دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و شلوار سرمه ای شیک با طرح های مجلسی و رسمی

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل کت و شلوار سرمه ای را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز مطابقت و همخوانی داشته باشند.

کت شلوار سرمه ای از انواع طرح هایی است که شما می توانید از آن در مکان های عمومی، مجالس یا مهمانی ها استفاده نمایید همچنین این رنگ لباس برای هر استایلی ایده آل می باشد.

مدل کت و شلوار سرمه ای با جدیدترین طرح ها

کت شلوار های مردانه و پسرانه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که بهتر است شما رنگ کت  شلوار را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

کت و شلوار سرمه ای

طرح های کت شلوار سرمه ای

سرمه ای یکی از پرکاربردترین رنگ ها برای کت شلوار آقایان می باشد که شما می توانید از این رنگ زیبا در فصل های مختلف سال استفاده کنید.

توجه داشته باشید که رنگ سرمه ای مانند رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگر ست نمی شود از این رو بهتر است شما در هنگام پوشیدن این رنگ کت شلوار در انتخاب رنگ سایر لباس ها، اکسسوری هایتان توجه لازم را به خرج دهید.

رنگ و طرح پیراهن می تواند روی زیبایی و جذابیت طرح کت و شلوار و استایل شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام رنگ پیراهن مردانه حساسیت لازم را به خرج دهید.

لباس رسمی سرمه ای را می توانید با پیراهن های سفید و مشکی و آبی کمرنگ و صورتی بپوشید همچنین اگر تمایل دارید به ظاهر خود کمی تنوع دهید بهتر است از پیراهن های طرح دار استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کت و شلوار سرمه ای

طرح کت شلوار رسمی

کت شلوار سرمه ای و شیک

کت و شلوار شیک و جدید

طرح کت و شلوار

مدل کت و شلوار

کت و شلوار ساده

کت شلوار سرمه ای تیره

کت شلوار شیک

طرح کت و شلوار شیک

کت و شلوار مجلسی

کت شلوار شیک مردانه

کت شلوار شیک

مدل کت شلوار سرمه ای

کت و شلوار شیک

کت و شلوار مجلسی

کت شلوار زیبا

کت شلوار سرمه ای مردانه

 

کت و شلوار زیبا مردانه

طرح کت و شلوار

اگر شما به مجلس رسمی دعوت شده اید و تمایل دارید از کراوات استفاده نمایید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ کراوات حساسیت لازم را به خرج دهید. کراوات های راه راه و طرح دار یا ساده اگر همراه با کت شلوار مورد استفاده قرار بگیرند می توانند جذابیت خاصی را به استایل شما ببخشند.

کراوات های سرمه ای، قرمز، جیگری، صورتی،  مشکی، خاکستری اگر همراه با لباس رسمی سرمه ای مورد استفاده قرار بگیرند باعث می شوند تا رنگ کت شلوار جذاب تر به نظر برسد.

انتخاب رنگ کفش نیز برای داشتن استایلی خاص و جذاب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما از لباس رسمی سرمه ای رنگ روشن استفاده می کنید بهتر است رنگ کفش هایتان قهوه ای را انتخاب نمایید.
مدل کت شلوار سرمه ای تیره را بهتر است به همراه کفش های مشکی بپوشید تا خوش تیپ و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

لباس رسمی سرمه ای در انواع مدل های طرح دارو ساده موجود است که کت شلوار های طرح دار برای مکان های عمومی، مهمانی های کوچک انتخابی مناسب می باشند همچنین بهتر است در مجالسو مهمانی های مهم از کت شلوارهای رسمی  ساده استفاده نمایید.

کت و شلوار مردانه

کت شلوار شیک و مجلسی

کت شلوار ساده و شیک

کت شلوار راه راه

کت و شلوار ساده

کت و شلوار پسرانه رسمی

کت و شلوار ساده

طرح کت و شلوار ساده

کت شلوار شیک و جدید

مدل کت شلوار رسمی جدید

کت و شلوار مردانه

طرح کت شلوار مردانه

کت و شلوار شیک و جدید

کت شلوار رسمی سرمه ای

کت و شلوار ساده و زیبا

کت شلوار سرمه ای ساده

کت شلوار راه راه

کت و شلوار طرح دار

کت و شلوار شیک و ساده

کت شلوار مردانه شیک جدید

کت شلوار طرح دار

کت و شلوار خاص و زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کت و شلوار سرمه ای آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببریدو بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت شلوار، با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *