دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های گردشگری و دیدنی های زیباکنار را بهتر بشناسید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

زیباکنار از نواحی ساحلی دوست داشتنی در گیلان است دیدنی های زیباکنار و روستاهای آطراف آن به قدری دارای جذابیت و زیبایی است که گردشگران زیادی به خود جذب می کند و در اینجا با این دیدنی های آشنا خواهید شد.

منطقه زیباکنار به قدری دارای جذابیت است که این سال ها آمار فروش ویلاها در این مناطق به شدت رو به افزایش است مردمان این منطقه که به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند به دلیل سرسبزی و مراتع با کیفیت و مرغوب پیشرفت های خوبی داشته اند. این منطقه گردشگری از آب و هوای بسیار معتدلی برخوردار است مناطق تماشایی زیباکنار نیز بیشتر شامل جاذبه های طبیعی هستند و از جمله مهم ترین مناطق گردشگری آن نیز می توان به بندر ساحلی اشاره کرد که از لحاظ استراتژیکی نیز با اهمیت می باشد. گردشگران دز زیباکنار می توانند محل اقامت نیز داشته باشند خانه های سنتی و روستایی در کنار هتل های مجلل محل مناسبی برای اسکان این عزیزان خواهد بود.

پارک زیباکنار

دیدنی های زیباکنار در رشت:

با بازدید از بنادر این ساحل دیدن ویلاها توجه خیلی ها را به خود جلب می کند بافت های سنتی که در برخی از این ویلاها مشاهده می شود نیز بر جذابیت آن ها افزوده است. یکی از هتل هایی که در اطراف این بندر ساخته شده است متعلق به دوران پهلوی است این هتل ویژه اقامت توریست های سرشناس خارجی بوده است و بنای آن از عظمت و شکوه خاصی برخوردار است.

آشنایی با دیدنی های زیباکنار

جالب است بدانید بیشتر هتل های اطراف این منطقه ارزش تاریخی نیز دارند و معماری آن ها به قدری زیبا و دلنشین است که همجنان گردشگران زیادی برای اقامت به این هتل های می روند. شاید بهتر است بگوییم که این هتل ها نیز یکی از دیدنی های زیبا کنار هستند از جمله این هتل ها می توان به کاخ قطبی اشاره کرد. کاخی که معماری آن گران قیمت بوده است و در ساخت آن از مرمر استفاده شده است شواهد نشان می دهد این هتل در اواخر دوران پهلوی و به دستور دایی شهربانو فرح ساخته شده است.

نمایی از زیباکنار

بعد از انقلاب نیز چندین هتل در این منطقه تاسیس شده است حال این جاذبه های تاریخی و جذاب که بگذریم باید به جاذبه های طبیعی زیباکنار اشاره کنیم. رودخانه اوشمک یکی از این دیدنی های طبیعی است که در فصل های خاصی از سال محلی برای ماهیگیری است. پارک ملی بوجاق نیز که یکی از تالاب های بین المللی است و یکی از زیستگاه های مهم پرندگان است.

ساحل زیباکنار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

از دیگر دیدنی های این شهر می توان به ساحل حاجی بکنده، پل چوبی کیاشهر، ساحل مروارید، موزه و مرداب های انزلی، آستانه اشرفیه، منطقه تجاری کاسپین و پارک کیاشهر اشاره کرد. شما گردشگران عزیز می توانید با استفاده از آدرس خانه معلم رشت محل اسکان خود را نیز با اطمینان خاطر انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *