دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سودا ارگیجی (نقش زینب سریال سیب ممنوعه) و عکس های جذاب و تماشایی وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

آیا تا به حال نام سودا ارگیجی را شنیده اید؟
سودا ارگیجی هنرپیشه سینما و تلویزیون ترکیه ای است. او یکی از محبوب ترین بازیگران زن ترکیه ای به شمار می رود. که امروزه در فیلم های بسیاری به نقش آفرینی پرداخته است و فردی موفق در این عرصه می باشد در ادامه با بیوگرافی برن سات همراه ما باشید.

در این مطلب از مجله آرگا، قصد داریم به مرور بیوگرافی سودا ارگیجی هنرپیشه معروف ترکیه ای بپردازیم. وی بازیگر جذاب و موفق ترکیه می باشد که بیشتر افراد شاهد هنرنمایی او در بسیاری از سریال ها و فیلم های ترکیه ای بوده اند. سودا از سن ۱۵ سالگی فعالیت خود را در زمینه بازیگری شروع کرد و تاکنون در این زمینه فعالیت می کند. از آثار شاخص وی می توان به رز سیاه، تلخ و شیرین و سیب ممنوعه اشاره نمود. او در سریال سیب ممنوعه در نقش زینب به همراه اونور تونا بازیگر معروف ترکیه ای نقش اصلی را به بازی کردند و در این فیلم مخاطبان زیادی را به خود جذب نمود.

بیوگرافی سودا ارگیجی + عکس های شخصی و اینستاگرامی وی

  • نام و نام خانوادگی: سودا ارگینجی
  • محل تولد: استانبول
  • تاریخ تولد: ۳ اکتبر ۱۹۹۳
  • شغل:هنر پیشه
  • رنگ چشم: قهوه ای
  • وزن: ۵۲
  • قد: ۱۶۵

سودا ارگیجی بازیگر سینمایی و تلویزیون اهل ترکیه متود ۳ اکتبر ماه سال ۱۹۹۳ ( ۱۹۹۳/۱۰/۰۳) که هم اکنون ۲۶ سال سن دارد، در استانبول پایتخت ترکیه چشم به جهان گشود. او به دلیل علاقه نداشتن به درس، مدرسه را رها کرد و از سن ۱۵ سالگی بازیگری را با تئاتر گل های پاک و عشق آغاز نمود.

بیوگرافی سودا ارگیجی بازیگر ترکیه

خانواده سودا ارگیجی

سودا ارگیجی در خانواده ۵ نفره به دنیا آمده و اولین فرزند این خانواده می باشد و تنها یک خواهر و یک برادر از خود کوچک تر دارد. پدرش اهل ترکیه و مادرش مهاجر اهل مقدونیه و خانه دار می باشد. ولی متاسفانه وقتی سودا ۴ سال بیشتر نداشت پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند و پدرش ایشان را بزرگ کرد. سودا می گوید که همیشه دوست داشتم بیرون از خانه باشم ولی پدرم هر بار مانع از بیرون رفتنم می شد و به اجبار من را به خانه می آورد. رابطه سودا و پدرش خیلی عالی می باشد و هیچ وقت و اجازه نداد تا جدایی پدر و مادرش بر روحیه وی اثرات بدی در زندگی اش بگذارد.

زندگینامه خواندنی سودا ارگیجی

عکس و بیوگرافی سودا ارگیجی

زندگینامه جالب و خواندنی سودا ارگیجی

  •  آرون گروپس

ژست باحال سودا ارگیجی

کامل ترین بیوگرافی سودا ارگیجی

این بازیگر با استعداد مدتی هم مشغول پیانو زدن و آموزش آن شد در نتیجه حدود ۳ سال به تمرین موسیقی فلامینگو پرداخت ایشان قبل از اینکه وارد عرصه بازیگری بشود قصد داشت رقاص بشود اما بعد از گذشت زمان تغییر عقیده داد و بازیگری در تئاتر را آغاز نمود.

شرح حال سودا ارگیجی

زندگینامه سودا ارگیجی

زندگینامه سودا ارگیجی

عکس بازیگر معروف و خوش چهره ترکیه

عکس و بیوگرافی سودا ارگیجی

شروع فعالیت

سودا ارگیجی استعداد و توانایی خود را در ۱۵ سالگی در تئاتر نمایان کرد و بعد از تقریبا یک سال و نیم آموزش و تمرین بازیگری در سال ۲۰۱۲ در سن ۱۹ سالگی نخستین فعالیت خود را در سریال قرمز تیره در کنار بازیگرانی همچون اوزگو نمال و اوزان گوون در نقش عایشه به ایفای نقش پرداخت.

با درخشش خاصی که در این سریال داشت بعدها توانست در سریال های دیگری هم بازی کند و در سال ۲۰۱۳ در سریال رز سیاه به ایفای نقش پرداخت او در این فیلم با بازیگرانی از جمله مرت یازیجی اوغلو، اجه اوسلو، ساروهان هونل و شریف سزر هم بازی بوده است.

در ادامه بیوگرافی سودا ارگیجی آمده که وی در سال ۲۰۱۵ در سن ۲۲ سالگی برای اولین بار در سینما حضور پیدا کرد. و در فیلم جاهای دور دنبالش نگرد در کنار بازیگرانی همچون اشرف کولچاک، دوغا کوناک اوغلو، تانم سیوار و سونا سلن به ایفای نفش پرداخته است. این فیلم در آن سال در سینما های ترکیه فروش فوق العاده بالایی داشت. سودا ارگینجی در سال ۲۰۱۶  بــا نقش سودا در سریـال زنــدگی بعضی وقتا شیرینــه ایفای نقش کرد و در سال  ۲۰۱۷ در سریال دستتو بده عشق در کنار علی ایل و کوکسال انگور، نقش اصلی این سریال را بازی نمود و در نتیجه در سال ۲۰۱۸ در سریال سیب ممنوعه در کنار اونور تونا، ادا اجه و شوال سام بار دیگر به شهرت دست یافت.

عکس و زندگینامه سودا ارگیجی

عکس دو نفره سودا ارگیجی و اونور تونا

عکس و شرح حال سودا ارگیجی

عکس متفاوت و جذاب سودا ارگیجی

بیوگرافی سودا ارگیجی همراه با تصاویر

عکس لاکچری سودا ارگیجی

شرح حال خواندنی سودا ارگیجی

ازدواج و همسر

سودا ارگیجی مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است. طبق خبرنگاران ترکیه وی با بیلماز کونت، بهترین مدل سال ۲۰۱۵ ترکیه رابطه دارد و با هم زندگی می کنند.

نظر سودا در مورد رابطه و عشقش

در حال حاضر از رابطه و عشقی که دارم راضی ام، اما دوست ندارم زیاد جلوی چشم باشم، از اینکه زندگی خصوصی ام بخشی از زندگی کاریم باشد خوشم نمی آید.

تاریخچه زندگی سودا ارگیجی + عکس

چهره دوست داشتنی و زیبا سودا ارگیجی

عکس زیبا + بیوگرافی سودا ارگیجی

عکس متفاوت و بیوگرافی سودا ارگیجی

گالری و زندگینامه سودا ارگیجی

گالری دیدنی و زیبای سودا ارگیجی

تصویر زیبا و لاکچری سودا ارگیجی

علایق این هنرمند

وی علاقه شدید به آشپزی دارد و دوست دارد دوره های آموزشی را به صورت جدی یاد بگیرد. از دیگر علایق سودا می توان به شیرینی تیرامیسو، کشور اسپانیا، شهر بارسلونا، آهنگ های stairway to heaven – Led zeppelin، رنگ آبی، فصل بهار، فیلم طعم گیلاس به کارگردانی عباس کیارستمی و … اشاره کرد.

گالری و بیوگرافی سودا ارگیجی

عکس دو نفره سودا ارگیجی و ادا اجه بازیگر محبوب ترکیه

تاریخچه زندگی سودا ارگیجی و همسرش

استایل جذاب و زیبا سودا ارگیجی

زندگینامه سودا ارگیجی و همسرش

بیوگرافی سودا ارگیجی بازیگر ترکیه

 

بیوگرافی سودا ارگیجی و کارنامه هنری وی

سریال و سینمایی

سریال سیب ممنوعه_۲۰۱۸_ در نقش زینب- سریال دستتو بدده عشق_۲۰۱۷_ در نقش آیپری- سریال زندگی گاهی وقتا شیرینه یا تلخ و شیرین_۲۰۱۶_ در نقش سودا- سریال وداع_ ۲۰۱۲_ در نقش لامیا- سریال قرمز تیره_ ۲۰۱۲_ در نقش عایشه- رز سیاه_ ۲۰۱۳_ در نقش عایشه- فیلم جاهای دور دنبالش نگرد_ ۲۰۱۵_ در نقش نازلی

بیوگرافی سودا ارگیجی + گالری جدید

سودا ارگیجی بازیگر خوش چهره در سریال سیب ممنوعه

زندگینامه کامل و جالب سودا ارگیجی

ژست جذاب و تماشایی سودا بازیگر ترکیه

گالری و شرح زندگی سودا ارگیجی

اوقات فرغات سودا

اینکــه بدون آرایش و بــا لبــاس هــای راحت بگردم رو خیلی دوســت دارم. بــا گربــه هــام توی خـونــه وقت مـیگذرونم، اینکــه بــا کسایی کــه دوســتشـون دارم غذا درســت کنم رو خیلی دوســت دارم و همچنین تماشا کردن طلوع خـورشید

عکس شخصی + بیوگرافی سودا ارگیجی

گالری شخصی و دیدنی بازیگر ترکیه سودا ارگیجی

زندگینامه جالب و زیبا سودا ارگیجی

عکسی بسیار زیبا و دوست داشتنی از بازیگر ترکیه

گالری شخصی و زندگینامه سودا ارگیجی

گالری شخصی + بیوگرافی سودا ارگیجی

آلبوم + بیوگرافی سودا ارگیجی

بازیگر محبوب ترکیه سودا ارگینجی

شرح زندگی سودا ارگیجی

امیدواریم با خواندن بیوگرافی سوا ارگیجی بازیگر ترک زبان و از تماشای تصاویر متفاوت و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *