است که کلاس های آموزشی ( فن میتینگ) بسیاری را در کشور هایی چون هنگ کنگ، ژاپن، تایلند، تایوان و چین برگزار نموده است. در آخرین اجرایش در کشور ژاپن همه بلیط هایش در عرض سه دقیقه فروخته شد. سپس اواخر سال ۲۰۱۵ او با دعوت به یک سریال کره ای و چینی با دستمزد ۱۵ میلیارد تومان قبول کرد.

بیوگرافی لی جونگ سوک و همسرش

این بازیگر محبوب کره ای در سال ۲۰۱۹ قبل سربازی رفتن در سریال “عشق یک کتاب پاداش است” ایفای نقش پرداخت که وی در این سریال با تیپ مورد علاقه اش برای نخستین بار در ژانر کمدی- رمانتیک حضور داشت سپس در ۸ مارس ۲۰۱۹ به خدمت سربازی در کره جنوبی رفت.

شرح حال لی جونگ سوک

عکس دونفره لی جونگ سوک و پارک شین هه

جالب است در ادامه بیوگرافی لی جونگ سوک اشاره کنیم که وی در سریال پینوکیو با خانم پارک شین هه عکس هایی از رابطه دوستی آنها در سایت های مختلف منتشر شد  و هر دوی آنها این خبر را تکذیب کردند. ولی دوباره خبرگزاری دیسپاچ عکس های جدیدی را از آنها پخش کرد که تاثیری در تکذیب رابطه آنها نداشت.

کارنامه هنری این بازیگر محبوب کره ای

سریال های تلویزیونی لی جانگ سوک

شاهزاده دادستان، باغ مخفی، پزشک غریبه، صدات رو میشنوم، وقتی که زیباترین بودم، مدرسه ۲۰۱۳، وقتی تو خواب بودی، پینوکیو، آهنگ مرگ، دبلیو w،

سینمایی های لی جانگ سوک

ابراز همدردی، شبح، به عنوان یکی، بازگشت به بیس، شنای بدون نفس، چهره خواننده، جوانان خون گرم، شخص با اهمیت

زندگینامه لی جونگ سوک بازیگر موفق کره ای

لی جونگ سوک بازیگر و مدلینگ اهل کره

شرح زندگی لی جونگ سوک + عکس

عکس آتلیه ای لی جونگ سوک

شرح حال خواندنی لی جونگ سوک

عکس اینستاگرامی لی جونگ سوک

بیوگرافی + تصاویر شخصی

عکس زیبا و جالب لی جونگ سوک

بیوگرافی لی جونگ سوک + تصاویر جالب

چهره خندان و زیبا لی جونگ سوک

تاریخچه زندگی لی جونگ سوک + تصاویر شخصی

عکس لی جونگ سوک در حال گرفتن سلفی

شرح زندگی جالب لی جونگ سوک

گالری شخصی و زیبا لی جونگ سوک

تاریخچه زندگی لی جونگ سوک + عکس

ژست خاص و جالب لی جونگ سوک

بیوگرافی لی جونگ سوک + آلبوم جدید

عکس جدید و خاص لی جونگ سوک

گالری جدید + بیوگرافی لی جونگ سوک

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

شرح حال خواندنی و کامل لی جونگ سوک

زندگینامه جالب لی جونگ سوک

تاریخجه زندگی جالب لی جونگ سوک

عکس لی جونگ سوک در سریال دکتر غریبه

شرح زندگی لی جونگ سوک + عکس متفاوت

امیدواریم از خواندن بیوگرافی لی جونگ سوک بازیگر و مدل اهل کره جنوبی و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *