دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرز تهیه فینگرفود مرغ خوشمزه و لذیذ با روشی آسان

  • مینا سعادتی
  • ۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

فینگرفود مرغ جز غذاهای فست فودی و پرطرفدار محسوب می شود که امروزه نوجوانان و بزرگسالان از خوردن غذاهای فست فودی خوشمزه و لذیذ غافل نمی شوند برای ادامه مطلب و طرز تهیه فینگرفود مرغ ما را تا پایان مطلب همراهی کنید.

این بخش از مجله آشپزی آرگا را به طرز تهیه فینگرفود مرغ اختصاص می دهیم. فینگرفود مرغ جز غذاهای فست فودی به حساب می آید که دارای طرفدار زیادی می باشد. شما می توانید این غذای لذیذ و خوشمزه را با لقمه های کوچک و اشتهاآور در منزل برای اعضای خانواده تان تهیه نمایید.

تصویر تهیه فینگرفود مرغ

طرز تهیه فینگرفود مرغ با روشی ایده آل

همانطور که فینگرفود مرغ جز پرطرفدارترین فست فودها برای مهمانی ها به شمار می رود شما می توانید آن را در منزلتان با موادی همچون سینه مرغ، جعفری خردشده، سیر، روغن زیتون و پنیر رنده شده با روشی ایده آل تهیه نمایید، درست کردن این پیش غذا بستگی به سلیقه کدبانوهای عزیز دارد که فینگر فود مرغ را با چه اشکالی در بیاورند حتی می توانید این غذای خوشمزه و اشتهاآور را در مهمانی ها و مجالس تان با سبکی جدید و متفاوت تهیه کنید.

طرز درست کردن فینگرفود مرغ

مواد مورد نیاز

  • جعفری خرد شده                        ۵ گرم
  • یک قاشق چایخوری پابریکا            ۵ گرم
  • یک فنجان پنیر رنده شده              ۵۰۰ گرم
  • ۲ عدد سینه مرغ                       ۵۰۰ گرم
  • روغن زیتون                              به مقدار لازم
  • نمک و فلفل                            به مقدار لازم
  • ۲حبه سیر                              ۳ گرم
  • تخم مرغ                                ۳ عدد

دستور تهیه فینگرفود مرغ

دستور پخت

برای تهیه فینگرفود مرغ ابتدا سینه های مرغ را به اندازه انگشت در بیاورید آنگاه با اضافه کردن سیر، جعفری و پابریکا آن ها را با دسته هاون خرد کنید و با کمی نمک و روغن زیتون مخلوط کنید.

تهیه درست کردن فینگرفود مرغ با روشی آسان

  •  آرون گروپس

سپس مواد مخلوط شده را داخل کاسه ای بریزید بعد تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید، آنگاه نوارهای انگشتی مرغ  را به موادتان اضافه کنید هنگامی که مرغ ها به موادتان خوب آغشته شد سپس آن ها در مدت زمان ۱ الی ۲ ساعت در یخچال بگذارید تا مواد مخلوط شده به خوبی خیس شود.

آنگاه بعد از یک و دو ساعتی که در یخچال بود آن را بیرون آورده و نوارهای انگشتی مرغ را با دقت زیادی رول دهید در صورت تمایل می توانید کمی پنیر رنده شده داخل رول مرغ قرار دهید.

سپس تابه ای را روی حرارت گذاشته و مقدار زیادی روغن ریخته و اجازه دهید تا روغن به خوبی داغ شود سپس نوارهای انگشتی رول شده را به روغن اضافه کنید و آن ها را به خوبی سرخ کنید.

هنگامی که به صورت طلایی و برشته درآمدند آن ها را از روغن خارج کرده و در ظرفی که کاغذ روی آن گذاشته شده است قرار دهید تا کامل روغن اضافه آن گرفته شود در نهایت برای خوردن این غذا بهترین روش که آسان و سریع می باشد سرو با انگشت می باشد.

طرز تهیه فینگرفود مرغ

ضمن سپاس از توجه شما و نگاه های پر مهرتان، امیدواریم که این بخش از مجله آرگا را به طرز تهیه فینگرفود مرغ اختصاص داده بودیم نهایت لذت را برده باشید همچنین برای مشاهده دستور پخت فینگو فودهای خوشمزه از جمله فینگر فود با نان تست، فینگر فود با بادمجان، فینگرفود سوسیس و … می توانید با زدن یک کلیک از  این مطالب مجله آرگا دیدن فرمایید. لحظه ای سرشار از خوبی و شادی و موفقیت برای شما عزیزان آرزومندیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *