دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با بیوگرافی آرام جعفری و تصاویری از تیپ ها و ژست های جالبش

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی کامل آرام جعفری هنرپیشه توانا و دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمان همراه با تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی را گردآوی نمود ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

آرام جعفری هنرپیشه دوست داشتنی و موفق سینما و تلویزیون می باشد. فعالیت حرفه ای این هنرمند به سال ۱۳۷۶ بر می گردد و تا کنون مشغول فعالیت در این زمینه است. وی در سال ۷۸ نخستین فعالیت بازیگری اش را با سریال ” میگی نه نگاه کن” با کارگردانی کاظم بلوچی آغاز نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه کامل آرام جعفری بازیگر ایرانی همراه با تصاویر جدید و شیک وی آشنا بشوید.

بیوگرافی آرام جعفری همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

آرام جعفری بازیگر زیبا و موفق سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۹ که هم اکنون وی ۳۸ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده اما اصالتا اهل تبریز می باشند. ایشان فارغ التحصیل کارشناسی رشته گرافیک و دانش آموخته رشته نقاشی از هنرستان سوره همچنین مدرک کارشناسی کارگردانی بازیگری را دارد.

زندگینامه آرام جعفری + تصاویر جدید و شخصی

آرام جعفری بازیگر زن ایرانی در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده، فرزند دوم خانواده است پدرش فارغ‌التحصیل مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران و مدیر کل اداره اقتصاد بود که متاسفانه در سال ۱۳۷۶ درگذشت و مادرش بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است و تنها یک برادر بزرگ تر از خودش به نام آرمین دارد که مهندس مکانیک است

این هنرمند از ۵ سالگی با حمایت خانواده اش در کلاس های کانون پرورش فکری شرکت نمود و از دوران راهنمایی در کنار درس و مدرسه به کلاس های بازیگری  می رفت.

تاریخچه زندگی آرام جعفری و همسرش

عکس و بیوگرافی آرام جعفری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شرح زندگی آرام جعفری و همسرش

عکس جدید و شیک آرام جعفری

عکس جدید+ بیوگرافی آرام جعفری

فعالیت وی وقتی ۱۶ ساله بود با یک تئاتر نمایشی آغاز شد سپس با تشویق پدر و مادرش کلاس های بازیگری اش را در کنار استاد حمید سمندریان به آموزش و تمرین پرداخت. تا اینکه در سال ۸۰ استعداد و توانایی ایشان در سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان برای کارگردانان و تهیه کنندگان شکوفا شد.

زندگینامه جالب آرام جعفری

عکس دو نفره آرام جعفری در کنار لیلا بلوکات

زندگینامه خاص و جالب آرام جعفری

کیک جالب جشن تولد آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری بازیگر توانا ایرانی

آرام جعفری و ثریا قاسمی

اوقات فراغت آرام جعفری

ایشان گاهی اوقات پیاده روی می کند و یا کتاب های شعر از نیلوفر لاری، سهراب، فریدون مشیری و فروغ را می خواند. همچنین وی علاقمند به ژانر وحشت و هیجانی می باشد.

بیوگرافی آرام جعفری و همسرش

عکس آرام جعفری و همسرش

ازدواج و همسر آرام جعفری بازیگر ایرانی

آرام جعفری بازیگر دوست داشتنی ایرانی در سال ۱۳۹۴ با همسرش ازدواج کرد و هنوز فرزندی ندارند. وی در مصاحبه ای بیان نموده است که :

به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

تاریخچه زندگی آرام جعفری

خانم جعفری زندگی کاری اش را مدیون زنده یاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی، شیرین بینا و برزو نیک نژاد می باشد که در دوران نوجوانی باعث پیشرفت وی در بازیگری شدند.

زندگینامه آرام جعفری و همسرش

آرام جعفری در کنار بابک جهانبخش

شرح حال خواندنی آرام جعفری بازیگر ایرانی

عکس آرام جعفری، سحر قریشی و فریبا نادری

زندگینامه کامل و خواندنی آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری

کارنامه هنری آرام جعفری

سریال تلویزیونی خانم جعفری

«میگی نه نگاه کن» با کارگردانی کاظم بلوچی- «زیر آسمان شهر» (سری اول) با کارگردانی مهران غفوریان- «دختران» با کارگردانی اصغر توسلی- «خانه ای در تاریکی» با کارگردانی سعید سلطانی- «رسم شیدایی» با کارگردانی اکبر خواجویی- «برای آخرین بار» با کارگردانی اکبر منصور فلاح- «لبه تاریکی» با کارگردانی سعید سلطانی- «پرواز در حباب» با کارگردانی سیروس مقدم- «من نه منم» با کارگردانی بهروز خلجی- «گلریزان» با کارگردانی مسعود رشیدی- «آدمخوار» با کارگردانی جواد مزدآبادی- «پیامک از دیار باقی» با کارگردانی سیروس مقدم- «منظومه آتش» با کارگردانی مرتضی متولی- «زمانی برای پشیمانی» با کارگردانی اسماعیل فلاح پور- «کلانتر ۳» با کارگردانی محسن شاه محمدی- «دانی و من» (سری سوم) با کارگردانی ارژنگ امیرفضلی- «قهوه تلخ» با کارگردانی مهران مدیری- «تقدیر» با کارگردانی عبدالرضا فیروزان- «میلیاردر» با کارگردانی علیرضا امینی- «مدینه» با کارگردانی سیروس مقدم-  «معمای شاه» با کارگردانی محمدرضا ورزی- «راه و بیراه» با کارگردانی داوود بیدل- «پیشنهاد» با کارگردانی بهادر اسدی (فیلم تلویزیونی)

زندگینامه کامل آرام جعفری

حضور آرام جعفری در کنسرت شهرام شکوهی

بیوگرافی آرام جعفری + تصاویر

عکس دونفره آرام جعفری و زنده یاد حسن جوهرچی

فیلم سینمایی آرام جعفری

بازنشسته‌ها با کارگردانی (محسن ربیعی)- دزدان خیابان جردن با کارگردانی (وحید اسلامی)- بگو که رؤیا نیست با کارگردانی (مهدی گلستانه)- آبی با کارگردانی (حمید لبخنده)

شناخت بیشتر بیوگرافی آرام جعفری

ظاهر خاص و متفاوت آرام جعفری

زندگینامه خواندنی آرام جعفری

آرام جعفری در کنار مهران مدیری

بیوگرافی آرام جعفری + عکس جالب

جشن تولد آرام جعفری در کنار دوستش لیلا برخورداری

بیوگرافی آرام جعفری+ تصاویر شخصی

گالری زیبا و جذاب آرام جعفری

زندگینامه زیبا و کامل آرام جعفری

ژست خاص و زیبا آرام جعفری

تصاویر جدید+ زندگینامه آرام جعفری

زندگینامه جامع آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری هنرپیشه توانا و موفق ایرانی

سلفی زیبا و جذاب آرام جعفری

شرح زندگی آرام جعفری + تصاویر شخصی

آرام جعفری و همسرش در جشن حافظ

بیوگرافی آرام جعفری کامل و خواندنی

تیپ زیبا و جدید آرام جعفری

شرح حال جالب آرام جعفری

مدل مانتو شیک و جدید آرام جعفری بازیگر ایرانی

زندگینامه جامع و خواندنی آرام جعفری

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آرام جعفری هنرپیشه موفق و با استعداد کشورمان و از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *