دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی اندونزی و زیباترین مناطق گردشگری این کشور زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

اندونزی از کشورهای دیدنی دنیا است که دارای طبیعتی فوق العاده است مکان های دیدنی اندونزی شامل جاذبه های تاریخی نیز هستند که در طول سفر خود در این کشور می توانید از این جاذبه های توریستی متنوع دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید.

در سفر به نقاط مختلف دنیا علاوه بر بازدید از جاذبه های دیدنی طبیعی و تاریخی وجود تفریحات نیز می تواند جذب کننده باشند تفریحات مهیج و آبی از جمله جذابیت هایی است که در هر جای دنیا گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و این بار پیشنهاد می شود لذت این تجربه را در اندونزی بگذرانید. از جمله مهم ترین مکان های دیدنی اندونزی که می توان به آن اشاره کرد پارک های ملی، سواحل دیدنی، طبیعت گردی و جاذبه های تاریخی هستند که هر یک علاقه مندان خاص خود را دارند و در اینجا با نمونه هایی از این جاذبه های دیدنی بیشتر آشنا خواهید شد. شاید تا به حال نام جزایر بالی را شنیده باشید جزیره ای که از مهم ترین جاذبه های دیدنی در اندونزی است و ویژه گردشگران لاکچری است. از تماشای این سواحل که بگذریم به کوه های آتشفشانی اندونزی می رسیم که تورهای مسافرتی اغلب برنامه بازدید از این آتشفشان را در آبشن های تور خود قرار می دهند.

 مکان های دیدنی اندونزی را بشناسید:

برای سفر به کشور اندونزی بهتر است از تورهای مسافرتی استفاده کنید زیرا تورهای مسافرتی این روزها امکانات رفاهی مناسبی را برای گردشگران ارائه می دهند و با کاهش هزینه ها موجب جذب توریست می شوند. قبل از سفر خود بهتر است با نحوه گرفتن ویزای اندونزی و شرایط آن بیشتر آشنا شوید تا سفری راحت تر داشته باشید.

 

پارک ملی کومودو اندونزی:

گردشگرانی که رویای تماشای حیوانات شگفت انگیز را دارند می توانند با بازدید از پارک ملی اندونزی از نزدیک این حیوانات را مشاهده کنند شاید باور کردن این موضوع سخت باشد که در این پارک می توانید گونه هایی از تمساح و حیوانات ترسناک و شگفت انگیز را مشاهده کنید. این پارک به عنوان یکی از مکان های دیدنی اندونزی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است از سوی دیگر آب های این جزیره می تواند برای شما گردشگران دارای جذابیت باشد.

پارک ملی اندونزی

بالی اندونزی و تفریحات آن:

بالی یکی از مناطق دیدنی اندونزی است که ساحل سنگی آن دارای جذابیت است از تفریحات آبی این منطقه می توان به غواصی اشاره کرد که لذت زنگی زیر دریا را تجربه خواهید کرد. با غواصی در زیر این آب ها می توانید گونه های مختلفی از آبزیان را مشاهده نمایید برای اسکان نیز می توانید خانه های آلاچیقی و لاکچری اطراف بالی استفاده کنید. راهنمای سفر به بالی اندونزی ویژه علاقه مندانی است که قضد دارند در سفر خود از این جزیره دیدن نمایند.

آشنایی با مکان های دیدنی اندونزی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جزیره گلی اندونزی:

 یکی دیگر از مکان های دیدنی اندونزی جزیره گلی است جزیره ای که از محبوبیت زیادی برخوردار است و همانند جزایر بالی دارای جذابیت های آبی متعدد است این جاذبه ویژه علاقه مندانی است که می خواهند از چشم اندازهای آبی و طبیعی دیدن کنند.

دیدنی های اندونزی

آتشفشان کاوا ایجن اندونزی:

یکی دیگر از مکان های دیدنی اندونزی این کوه های آتشفشانی است که پر شده از گوگرد است و در زمان شعله ور شدن شعله های آبی آن به چشم می خورد دیدنی این آتشفشان در شب جذابیت زیادی دارد. از دیگر دیدنی های این آشتفشان می توان به دریاچه اسیدی که در اطراف آن وجود دارد اشاره کرد سنگ های گوگردی نیز عظمت خاصی به آن بخشیده اند.

مناطق اندونزی

کشتی های تفریحی اندونزی:

این هتل لوکس و لاکچری که در کشتی قرار دارد و با نام آلیلا پورناما شناخته می شود یکی دیگر از مکان های دیدنی اندونزی است فضای وسیع و امکانات لاکچری و مجهزی که در اختیار گردشگران قرار می گیر موجب اهمیت این کشتی تفریحی شده است. جالب است بدانید این کشتی تورهای مسافرتی نیز برگزار می کند که در طول سفر می توانید مناظر فوق العادیه ای را مشاهده کنید و از دیگر امکانات اسفتاده نمایید.

کشتی تفریحی اندونزی

هتل بامبو اندونزی:

این هتل نیز از دیگر هتل های لوکس در اندونزی محسوب می شود در این هتل می توانید یک شب خاطره انگیز را سپری کنید نوع چیدمان و دیزاینی که در این هتل وجود دارد تلفیق سنت و مدرنیته است به همین دلیل گردشگران زیاد با سلیقه های متعدد را به خود جلب می کند. چشم انداز اطراف این هتل نیز بسیار دیدنی است که بهتر است از نزدیک این جاذبه ها را مشاهده نمایید این هتل نیز از دیگر مکان های دیدنی اندونزی است.

هتل سنتی اندونزی

معبد اندونزی:

معبد بروبودور از معابد مهم اندونزی است که متعلق به قرن ۹ است و یکی از مهم ترین نمادهای اندونزی به شمار می آید و جالب است بدانید یکی از جاذبه های پر بازدید در اندونزی است که سازمان یونسکو به آن اهمیت زیادی می دهد. نوع معماری این بنا و آیین هایی که در آن برگزار می شود از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

جاذبه های اندونزی

مکان های دیدنی اندونزی تنها شامل جاذبه های فوق نیستند این کشور یکی از مناطق مهم گردشگری است که به دلیل وجود سواحل، چشم اندازهای طبیعی و تاریخی بسیار شناخته شده است. شما گردشگران عزیز در سفر خود به کشور اندونزی می توانید جاذبه های متنوع و متعددی را مشاهده نمایید که بهتر است از نزدیک با این جاذبه ها آشنا شوید زیرا تجربه دیدن این چشم اندازها از نزدیک لذتی دیگر دارد و شاید جذابیت آن ها برای شما دو چندان شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *