دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای بازدید از برج میلاد و آشنایی بیشتر با مرتفع ترین و مدرن ترین برج ایران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

برج میلاد، آسمان خراش ۴۳۵ متری تهران که بزرگترین آسمان خراش در ایران است یک مرکز تجاری و تفریحی بزرگ است. بازدید از برج میلاد برای گردشگران تهرانی می تواند یک جذابیت بی نظیر و تجربه لذت بخش باشد.

برج میلاد از زیر ساخت های وسیعی ساخته شده است وجود امکانات رادیویی و مخابراتی در این برج بر اهمیت آن افزوده است و سالانه گردشگران زیادی به این مکان دیدنی تهران جذب می شوند. این برج توسط معمار هنرمند و توانا، محمدرضا حافظی ساخته شده است طراحی این مجموعه در ۵ بخش انجام شده است کی از برجسته ترین معماری های که در این مجموعه دیده می شود سقف بتنی قوس دار است که در تماشای برج میلاد می توانید این معماری برجسته را مشاهده کنید.

بازدید از برج میلاد برای گردشگران:

وسعت برج میلاد ۱۷ هزار متر است و در ۶ طبقه طراحی شده است طبقه همکف و بخش ورودی محل پذیرش مهمانان و بازدیدکنندگان است در کل این مجموعه به روز ترین امکانات و تجهیزات وجود دارد امکاناتی همچون آسانسور که راحتی رفت و آمد را برای گردشگران فراهم می کند در کنار سایر تاسیسات ساختمانی موجب شده تا این برج به یک مرکز تجاری عظیم تبدیل شود.

بازدید کردن از برج میلاد

واحدهای تجاری فعال در این مجموعه ۸۳ واحد هستند بخش لابی که یکی از مهم ترین بخش ها است به بهترین شکل طراحی و دیزاین شده است و به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در هر طبقه کافه،، رستوران و نمایشگاه های متعددی وجود دارد که وسعت آن ها به ۲۰۰۰ متر می رسد. در هر ۱۲ متر از برج امکانات تاسیساتی ویژه ای وجود دارد که شامل هواشناسی نیز می شوند.

بازدید از برج میلاد

دیدن برج میلاد برای هر ایرانی یک جذابیت مدرن و به روز است که در قلب تهران است جالب است بدانید این برج مخابراتی یکی از عظیم ترین سازه های مخابراتی در دنیا است و لقب بزرگترین سازه راس را به آن داده اند. ۱۲ طبقه ساخته شده در این برج با امکانات مجزا اهمیت زیادی را برای آن ایجاد کرده است.

آشنایی با برج میلاد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سکوی دید سربسته یکی دیگر از جذابیت های دیدنی در برج میلاد است که می توانید از آن دیدن کنید این سکو در طبقه سوم قرار دارد و مساحت آن ۸۸۰ متر مربع است موزه شهرداری نیز در این بخش واقع شده است. با خرید بلیط از این بخش می توانید از چشم اندازهای این سکو دیدن کنید هزینه بلیط این سکو ۳۵۰۰۰ تومان است.

برج میلاد را بشناسید

کافه تریا و موزه سکه باستانی در طبقه سوم که دارای ۱۶۰ مجموعه سکه باستانی از دوران مختلف است یک کلکسیونر عظیم است. موزه مشاهیر نیز در بخش پنجم این برج واقع شده است که در آن می توانید تندیس های مختلفی از مشاهیری را مشاهده کنید برای بازدید از این موزه نیز باید بلیط پرداخت کنید.

رستوران مجلل نیز در بخش ششم این موزه واقع شده است که در بازدید از برج میلاد می توانید به این رستوران بروید و از غذاهای متنوع آن استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *