دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بررسی بنز e250 و شناخت ویژگی های این خودروی محبوب آلمانی

  • ساناز براتی
  • ۲ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

کمپانی بنز یکی از شناخته شده ترین کمپانی های ساخت ماشین است کهخ در ساخت خودروهای لوکس شهرت داردو خودرو مرسدس بنز e250 محصولی از این کمپانی بوده که بسیار لوکس، جذاب و پر قدرت است. این خودرو قابلیت های و امکانات بسیاری دارد که در این مطلب بررسی کرده ایم.

خودرو بنز e250 یک از خودرو های لوکس و شناخته شده در جهان است. کلاس e در آغاز دهه ۵۰ میلادی توسط اتاق W120 به طرفداران خودرو معرفی گشت. این مدل خودرو ها در ابتدا دارای چراغ هایی به هم چسبیده بودند که در حال حاضر تغییراتی در آن ها شکل گرفته است. در این مطلب برای آشنایی بیشتر با بنز e250 همراه ما باشید.

بررسی خودرو بنز e250

کمپانی بنز سازنده خودرو های لوکس و مشهوری هم چون مرسدس بنز است که بسیار تجملاتی و زیبا هستند. از گذشته تا کنون این کمپانی در حال تولید خودروهایی است که تا حدودی نماد و پرتویی از فرادستی است. فرادستی که ممکن است در قدرت یا ثروت یا هر چیز دیگری باشد. این کمپانی همواه مورد توجه خودو دوستان بوده و توجهات ویژه ای به آن می شود. اکثر محصولات این شرکت توسط سیاست مداران به کار گرفته می شوند. در ادامه مطلب با بررسی خودرو بنز e250 از این کمپانی ما را همراهی نمایید

بررسی نمودن خودرو بنز e250

طراحی خارجی

در ابتدا نمای خارجی خودرو را بررسی می کنیم. خودروهای سری e تولیدی به وسیله کمپانی مرسدس بنز مشابه خودروهای سری s آن خودروهایی فوق العاده لوکس و امتحان پس داده ای هستند که از هر لحاظ عالی به نظر می رسند. خودرو مرسدس بنز e250 یک سدان با کیفیت، زیبا، پر قدرت و با امنیت بالا است. این خودر با ظرافت و بسیلر پیشرفته طراحی شده است. طراحی بنز e250 به گونه ای است که تا کنون درخواستی برای تغییر در آن ارائه نشده است. این خودرو از همان ابتدای ورودش به بازار خودرویی کامل و بدون هیچ نوع ایرادی بوده است. در قسمت جلو زیبایی و ظرافت بی اندازه لامپ های LED هز بیننده ای را مجذوب خود می کند. انحنای چراغ های آن دقت و ریز بینی طراح را نشان می دهد. ظرافت و زیبایی در تمام قسمت های خودرو به وضوح دیده می شود در نمای عقبی نیز چراغ های عقب با طراحی فوق العاده هر بیننده ای را جذب می کند.

بررسی خودرو بنز e250

طراحی داخلی خودرو بنز e250

بعد از بررسی طراحی خارجی نوبت به طراحی داخلی خودرو بنز e250 می رسد. داخل کابین خیلی لوکس و جذاب طراحی شده است. طراحی داشبورد مشابه دیگر خودروهای شرکت بنز بسیار با ظرافت و شیک انجام شده است. صندلی ها فوق العاده راحت بوده و کاملا درخور و شایشته این شرکت است. قسمتی که بیشتر از بقیه در کابین جلب توجه می نماید وجود ساعت عقربه ای در این خودرو است. تمامی مواد و قطعات به کار رفته در کابین از کیفیت بالایی برخوردارند. بعضی از قسمت ها مانند سایر خودروهای این شرکت به صورت ارثی طراحی شده اند از جمله ترمز دستی، پدالی_دنده ای که در پشت فرمان سمت راست تعبیه شده است و همچنین دسترسی به چراغ ها به وسیله یک سوییچ در سمت چپ داشبورد امکان پذیر است. این خودرو در واقع یک سدان لوکس همراه با ویژگی هایی فانتزی بوده چون دکمه ها و آپشن هایی در آن دیده می شود که در هیچ خودرویی وجود ندارد. صندلی های این خودرو الکترونیکی بوده و حالت ماساژ دارد.

بررسی و نقد خودرو بنز e250

  •  آرون گروپس

امکانات رفاهی خودرو

خودرو مرسدی بنز e250 دارای امکانات رفاهی و آپشن های بسیاری است که از جمله آنها می توان به ترمز پایداری ESP و BAS و AB و ASR و ABS، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای زانویی، سیستم صوتی Bang & Olufsen Beosound، صفحه نمایش ۷ اینچی، ورودی iPod، بلوتوث، صندلی های اسپرت، دو خروجی اگزوز با روکش چرمی، غربالک سه پره با روکش چرمی، دوربین ۳۶۰ درجه دور تا دور خودرو، سقف پانورما، باز و بسته شدن درب صندق عقب بدون کمک دست، تزئینات چوبی داخل کابین، روکش چرمی صندلی ها، روکش چرمی ساخته شده با دست برای داشبورد، چراغ های LED، چراغ های LED مخصوص روز، امکان اتصال به اینترنت، سیستم Park Assist، سیستم ECO، سیستم جلوگیری از برخورد با مانع و سیستم Coollision Prevention Assist اشاره کرد.

مطالعه خودرو جذاب بنز e250

ایمنی خودرو مرسدس بنز e250

ایمنی این خودرو تنها به خاطر ۹ کیسه هوای آن نیست. ایمنی این خودرو به دلیل وجود آپشن های مثل سیستم پارک اتوماتیک، آلارم در زمان خواب آلودگی راننده، سیستم ترمز شهری که در هنگام کم شدن سرعت کار می کند،چراغ جلو شب برای اتومبیل هایی که از مقابل نزدیک می شوند، سیستم هشدار در مواقعی که خودروی در جلو شما توقف کرده باشد، است.

همچنین نظارت خودرو بر نقاط کوری که راننده نمی بیند و هشدار آلارم در صورت وجود خودرو یا هر چیزی در مسیر و مشخصات دیگری مثل کنترل پایداری خودرو، کنترل کشش و کمک فنر های جلو باعث شده تا مرسدس بنز e250 یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین خودروهای موجود باشد.

تحقیق و تفحص درباره بنز e250

رانندگی با بنز e250

بعد از بررسی آپشن های رفاهی و ایمنی این خودرو نوبت به تست رانندگی آن می رسد. بنز e250 خیلی قدرتمند و قوی است. بعد از استارت زدن صداهای خشنی از موتور شنیده می شود، به کمک جعبه دنده هفت سرعته تمام امکاناتی که برای یک رانندگی راحت و بدون فشار نیاز است در اختیار می گذارد. البته قبل از شروع رانندگی باید حالت اسپرت یا رانندگی معمولی انتخاب گردد. بدنه قدرتمند اجازه ورود هیچ صدایی را به کابین نمی دهد. در حین رانندگی از تمامی امکانات خودرو لذت کافی را می توان برد و رانندگی راحتی را تجربه کرد.

بررسی موتور

مرسدس بنز e250 دارای موتوری ویژه است که با داشتن ظرفیت ۲ لیتری خروجی ۱۵۰ کیلووات و ۵۰۰ نانومتر دارد. این موتور نوعی موتور توربو شارژ دو قلو بوده که در سرعت های پایین توربین کوچک به کمک موتور رفته و باعث افزایش قدرت می شود و در سرعت بالا توربین بزرگتر این وظیفه را انجام می دهد.

تحقیق در مورد بنز e250

صفر تا صد این خودرو کمتر از ۸ ثانیه عنوان شده است با توجه به وزن ۲ تنی خودرو این شتاب کاملا قابل قبول بوده است. مصرف مرسدس بنز e250 میزان ۵.۲ لیتر در هر صد کیلومتر برای رانندگی جاده ای به ثبت رسیده است، که با توجه به وزن بالا و قدرت بالای موتور این خودرو از کم مصرف ترین خودرو های کمپانی بنز می باشد. همچنین این خودرو ۴ سیلندر، ۷ دنده ای بوده و دارای ۲۰۴ اسب بخار با گشتاور ۳۶۹ است. حداکثر سرعت در مرسدس بنز e250 برابر با ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. حجم باک این خودرو ۵۹ لیتر در نظر گرفته شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *