دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ویژگی های دختر خوب و ایده آل

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

ویژگی های دختر خوب صرفاً خوب بودن ظاهر او نیست بلکه زیبایی درونی او نیز مهم است. ظاهر افراد هرچند خیلی جذاب باشد بعد از مدتی برای دیگران عادی می شود اما زیبایی درونی فرد هرگز عادی نخواهد شد. از جمله ویژگی مهمی که این افراد دارند و جزءمهم ترین خصوصیات آنها به شمار می رود این است که آن ها به راحتی اختلافات را می پذیرند حتی اگر این اختلافات باب میل آن ها نباشد و در نهایت باعث پیشگیری از بروز اختلافات جدی می شوند.

ویژگی های دختر خوب

ویژگی های دختر خوب و ایده آل برای زندگی

دختر هایی را برای زندگی انتخاب کنید که توانایی سازگاری با شما و شرایط شما را دارند و اگر این چنین نباشند زندگی شما به مرور زمان شور اولیه خود را از دست می دهد و ممکن است به خیانت منجر شود.

دخترانی را انتخاب کنید که باهوش هستند.

این گونه افراد از فرصت هایی که پیش می آید نهایت استفاده را می برند و از آنها به بهترین نحو استفاده می کنند. هچنین این افراد موجب می شوند تا در آینده همسرانشان به آلزایمر (زوال عقل) دچار نشوند زیرا این دختران همیشه بیش تر موارد زندگی را  را به چالش می کشند، همین کار آن ها باعث افزایش فعالیت مغز می گردد و همچنین می دانید که فعالیت بیشتر ذهن از زوال آن جلوگیری می کند.

دختر خوب، صادق است.

این دختران حتی اگر به ضرر آن ها باشد در همه حال صادق هستند و همان گونه که صادق اند از دروغ هم بیزارند و ممکن است اگر فردی با آن ها صادق نباشد یا به آن ها دروغ بگوید، هرگز آن فرد را نبخشند.

مثبت فکر می کند .

یکی از ویژگی های دختر خوب این است که او بسیار مثبت اندیش است و بیش از حد خوش بین است و همیشه نیمه پر لیوان را می بیند. و از زندگی اش لذت می برد و هیچ کس نمی تواند او را با بد بینی ناراحت کند. انسان های بد بین در دراز مدت می توانند انسان را از زندگی کردن  بیزار کند و روی سلامت روان آن ها تاثیرات منفی بگذارند.

  •  آرون گروپس

دختر خوب، اهل سازش است.

سازش به این معنا نیست که او به کم قانع باشد، زندگی همیشه روی خوشی ندارد و ممکن است گاها شرایط دشوار شود. دختر خوب باز هم می داند که از این شرایط بد چه گونه بیشترین استفاده را ببرد. رابطه با افراد تنها در صورتی دوام خواهد داشت که هم شما و هم افرادی که با آن ها در تعامل هستید، سازش را یاد گرفته باشید. این افراد فدا کاری زیادی دارند.

در هر موقعیتی واکنش مناسب نشان می دهند.

همیشه در زندگی دوست داریم که افراد به شوخ طبعی ما پاسخ مثبتی نشان دهند. این نیاز در مردان بیشتر از زنان است.

خجالت جزء ویژگی های دختر خوب نیست.

دخترانی که خجالت نمی کشند بیشتر از دختران خجالتی می توانند در برابر برخی مشکلات زندگی مقاومت کنند. این افراد فقط در مواردی که نسبت به آن ها آگاهی دارند صاحب نظر اند.

توانایی بخشیدن و اثرات آن روی زندگی

مهربان اند.

این افراد خیلی خوش قلب هستند. مهربانی برای افراد می تواند جنبه مثبت و منفی داشته باشد. اگر از جنبه مثبت به آن نگاه کنیم می بینیم این افراد خیلی سخاوتمند و بخشنده اند و اگر جنبه منفی آن را ببینیم متوجه می شویم یک سری از افراد سود جو از این افراد سوءاستفاده می کنند.

ویژگی افراد مهربان :

  1. افرادی را که نباید ببخشند، می بخشند.
  2. نمی توانند به دیگران « نه » بگویند.
  3. خودشان را از اولویت خارج می کنند.
  4. توسط دیگران جدی گرفته نمی شوند.

یکی از ویژگی های دختر خوب این است که از رسیدن به اهدافش دست نمی کشد.

برای نیل آرزوهایش تلاش می کند و از سختی های آن راه با قدرت تمام عبور می کند. زیرا می داند که رای رسیدن به نتیجه مطلوب هم شکست و هم سختی لازمه کار است

از اهداف دیگران حمایت می کند.

به دیگران انگیزه می دهد از اهداف آن ها اگر مناسب باشد و به خود فرد یا اطرافش آسیبی نرسد، به بهترین شکل ممکن حمایت می کند.

آرامش خود را حفظ می کند و هم شما را وادار به حفظ آرامش میکند.

دعوا در هر زندگی پیش می آید ولی این از ویژگی های دختر خوب است که می تواند دعوا را کنترل کند و با هوش خود شما را آرام کند.

 یکی از ویژگی های دختر خوب این است که دارای حریم شخصی است.

یکی از ویژگی های دختر خوب داشتن یک زندگی شخصی و کاملا محرمانه از دوستان و است.

انتقاد پذیر است.

این دختر ها تمام اشتباهات خود را می پذیرند و  انتقاد هایی که به آن ها می شود را به خوبی گوش می دهند و آن ها را برسی می کنند و اگر طرف صحبتشان درست گفته بود در سدد برطرف کردن نقض های خود بر می آیند.

یکی از مهم ترین خصوصیات دختر خوب این است که کینه ای نیست.

افرادی که توانایی بخشش دارند زندگی طولانی تر، سالم تر و شاد تری نسبت به دیگران دارند. زیرا برای داشتن این زندگی بخشش اصلی ترین بنیان است.

صداقت و بخشش و سازگاری از مهم ترین ملاک های ازدواج است. دختر باهوش درک می کند که چه زمان هایی باید آرامش خود را حفظ کند و شما را نیز به آرامش دعوت کند تا اختلافات گسترش نیابد.

افراد خوب تفکر مثبت دارند.

ویژگی افراد نامناسب

شما نمی توانید با افرادی زندگی کنید که توانایی پذیرش انتقاد ندارند. زیرا آن ها هرگز خود را تغییر نمی دهند و باعث می شوند که شما خود را تغیر دهید و مطابق میل آن ها زندگی کنید.

  • دخترانی که بی دلیل از همه چیز شکات می کنند.
  • افکار فمینستی بسیار بالایی دارند و سعی می کنند نقش رئیس را اجرا کنند.
  •  رفتار توهین آمیزی دارند.
  • حامی خوبی نیستند.
  • توانایی مدیریت ندارند و سعی دارند نقش مدیر را اجرا کنند.
  • تنوع طلب هستند و هیچ وقت به چیزی که دارند راضی نمی شوند.

تاثیرات دانستن ویژگی های دختر خوب

رعایت قوانین

برای داشتن رابطه ای سالم نیاز است که قوانینی را رعایت کنید تا حرمت ها را حفظ کرده و در نهایت حد و مرز ها را جا به جا نکنید. این قوانین عبارتند از :

  1. اولین مورد درک تفاوت ها است و نیاز است که به نظرات هم احترام بگذارید.
  2. زندگی خود را رها نکنید.
  3. باید به نیاز های احساسی و روانی توجه زیادی شود.
  4. برای یکدیگر وقت بگذارید.
  5. خودتان را هم اندازه با طرف مقابل دوست بدارید.

دوست داشتن و عشق به چیزی چشم های انسان را به روی حقایق می بندد و باعث می شود چیز هایی که می بیند واقعی نباشد و یا از بدی های او چشم پوشی کند بنابراین نیاز است حتما در انتخاب های زندگی از روی عقل و منطق تصمیم بگیریم و از روی احساسات و عواطف تصمیم نگیریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *