دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز دخترانه جدید و متفاوت با طراحی شیک و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از انواع مدل های لباس که بسیار مورد استفاده دختر خانم ها قرار می گیرد مدل بلوز دخترانه است. شما می توانید در مجالس و مهمانی ها نیز از بلوز های مجلسی استفاده کنید. در ادامه این مجموعه از دنیای مد انواع بلوز دخترانه شیک و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

خانم های جوان و دختران به مدل لباس های خود حساس هستند و همواره تمایل دارند تا لباس های زیبا با طرح های جدید و متنوع را خریداری کنند. در این بخش مدل بلوزهای دخترانه را با طرح های مجلسی و ساده در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل بلوزها در انواع مدل بلوز ریون و مدل بلوز حریر و … موجود هستند به طور کلی تنوع جنس های بلوز دخترانه، و زنانه بسیار زیاد است و شما می توانید بنا بر سلیقه خود این مدل های متنوع و زیبا را خریداری کنید.

انواع مدل بلوز دخترانه مجلسی

مدل بلوز مجلسی را می توانید در رنگ ها و طرح های زیبا و شیک خریداری کنید. بهتر است مدل بلوز مجلسی خود را با انواع  مدل شلوار دخترانه، و یا دامن مناسبی بپوشید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

بلوز مشکس و طرح دار دخترانه بلوز دخترانه دکمه دار

مدل یقه بلوز مجلسی در زیبایی و جذابیت لباس نقش اساسی را ایفا می کند. بلوز ها با یقه هفت و قلبی شکل باعث می شوند که اندام شما لاغر و کشیده تر به نظر برسد بنابراین اگر شما اندام چاقی دارید بهتر است که بلوز های مجلسی با یقه هفت را برای پوشیدن انتخاب کنید.

بلوز دخترانه یقه هفت بلوز رنگ روشن

انواع مدل بلوزهای دخترانه مجلسی را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل بلوزها نهایت لذت را ببرید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های متنوع بلوز دخترانه

بلوز دخترانه شیک و جذاب مدل بلوز دخترانه با طرح های متنوع و جدید بلوز گیپور دخترانه بلوز مجلسی ساده بلوز آستین بلند دخترانه مدل بلوز دخترانه جذاب

انواع مدل بلوزهای دخترانه اسپرت و ساده

بهتر است که مدل های ساده بلوزها را به عنوان لباس راحتی در منزل و مهمانی های کوچک استفاده کنید. چند مدل بلوز شیک و ساده را در این مجموعه برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

بلوز دخترانه مدل بلوز دخترانه با رنگ تیره   بلوز راه راه دخترانه   بلوز پوشیده و آستین دار مدل بلوز دکمه دار   مدل بلوز دکمه دار بلوز دخترانه با طرح پاپیون

مدل بلوزهای آستین کوتاه دخترانه

مدل بلوزهای دخترانه در طرح های متنوع آستین کوتاه و جنس پارچه های خنک را بهتر است برای فصل گرما و تابستان خریداری کنید. این مدل بلوزها نیز تنوع زیادی دارند و شما می توانید از طرح های ساده و چهار خانه و … استفاده کنید.

بلوز چهار خانه دخترانه بلوز رنگارنگ دخترانه مدل بلوز دخترانه آستین کوتاه مدل بلوز آستین کوتاه دخترانه

از بلوز های آستین کوتاه با طرح های مجلسی نیز می توانید در فصل تابستان استفاده کنید. قبل از خرید بلوز حتما به رنگ پوست و چهره خود دقت کنید و رنگ و مدلی را خریداری کنید که با رنگ پوست و فرم اندام شما مطابقت داشته باشد.

بلوز مجلسی و شیک دخترانه 2016 بلوز شیک و جذاب دخترانه

مدل بلوز تابستانی زیبا برای دختران خانم ها

برای اینکه برای روزهای گرم سال به ویژه فصل تابستان که تحمل گرما برای تمامی افراد سخت می شود قابل تحمل شود باید پوششی مناسب داشته باشید، بنابراین بهتر است پوشش شما در عین حال که زیبا و جذاب است متناسب با این فصل نیز انتخاب گردد. بلوزهای تابستانی خنک می تواند پوششی ایده آل برای رهایی از گرمای تابستان باشد.

جدیدترین مدل بلوز دخترانه

انتخاب بلوز با رنگ های روشن که آفتاب کمتری را به خود جذب می کنند و نپوشیدن بلوزهای تنگ و چسبان می تواند به سادگی دختر خانم های جوان که به دلیل شور جوانی فعالیت بیشتری دارند را از شر گرما نجات بخشد. از این رو در مجموعه تصاویر پیش رو مدلهای بسیار زیبا و متنوعی از بلوز دخترانه مناسب فصل تابستان را گردآوری کرده ایم این پوشش جذاب می تواند با انواع مدل دامن کوتاه دخترانه تابستانی و یا مدل شلوار دخترانه ست شود و استایل جذاب تری را برای دختر خانم های شیک پوش و مشکل پسند به ارمغان آورد.

بلوز دخترانه تابستانی جدید

بلوز دخترانه تابستانی سفید

بلوز دخترانه تابستانی متفاوت

بلوز دخترانه تابستانی دوست داشتنی

بلوز و دامن دخترانه تابستانی

قشنگ ترین مدل بلوز دخترانه

بلوز دخترانه تابستانی با طرح جذاب

بلوز دخترانه تابستانی آبی رنگ

بلوز تابستانی زیبا برای دختران

بلوز تابستانی خوش رنگ برای دختران

بلوز تابستانی شیک برای دختران

مدل بلوز دخترانه تابستانی

بلوز تابستانی مجلسی برای دختران

بلوز تابستانی جذاب برای دختران

بلوز تابستانی برای دختران مشکل پسند

بلوز تابستانی برای دختر خانم ها

بلوز تابستانی برای دختران خوش سلیقه

مدل بلوز دخترانه را با طرح های ساده و مجلسی ۲۰۱۶ در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل بلوز ها ایده خوبی در انتخاب بلوز مورد نظر شما باشند. برای مشاهده انواع مدل بلوز مجلسی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *