دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

الگوی کیف چرم دست دوز زنانه و مردانه با طرح های جدید

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
  • ۲

مجموعه جدید و متنوع انواع الگوی کبف چرم دست دوز زنانه و مردانه با طراحی های زیبا و شیک به همراه معرفی مدل های کیف دست دوز چرمی را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

انواع الگو کیف چرم دست دوز برای کیف های مجلسی زنانه و مردانه و الگو کیف پول چرمی و همچنین انواع کیف موبایل دست دوز را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با به کارگیری آنها می توانید کیف های دست دوز زیبا و متنوع چرمی تهیه نمایید. خواهشمندیم الگو انواع مدل کیف چرم را در ادامه مشاهده فرمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

الگوی کیف چرم دست دوز جدید و زیبا :

با به کارگیری انواع الگو کیف چرم دست دوز با طرح جدید و متنوع می توانید کیف های زیبا و جذابی را در منزل تهیه نمایید. برای این کار از سایزهای نوشته شده در الگو استفاده نمایید و یا به صورت دلخواه ابعاد را با نسبت مشخص تغییر دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. در ادامه این الگوها را مشاهده نمایید.

الگو کیف پول چرم :

دوخت کیف پول چرم یکی از جالب ترین ایده هاست که اغلب افرادی که به دوخت کیف علاقه مند هستند، مطمئنا دوخت کیف پول را نیز تجربه نموده اند. در ادامه الگو انواع کیف پول و کیف موبایل را مشاهده می نمایید که می توانند مناسب ترین الگو برای شما باشند و با استفاده از آنها کیف های زیبا و جالبی را با چرم تهیه نمایید.

الگو کیف چرمالگوی کیف چرمیکیف پول چرمیالگوی کیف چرمیالگوی کیف دست دوزالگوی کیف چرمالگو کیف زنانه

الگوی کیف چرم زنانه :

برای دوخت کیف های مجلسی زنانه و کیف دستی الگوهای زیر می توانند بهترین ایده باشند. این الگوها را در ابعاد مشخص شده روی کاغذ مناسب بکشید، سپس روی چرم منتقل نموده و برش بزنید و شروع به دوخت نمایید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر کارها بهتر است از تزیینات مناسب کیف چرم از جمله انواع دکمه، زیپ و دیگر وسایل استفاده نمایید و از این طریق جذابیت بیشتری به کیف چرمی خود ببخشید. در ادامه چند نمونه الگوی مناسب و جدید را مشاهده فرمایید.

الگوی کیف دست دوزالگوی کبف مردانهالگوی کیف چرمالگو برای کیف چرمالگوی کیف چرمالگو برای کیف دست دوزالگوی کیف چرمی جدید

  •  آرون گروپس

مدل کیف چرم دست دوز :

در این بخش نمونه های انواع مدل کیف چرم دست دوز شیک و زیبا را ملاحظه می فرمایید که با کمی تغییر در الگوهای کیف چرم که ارائه دادیم می توانید این کیف های متنوع و زیبا را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

کیف چرم زنانهکیف دست دوزمدل کیف دست دوزمدل کیف چرمکیف چرم زنانهمدل کیف زنانهکیف مجلسی زنانه

مدلهای جدیدتری از انواع کیف چرم زنانه و مردانه

انواع وسایل چرم از جمله کیف های چرم به دلیل زیبایی و مقاومت بالایی که دارند از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار می باشد به خصوص اینکه به صورت دست دوز آماده شده باشد. حال می توان انواع کیف های زنانه و مردانه مانند کیف پول و یا کیف های دوشی ساده و مجلسی را در طراحی های متنوع و شیک تولید و عرضه کرد.

کیف پول چرم دوشی زنانه

بنابراین در صورتی که به هنر چرم دوزی و دوخت کیف دست ساز علاقمند هستید و از این هنر سررشته دارید و نیز با کمک گرفتن از الگو های ارائه شده در این مطلب، می توانید بعد از مشاهده انواع مدلهای کیف چرم ارائه شده در اینجا بهترین مدل کیف زنانه و یا مردانه مورد نظر خود را انتخاب کنید و الگو بگیرید.

تصاویری از کیف های چرم

در بین انواع مدلهای کیف پول، انواع کیف پول چرم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که می توان آنها را در طرح های متنوع و مختلف تاشو، زیپ دار، مگنت دار و … و با استفاده از چرم طبیعی یا غیر طبیعی تهیه کرد. کیف هایی که با چرم طبیعی تهیه می شوند طبیعتا به دلیل کیفیت و دوام بیشتر و جلوه و درخشندگی آن از نوع غیر طبیعی آن گرانتر می باشند. در اینجا می توانید جدیدترین مدلهای کیف چرم دست دوز را ببینید و بهترین آن را مطابق سلیقه تان انتخاب و سفارش دهید.

 کیف چرم زنانه و مردانهمدلی جدید از کیف پول چرمی

کیف پول چرمی زیباکیف پول زنانه چرم و دست دوز

شیک ترین مدل کیف چرممدلی از کیف دست دوز چرم

مدلهایی از انواع کیف چرمکیف چرم دست دوز زنانه و مردانه با الگوی زیبا

زیباترین مدل کیف چرمطرح شیک کیف دست دوز چرمی

جدیدترین مدل کیف چرممدل کیف زنانه دست دوز

  مدلی زیبا از کیف چرم دست دوزمدلی زیبا از کیف پول زنانه دست دوز

مدلهایی زیبا از کیف چرمجا سویچی و کیف پول های چرمی و دست دوز شده

الگوی کیف چرم دست سازکیف دوشی زنانه شیک و دست دوز

مدل کیف پول چرمکیف پول دست دوز ساده از چرم

مدل شیک کیف چرمعکس مدل کیف چرمی زنانه و مردانه

الگوی کیف چرم دست دوزمدل کیف چرمی زیبا با طرح جدید

مدلهایی از کیف چرم دست دوزکیف های دست دوز چرمی زنانه و جدید

مدل دست دوز کیف چرمکیف دست دوز چرمی برای خانوم ها

مدل زیبایی از کیف چرمجدیدترین مدل کیف زنانه چرم و زیبا

مدلی از کیف چرممدل کیف زنانه چرم دست دوز و با طرح جدید

الگوی کیف چرم مردانه و زنانه

امیدواریم از مشاهده انواع الگو کیف چرم لذت برده باشید و از این الگوهای متنوع و جدید نهایت استفاده را در دوخت کیف ببرید و با استفاده از آنها زیباترین و متنوع ترین کیف های چرمی را تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش هنر در خانه از مطالب و آموزش های هنری جدید و زیبا دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *