دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت ملیله کاغذی جدید و متفاوت

  • یلدا محمدی
  • ۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش کامل و مرحله به مرحله ساخت ملیله کاغذی را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با جدیدترین مدل ها و طرح های ملیله کاغذی زیبا جدید آشنا می شوید که در ساخت وسایل تزیینی و انواع تابلو ها می توانید از این آموزش استفاده نمایید.

ملیله کاغذی کاربرد های زیادی دارد و با یادگیری آن می توانید انواع کاردستی ها و وسایل دکوری و تزیینی را تهیه نمایید. در این مطلب قصد داریم ضمن آموزش ساختن ملیله کاغذی به معرفی جدیدترین طرح ها و مدل ها بپردازیم تا با الگوبرداری از آنها بتوانید زیباترین کاردستی ها و وسایل تزیینی را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. تا پایان با این آموزش زیبا و جالب همراه ما باشید.

ساخت ملیله کاغذی با ایده های جدید و زیبا :

ملیله کاغذی هنری زیبا و جالب است که همانطور که گفتم کاربردهای زیادی دارد، اولین اقدام برای درست کردن ملیله کاغذی با منبت با کاغذ تهیه وسایل مورد نیاز است که بعد از فراهم آوردن آنها می توانید اقدام به تهیه ملیله کاغذی نمایید. توجه داشته باشید که از ملیله کاغذی به عنوان کاردستی با مقوا و کاغذ نیز می توانید استفاده نمایید. وسایل مورد نیاز برای این کار مقوا فابریانو یا اشتنباخ در رنگ های دلخواه به همراه چسب، قیچی، خط کش و دیگر ابزار است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

ساخت ملیله کاغذی

برای شروع مقوا را روی سطحی صاف قرار داده و آن را با کمک خطکش و به عرض نیم سانتی متر برش بزنید. طول مقوا ها به طرح انتخابی شما بستگی دارد. برای طرح های کوچک از طول کمتر استفاده می کنیم. تمامی مقواها را به اینصورت برش زده و دسته بندی کنید تا کار شما سریع تر و بهتر پیش رود.

منبت کاغذیساخت منبت کاغذیکاردستی ملیله کاغذی

در این مرحله مقواهای برش خورده را بپیچید و طرح های دلخواه را ایجاد نمایید. اینکار نیاز به تمرین و کسب مهارت دارد تا بتوانید طرح دلخواه را به وجود آورید. علاوه بر انگشتان می توانید از خطکش، شانه سر و ابزاری هایی که بدین منظور تهیه شده اند و عکس آنها را در تصاویر زیر می بینید استفاده کنید و طرح مناسب را به وجود آورید.

  •  آرون گروپس

ملیله کاغذیآموزش ملیله کاغذیمنبت کاغذیساخت منبت کاغذیملیله کاغذی جدیدمنبت با کاغذساخت ملیله کاغذی با دستملیله کاغذیآموزش جدید ملیله کاغذی

تصاویر زیر می توانند ایده جالبی برای پیچیدن ملیله کاغذی شما باشند. طرح های زیر را با کمی دقت با مقواهای برش زده ایجاد کنید و سپس انتها آنها را چسب بزنید تا کار شما مقاوم تر شود.

آموزش ملیله کاغذیمدل های ملیله کاغذیکاردستی ملیله کاغذیمدل ملیله کاغذی

با چگونگی ساخت ملیله کاغذی به طور کامل آشنا شدید، با استفاده از آموزش ارائه شده می توانید وسایل تزیینی مختلف و همچنین دکوری های زیبا و انواع کاردستی با کاغذ را با این روش تهیه نمایید. نمونه های ملیله کاغذی جدید که در ادامه ارائه می دهیم می توانند ایده و الگوی جالبی برای ساختن انواع تابلو با ملیله کاغذی باشند.

ساخت کملیله کاغذیآموزش ملیله و منبت با کاغذساخت ملیله و منبت با کاغذمنبت با کاغذمدل جدید ملیله کاغذیآموزش ملیله کاغذی جدید

مدل های جدید از ملیله کاغذی به شکل حیوانات

ملیله کاغذی هنری فوق العاده زیبا است که با کاغذهای پیچ خورده یا حالت گرفته و چسب می توان اشکال مختلف خلق کرد . این هنر سرگرم کننده نیاز به مهارت خاصی ندارد رو تنها مربوط به خلاقیت و ذوق و سلیقه افراد می شود و هر فردی می تواند با ایده برداری از نمونه های موجود در این زمینه، زیباترین اشکال را به وجود آورد و از این خلاقیت انتزاعی و سه بعدی زیبا در تزیین انواع کارت پستال، تابلو و بسیاری از موارد از این دست استفاده نمایید.

ساخت ملیله کاغذی به شکل حیوانات

در ادامه این بخش مدل های بسیار زیبا و جذاب از درست کردن ملیله کاغذی با طرح حیوانات بامزه و دوست داشتنی را ارائه کرده ایم. هر کدام از این شکل حیوانات می تواند به عنوان یک تابلو یا یک کاردستی حیوانات زیبا به کودکان هدیه داده شود و حتی والدین عزیز به کودک دلبند خود می توانند ملیله کاغذی این هنر سرگرم کننده و دوست داشتنی را آموزش دهند و با در اختیار قرار دادن طرح های مختلف، او را تشویق به انجام این کار نمایند تا با علاقه و ذوق بیشتری اقدام به انجام این هنر زیبا نماید و از درست کردن آن خسته و دلزده نگردد.

ملیله کاغذی جدید

ملیله کاغذی زیبا

ملیله کاغذی جذاب

ملیله کاغذی دیدنی

ملیله کاغذی میکی موس

ساخت ملیله کاغذی با طرح پرنده

ملیله کاغذی موش

ملیله کاغذی حیوانات

ملیله کاغذی هنرمندانه

درست کردن ملیله کاغذی به شکل گربه

درست کردن ملیله کاغذی به شکل پرنده

ساخت ملیله کاغذی با طرح جذاب

درست کردن ملیله کاغذی به شکل متفاوت

درست کردن ملیله کاغذی به شکل فیل

درست کردن ملیله کاغذی به شکل الاغ

درست کردن ملیله کاغذی به شکل ماهی

امیدواریم با استفاده از آموزش ساختن ملیله کاغذی به خلق وسایل تزیینی جدید و متفاوت بپردازید و از این آموزش زیبا نهایت استفاده را ببرید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر آموزش ها و مدل های ارائه شده دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *