دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و دامن عروس با انواع استایل های شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کت و دامن عروس با طرح های کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

کت و دامن برای عروس به صورت کار شده و ساده دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید در جشن عقد کنان یا نامزدی خودتان لباسی با تن پوش مناسب داشته باشید بهتر است از این طرح ها استفاده نمایید.

مدل کت و دامن عروس با طرح های زیبا

برای دوخت کت دامن عروس از پارچه ها با رنگ های روشن نظیر کرم و سفید و … استفاده می شود که انتخاب هر یک از این رنگ ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در مطالب قبلی طرح های لباس حنابندان عروس و لباس نامزدی را مشاهده کردید در ادامه انواع طرح های کت دامن عروس را گردآوری کرده ایم.

کت و دامن برای عروس

طرح های کت دامن برای عروس

کت دامن از انواع لباس های پوشیده و مناسب برای تازه عروس ها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در مجالس رسمی که برگزار می کنید ظاهر و تیپی خاص و در عین حال آراسته داشته باشید بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل کت و دامن عروس در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به اندازه قد و سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

کت و دامن شیک برای عروس

کت دامن کار شده برای عروس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کت دامن شیک برای عروس

کت و دامن زنانه

کت و دامن سفید

کت و دامن سفید

کت و دامن شیک برای عروس

کت و دامن بلند

کت دامن رنگ روشن برای عروس

کت و دامن رنگ روشن

کت و دامن سفید

طرح کت دامن برای تازه عروس ها

کت و دامن بلند

کت و دامن بلند و ساده

کت دامن شیک برای عروس

طرح کت دامن زیبا

برای داشتن ظاهر و تیپی متفاوت بهتر است کت و دامن را با کفش های پاشنه بلند بپوشید همچنین از زیر کت دامن باید تاپ یا شومیزی مناسب و زیبا بپوشید تا خوش استایل تر به نظر برسد.

کت و دامن برای عروس در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشند که برای تزیین این طرح لباس های رسمی اغلب از نگین ها و سنگ های تزیینی استفاده می شود.

برای جذابیت بیشتر استایل خود می توانید به همراه کت دامن از کلاه مخصوص عروس نیز استفاده نمایید همچنین بهتر است در انتخاب سایر اکسسوری های خود حساسیت و دقت لازم را داشته باشید.

کت و دامن بلند عروس

کت و دامن پوشیده و سفید

کت و دامن گیپور برای عروس

کت و دامن گیپور

کت دامن کوتاه و سفید

کت و دامن کوتاه گیپور

کت و دامن کار شده

کت و دامن زیبا

کت و دامن جدید

کت و دامن سفید و شیک

کت و دامن سفید

کت دامن سفید و شیک برای عروس

مدل کت و دامن ساده و رسمی

کت و دامن کوتاه

کت و دامن کوتاه و ساده

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کت و دامن عروس آشنا شدید که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت دامن با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *