دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نگاهی به مکان های دیدنی ایوو چین و مناطق توریستی این شهر زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸
  • ۰

ایوو یک شهر تجاری است که در فاصله ۳۰۰ کیلومتری از شانگهای قرار گرفته است این منطقه از چین به دلیل ارزش تجاری که دارد کمتر جاذبه های توریستی دارد و بیشتر مکان های دیدنی ایوو چین به بازارها و مارکز خرید تجاری آن ختم می شود اما با این وجود گردشگران زیادی به قصد تجاری به این منطقه سفر می کنند.

ایوو یکی از بزرگ ترین شهرهای عمده فروشی در دنیا است بسیاری از بازرگانان برای خرید اجناس قیمت مناسب به این منطقه سفر می کنند بازارهای این شهر بسیار پر جنب و جوش است بسیاری از اجناسی که می خواهید در این بازار یافت می شوند زیرا از مهم ترین بازارهای مصرفی به شمار می آید. این شهر و بازارهای آن در میان ۱۰۰ بازار بزرگ در چین قرار دارند و رتبه اول را در ارائه کالاهای مصرفی دارد با وجود گردشگران و تاجران زیادی که در این شهر تردد می کنند می توان توقع یک شهر لوکس و لاکچری داشت خیابان های این شهر گاهی کثیف و نامرتب هستند. به تازگی این شهر رونق بیشتری گرفته است و شاهد تردد ماشین های لوکس در آن هستید با توجه به گسترش روزافزونی که بازارهای این شهر دارند می توان رشد وسیعی را در آن شاهد بود خیلی از تاجران این منطقه عرب ها و مسلمانانی هستند که کسب و کار خود را دارند و در این شهر رفت و آمد می کنند.

زیباترین مکان های دیدنی ایوو:

با توجه به رفت و آمد گردشگران هر ساله مساجد و رستوران های زیادی برای گردشگران این شهر ساخته می شود. طبق آمارهای متعددی که از شهر ایوو در دست است در این شهر ۱۴۰۰۰ تاجر که خارجی هستند رفت و آمد دارند همچنین این بررسی ها نشان می دهد که در طول روز ۲۱۰۰۰۰۰ نفرو در شهر تردد می کنند و وارد این شهر تجاری می شوند. فراوانی غذا و نان حلال در این شهر اطمینان خاطر برای گردشگران مسلمان و عرب را فراهم کرده است که این به رونق و پیشرفت روزافزون منطقه نیز کمک شایانی کرده است. شهر ایوو از جذاب ترین مکان های دیدنی چین برای گردشگران ایرانی است که برای تاجران و بازرگانان ایرانی اهمیت بیشتری دارد.

با وجود اینکه شهر ایوو یک شهر کوچک است اما از جمعیت زیادی برخوردار است که اکثر آن ها به کار و تجارت مشغول هستند و از گذشته نیز در این شهر تجارت وجود داشته است بسیاری از اسناد تاریخی که درباره این شهر وجود دارد نشان می دهد که این مردمان سوزن های خیاطی را تولید می کرده اند و در این زمینه تجارت داشته اند. تجارت در این مناطق ادامه داشته است تا زمانی که اجناس مرغوب تر و متنوع تر وارد بازارهای آن شده است.

همانطور که پیش از این اشاره شد شهر ایوو یک شهر توریستی محسوب نمی شود و بیشتر ارزش تجاری دارد و بیشتر خارجیانی که به این شهر سفر می کنند قصد تجاری از سفر خود دارند. با این حال می توان به برخی از جاذبه های این شهر اشاره کرد که در ادامه می توانید آن ها را مطالعه کنید.

مراکز خرید ایوو:

بی شک یکی از مهم ترین جاذبه ها و مکان های دیدنی ایوو در چین بازارهای بزرگ آن است که محلی برای خرید اجناس مصرفی گردشگران است. یکی از مهم ترین این بازارها، بازار فوتین است که با عنوان بازار ایوو نیز از آن یاد می شود شهر تجارت بین المللی ایوو نیز یکی دیگر از این مراکز فروش به شمار می آید.

ایوو و دیدنی ها

نمایشگاه های بین المللی ایوو:

مرکز نمایشگاه های بین المللی در شهر ایوو از مهم ترین و فعال ترین مراکزی است که نمایشگاه های مختلفی برگزار می کند بسیاری از رویدادهای تجاری در این شهر و در این نمایشگاه ها مدیریت می شوند. از مهم ترین نمایشگاه هایی که در این شهر برگزار می شود می توان به نمایشگاه بین المللی کالاهای مصرفی چین اشاره کرد که تاجران خارجی نیز در آن شرکت دارند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نمایشگاه های ایوو

پارک های ایوو:

پارک و دریاچه شیوهو یکی از دیدنی های طبیعی در شهر ایوو است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند طبیعت زیبایی که می توانید در این پاک مشاهده کنید برای شما جذابیت زیادی دارد. از دیگر پارک های تفریحی در این منطقه می توان به پارک های دیدنی همچون پارک ساحلی ایوو و پارک آبی ایوو اشاره کرد که چشم اندازهای خاصی خواهند داشت این پارک دیدنی یکی دیگر از مکان های دیدنی ایوو به شمار می آید که حتما بعد از خرید و گشت و گزار در بازارها توصیه می شود از آن دیدن کنید.

جاذبه های ایوو

رستوران های ایوو:

این رستوران ها دارای انواع مختلفی هستند و ویژه هر یک از نژادهایی است که به این منطقه سفر می کنند از مهم رستوران های این شهر می توان به رستوران های اسلامی، رستوران های هندی، رستوران های ژاپنی، رستوران های کره ای، رستوران های برزیلی و .. اشاره کرد که هر یک غذاهای ویژه خود را سرو می کنند و منوی خاص خود را دارند. رستوران های غربی و چینی فراوان دیگر نیز در این شهر به چشم می خورند که در صورت دلخواه می توانید از آن ها بازدید کنید و در منوی این رستوران ها غذای اصیل چینی را انتخاب کنید. این رستوران خود به عنوان یکی از مکان های دیدنی ایوو شناخته می شوند که برای شما جذایبت خواهد داشت.

مکان های دیدنی ایوو

شهر ایوو یکی از دیدنی های چین است از جذابیت های چین می توان به دیدنی های شانگهای چین و جاذبه های گردشگری و زیبای این شهر اشاره کرد که چشم اندازهای زیبایی دارند. همانطرو که در بالا اشاره شد شهر ایوو یک منطقه تجاری در چین است مردمان این منطقه از گذشته های دور به تجارت مشغول بوده اند زرا این شهر دارای خاکی مرغوب نیست و قدرت کشت و کار در این منطقه پایین است از این رو مردمان این منطقه به خرید و فروش روی آورده اند با پدید آمدن بازارهای آزد اهمیت این شهر بیش از پیش شد. همچنین بعد از اصلاحات گسترده ای که در سال ۱۹۷۸ صورت گرفته است تجارت در بازارهای ایوو رونق بیشتری به خود گرفت و رتبه های اقتصادی که تاکنون کسب کرده است اهمیت بسیار زیادی برای منطقه داشته است.

یکی از مهم ترین مکان های دیدنی ایوو چین که به آن اشاره شده است بازار فوتین است این بازار ۵ پاساژ گسترده و بزرگ دارد ساخت این پاساژها ۱۵ سال به طول انجامیده است اتصال این دسته از پاساژها یا استفاده از پایه های هوایی صورت گرفته است در این پاساژ می توانید تمامی اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *