دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس شب ۲۰۱۶ با طرح های جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

لباس شب یکی از انواع لباس هایی است که شما می توانید آن را برای مجالس و مهمانی های شبانه انتخاب کنید. اگر شما به دنبال مدل های متنوع و جدید لباس شب هستید مدل لباس شب ۲۰۱۶ این بخش از دنیای مد می توانند بهترین ایده برای انتخاب مدل لباس شما باشند.

لباس های شب یکی از جذاب ترین مدل ها می باشند که در طرح های متنوع و مختلف موجود هستند. در ادامه مطلب نکاتی برای انتخاب مدل و رنگ لباس شب و هم چنین بیش از بیست مدل لباس شب  جدید دخترانه و زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

قبل از انتخاب مدل لباس شب حتما به ویژگی های ظاهری خود دقت کنید و لباسی را با مدل و رنگ مناسب انتخاب کنید تا جذابیت چهره و اندام شما چند برابر شود. انواع مدل لباس شب۲۰۱۶ را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس شب زیبا مشکی مخمل

مدل لباس شب ۲۰۱۶ در طرح های زنانه

شما بهتر است مدل لباس شب خود را در سه رنگ مشکی و سفید و قرمز خریداری کنید. رنگ مشکی به شما وقار و متانت می بخشد و برای مهمانی های شب لباس شب مشکی با تزیینات خاص مانند توری روی دامن و یقه و آستین لباس و گل های تیره بر روی لباس جذاب تر است.

مدل لباس شب مشکی مدل لباس شب لباس شب آستین کوتاه مدل لباس شب 2016 شیک و مدرن
لباس شب قرمز نیز می تواند ایده خوبی برای انتخاب مدل لباس شب شما باشد.

مدل لباس شب 2016 قرمزمدل لباس شب کوتاه لباس شب دنباله دار

اگر شما می خواهید در مهمانی ها به شکل منحصر به فرد و زیبایی ظاهر شوید رنگ سفید لباس شب با تکه دوزی ها و تزیینات براق بهترین انتخاب برای شما می باشند.

  •  آرون گروپس

لباس شب سفید مدل های متنوع لباس شب 2016

لباس شب با پارچه های رنگی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. مدل های لباس شب های رنگارنگ با تزیینات گل و پولک و … بسیار جذاب است.

مدل زیبا و جذاب لباس شب زنانه مدل لباس مهمانی های شبانه لباس شب انواع مدل های لباس شب 2016 با طرح های زیبا و مدرن

اگر شما چاق هستید بهتر است از مدل های لباس شب۲۰۱۶ و لباس مجلسی مخصوص خانم های چاق استفاده کنید. لباس هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر و گردن و انتهای لباس طرح های شلوغی ندارند و ساده هستند.

لباس شب برای خانم های درشت اندام مدل لباس شب کار شده زنانه

مدل لباس  مجلسی دخترانه ویژه سال ۲۰۱۶

انواع متنوع مدل  لباس شب دخترانه برای دختر خانم های جوان با طرح های کوتاه و بلند موجود هستند شما می توانید با توجه به اندام خودتان این مدل لباس شب ها را انتخاب کنید. اگر شما قد کوتاه هستید بهتر است که از لباس هایی استفاده کنید که قد آن ها تا زانو شما است و کمر لباس شب برای افراد کوتاه قد بهتر است که کوتاه باشد.

مدل لباس شب 2016 دخترانه لباس شب کوتاه و جذاب لباس شب یا طراحی ساده و جذاب

اگر شما قد بلندی دارید می توانید هر نوعی از مدل لباس شب را بپوشید. لباس ها به شکل حوری دریایی خانم ها و دختران  قد بلند را جذاب و زیباتر از همیشه نشان می دهد.

مدل لباس شب شیک و مدرن با طراحی منحصر به فرد

انواع متنوع مدل های لباس شب مدل لباس شب مشکی زنانه و دخترانه
برای اینکه شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید می توانید کیف چرم و مخمل زنانه استفاده کنید. جواهرات شما نیز بهتر است از نوع یاقوت و زمرد و الماس و مروارید باشند. در ادامه مطلب انواع مدل های متنوع لباس شب ۲۰۱۶ را برای دختر خانم های جوان گرد آوری کرده ایم.

لباس شب دخترانه لباس شب ساده انواع مدل های متنوع لباس شب دخترانه لباس شب کره ای انواع مدل های لباس شب دکلته مدل لباس شب قرمز کوتاه

اگر شما ترجیح می دهید که از انواع مدل لباس شب ۲۰۱۶ این مطلب برای مهمانی ها و مجالس شبانه استفاده کنید بهتر است این مدل های زیبا را با رنگ کفش مجلسی خود ست کنید با انتخاب یک مدل کفش پاشنه بند  مجلسی براق جذابیت مدل لباس شما بیشتر می شود. بریا مشاهده مدل های متنوع لباس شب کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *