دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ناصر ممدوح و آشنایی با این بازیگر و دوبلور محبوب

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

ناصر ممدوح بازیگر شناخته شده و دوبلور تلویزیون ایرانی است. وی از هنرپیشه های موفق و پر تلاش بوده که سال هایی که پشت سر گذاشته در بسیاری از سریال ها به ایفای نقش پرداخته است. ناصر ممدوح را همه ما با صدای خاصش به عنوان راوی در سریال ها وکارتون ها و مجری برنامه تلویزیونی به نام ۱۰۱ دیده ایم. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی ناصر ممدوح و مشاهده عکس های متفاوت وی می توانید، در ادامه با مجله آرگا همراه شوید.

ناصر ممدوح بازیگر پرکار و سرشناس سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فعالیت بازیگری خود قبل از انقلاب سال ۱۳۵۶ در فیلم سینمایی در امتداد شب در نقش همسر گوگوش ایفای نقش کرده بود. از آثار شاخص وی می توان به سریال آسمان همیشه ابری نیست ساخت سعید عالم زاده اشاره نمود که بعد از بازی در این سریال به شهرت باور نکردنی دست یافت. در ادامه این مطلب بیشتر با بیوگرافی ناصر ممدوح و کارنامه هنری وی آشنا خواهید شد.

آشنایی با بیوگرافی ناصر ممدوح

ناصر ممدوح بازیگر و دوبلور محبوب کشورمان متولد  ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۲۱ که هم اکنون ۷۷ سال سن دارد و در تهران چشم به جهان گشود.

بیوگرافی ناصر ممدوح و همسرش

ناصر ممدوح از دوران کودکی علاقه بسیاری به بازیگری و دوبلور داشت. این هنرمند از سال ۱۳۴۰ در سن ۱۹ سالگی کار خود را با رادیو شروع کرد.

بنابراین پس از آن به استودیوی مهدی میثاقیه تهیه کننده پیشکسوت سینما می رود و آقای ممدوح را به عطالله کاملی گوینده مشهور معرفی می کند، اما وقتی آقای کاملی صدای خاص و زیبای ممدوح را می شنود او را انتخاب می کند و مسیر زندگی ناصر ممدوح تغییر نمود. حال به خاطر صدای خاص و گیرایش به عنوان دوبلور در بسیاری از فیلم ها و سریال های خارجی و همچنین مستند های علمی فعالیت می کند او همچنین اکنون رئیس انجمن گویندگان و سرپرستان «گفتار فیلم» است

در ادامه بیوگرافی ناصر ممدوح، وی حدود یک سال زیر نظر عطالله کاملی آموزش گویندگی گذراند. و همچنین از تجربیات بزرگانی همچون ژاله کاظمی، چنگیز جلیلوند، منوچهر اسماعیلی و رفعت هاشمی بهره برد. سپس به تلویزیون شبکه دو معرفی شد و نخستین تجربه خود را با دوبله دکتر کلیدر کسب نمود.

زندگینامه خواندنی ناصر ممدوح

  •  آرون گروپس

عکس و بیوگرافی ناصر ممدوح

زندگینامه ناصر ممدوح

زندگینامه جالب ناصر ممدوح

عکس و بیوگرافی ناصر ممدوح

چهره دوست داشتنی ناصر ممدوح

زندگینامه خواندنی ناصر ممدوح

از آثار مهم دوبله وی تا کنون می توان به سریال افسانه شجاعان، هملت، محمد رسولالله، سریال جنگجویان کوهستان اشاره نمود.

جالب است بدانید که ناصر ممدوح در دوران کودکی و نوجوانی صدایش بیشتر شباهت به دختر ها بود اما بعد از ۱۵ سالگی وقتی به دوران بلوغ رسید صدایش پخته تر و خاص تر شد و اکنون ایشان استاد شناخته شده در زمینه هنر دوبلاژ هستند.

ناصر ممدوح در سال ۱۳۵۶ در ۳۵ سالگی در فیلم سینمایی امتداد شب در نقش همسر گوگوش به ایفای نقش پرداخت. و پس از چندین سال در سریال “راه شب” ساخت داریوش فرهنگ دوباره به بازیگری بازگشت. و بعد از آن در سال ۸۶ در سریال اغماء ساخت سیروس مقدم حضور یافت.

شرح زندگی ناصر ممدوح

عکس متفاوت ناصر ممدوح بازریگر و مجری تلویزیونی

کامل ترین بیوگرافی ناصر ممدوح

عکس ناصر ممدوح در برنامه دورهمی مهران مدیری

ناصر ممدوح در مصاحبه ای درمورد تفاوت بین زمینه بازیگری و دوبله اعلام کرده که:

«هر کدام از دو عرصه دوبله و بازیگری سختی خود را دارد و نمی‌شود گفت: یکی بر دیگری برتری دارد، اما فکر می‌کنم بازیگری نسبتا راحت‌تر از دوبله است به دلیل این که وقتی دوبلور قرار است به جای یک نقش صحبت کند نفس کشیدنش هم دست خودش نیست، باید همزمان با شخصیت فیلم نفس بکشد، کلمات را ادا کند، فریاد بزند، بخندد و گریه کند. هم دوبله و هم بازیگری عرصه‌های سختی هستند، اما دوبله سنگین‌تر است.»

زندیگنامه جالب و خواندنی ناصر ممدوح

زندگینامه ناصر ممدوح

تاریخچه زندگی ناصر ممدوح

بیوگرافی ناصر ممدوح

ازدواج ناصر ممدوح

وی در دوران نوجوانی در سن ۲۳ سالگی با دختری آشنا شد و پس از چند سال دوستی با هم ازدواج کردند. اکنون حاصل این ازدواج دو پسر به نام آرش و آبتین و یک دختر به نام فرناز است. آرش اولین فرزند آنها می باشد او مهندس ساختمان است و آبتین همچون دکترای دامپزشکی و در زمینه دوبله نیز فعالیت می کند.

بیوگرافی ناصر ممدوح و همسرش

عکس و بیوگرافی ناصر ممدوح بازیگر و مجری تلویزیون

زندگینامه جالب و خواندنی ناصر ممدوح

چهره ناصر ممدوح در گذر زمان

زندگینامه ناصر ممدوح و ماجرای ازدواج با شیول خنیاگر

 ازدواج شیوا خنیاگر و ناصر ممدوح

بعد از پایان فیلم اغما سال ۸۶ که ناصر ممدوح و شیوا خنیاگر با هم همبازی بودند. شایعاتی در رسانه های مختلف مبنی بر ازدواج این دو بازیگر منتشر شد. این خبر تا مدت ها در فضای مجازی شایع بود که همسرش شیوا خنیاگر بازیگر محبوب ایرانی است که همچین خبری صحت نداشت. و بدانید که همسر ناصر ممدوح در سال ۹۶ به علت بیماری فوت شدند. ناصر ممدوح و شیوا خنیاگر شایعه ازدواجشان را تکذیب نمودند.

بیوگرافی ناصر ممدوح بازیگر و مجری تلویزیون

عکس ناصر ممدوح در حال مجری گری

عکس و تاریخچه زندگی ناصر ممدوح

بیوگرافی ناصر ممدوح بازیگر و دوبلور تلویزیون ایرانی

شرح زندگی ناصر ممدوح

کارنامه هنری ناصر ممدوح

سریال تلویزیونی

سریال راه شب(۱۳۸۵)- سریال آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۸۶)- سریال رویای گنجشک ها ۰۱۳۹۱)- سریال فاکتور هشت( ۱۳۸۸)- سریال اغما (۱۳۸۶)

زندگینامه جالب و جامع ناصر ممدوح

مجری گری

مجری برنامه مسابقه ۱۰۱- مجری برنامه مسابقه دانش و فرهنگ- مجری برنامه مسابقه حدس بزن

دوبله فیلم سینمای

گذرگاه تاریک- دشمن پشت دروازه- گنج های سیه رامادره- آنتوان فیشر- شکارچی انسان- کتاب آفرینش- عقاب فرود آمد- حرفه ای ها- اسپارتاکوس- جنگ و صلح- هرکول و خدایان- محمد رسول الله- درسو اوزالا- جنگجویان کوهستان – هملت- افسانه شجاعان- لئودو داوینچی

جالب ترین بیوگرافی ناصر ممدوح

دوبله کارتونی ناصر ممدوح

راوی ماجراهای مارکوچولو- ماجراهای سندباد- لیلیان جزیزه اسرار آمیز- هانس

عکس و زندگینامه خواندنی ناصر ممدوح

ناصر ممدوح در حال مصاحبه تلویزیونی

گالری جدید + بیوگرافی ناصر ممدوح

عکس دونفره ناصر ممدوح و امیر سنیکی

شرح حال دوست داشتنی ناصر ممدوح

عکس دونفره ناصر ممدوح در کنار همسرش

تاریخچه زندگی ناصر ممدوح گالری جدید

امیدواریم با خواندن بیوگرافی بیوگرافی ناصر ممدوح و از تماشای تصاویر جدید و زیبای وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه ما را همراه نمودید بی نهایت سپاس گذاریم. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده تصاویر و بیوگرافی بازیگران ایرانی به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *