دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خلاقیت با چسب حرارتی برای ساخت انواع وسایل جذاب و کاربردی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

افرادی که ذهن فعالی دارند، می توانند با ساده ترین وسایل و ابزار، کاردستی های بسیار خلاقانه و جذابی ایجاد نمایند، در این مطلب تصاویر زیبایی از خلاقیت با چسب حرارتی قرار داده ایم که در ادامه شما را به تماشای آنها دعوت می نماییم.

خلاقیت با چسب حرارتی، ایده بسیار جذابی است که با استفاده از آن می توان لوازم و وسایل زیبا و بسیار شیک ساخت، برای مشاهده نمونه های جذابی از این نوع کاردستی های شکیل می توانید در ادامه همراه ما شوید.

ایده های خلاقیت با چسب حرارتی

از چسب حرارتی علاوه بر اینکه برای ساخت کاردستی های زیبایی همچون ساخت بدلیجات دست ساز گردنبند، دستبند، گوشواره، کاردستی گلدان، زیر بشقابی، قاب گوشی، استند قاب و بسیاری از کار های خلاقانه دیگر استفاده می شود، در تعمیر وسایل خراب شده مثل عینک، تنگ کردن حلقه یا انگشتر گشاد و … نیز کاربرد دارد.

خلاقیت شیک با چسب حرارتی

با استفاده از چسب حرارتی می توانید، ظروف تزیینی زیبایی بسازید، برای این کار می توانید به مانند تصویر زیر، مدل ظرف را با چسب حرارتی، نقاشی کرده و بگذارید، خنک شود، حال می توانید به راحتی، آن را از روی ظرف جدا کنید، به این صورت می توانید قالب هر ظرف دلخواهی را که می خواهید بدست آورید، در این قسمت تصاویری دیدنی از وسایل تزیین شده یا ساخته شده با چسب حرارتی قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها، برای شما دوستان عزیز جذاب باشد.

خلاقیت با چسب حرارتیخلاقیت زیبا و دیدنی به وسیله چسب حرارتی

خلاقیت با چسب تفنگیساخت گارد گوشی زیبا و خلاقانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خلاقیت با چسب حرارتیدستبند زیبا و شیک مدل دخترانه  خلاقیت جذاب با چسب حرارتیایده تزیین قاب گوشی با خلاقیت ساده

خلاقیت با چسب حرارتیساخت کیف پول با استفاده از چسب حرارتی

خلاقیت با چسب حرارتی

تزیین درب یخچال با استفاده از خلاقیت های ساده و زیبا

خلاقیت با چسب حرارتی+عکسایده ساخت وسایل تزیینی زیبا و شیک

خلاقیت جدید با چسب حرارتیساخت قاب گوشی بسیار شیک و هنرمندانه

خلاقیت زیبا با چسب حرارتیمدل جالب ساخت گوشواره با چسب حرارتی

خلاقیت زیبا با چسب تفنگیکاردستی زیبا با استفاده از چسب حرارتی

خلاقیت با چسب حرارتی+تصویر

در این قسمت قصد داریم، ساخت دو مدل گلدان مرواریدی با استفاده از چسب حرارتی را آموزش دهیم که بعد از مشاهده می توانید به راحتی آن را در منزل بسازید و برای دکوری استفاده نمایید.

خلاقیت زیبا و جدید با چسب حرارتی

وسایل مورد نیاز :

توپ یونولیت، گل فومی، تفنگ و چسب حرارتی، مروارید لپه ای رشته ای، پایه

خلاقیت با چسب حرارتی

ساخت گلدان مرواریدی با چسب حرارتی

برای ساخت این گلدان زیبا، از خط وسط توپ یونولیتی شروع به چسباندن مروارید های لپه ای کنید و این کار را ادامه دهید تا قسمتی که در انتهای توپ چند ردیف فضای خالی باقی بماند.

خلاقیتی زیبا با چسب حرارتی

خلاقیت با چسب حرارتی

خلاقیت با استفاده از چسب حرارتی

خلاقیت دیدنی با چسب تفنگی

حال در قسمت بالای توپ که خالی است، به طور مرتب و با سلیقه، گل های فومی را بچسبانید، به طوری که تمام قسمت خالی بخش بالایی را بپوشاند.

ایده خلاقانه با چسب حرارتی

خلاقیت با چسب حرارتی

نکته : برای پایه می توانید از پایه دسر خوری یکبار مصرف که در قنادی ها می فروشند، استفاده کنید و آن را با چسب حرارتی به انتهای توپ که خالی است، بچسبانید. اکنون گلدان تزیینی و زیبای شما آماده می باشد.

خلاقیتی جدید با چسب حرارتی

در این بخش می توانید ساخت یک گلدان مرواریدی دیگر را آموزش ببینید، به این صورت که اول توپ یونولیتی (اندازه آن بستگی به سلیقه شما دارد) را از خط وسط به دو قسمت تقسیم کنید و با استفاده از آن، دو گلدان درست کنید یا اینکه یک قسمت را کمی بزرگتر برش داده و همان را برای ساخت گلدان مرواریدی استفاده کنید، همچنین برای زیبایی کار می توانید از نمد استفاده کنید، آن را به اندازه توپ برش داده و با چسب حرارتی بچسپانید.

خلاقیتی خاص با چسب تفنگی

سپس با چسب حرارتی دور تا دور توپ را با مروارید های رشته ای یا مروارید های لپه ای  بزرگ تکی که در خرازی ها موجود هستند، بچسپانید، لازم است این کار را با کمی دقت و حوصله انجام دهید. مانند تصویر، چسپاندن مروارید ها را تا جایی که چند ردیف فضای خالی در انتهای توپ باقی بماند، ادامه دهید.

خلاقیتی زیبا با چسب تفنگی

خلاقیتی متفاوت با چسب حرارتی

حال گلبرگ های کریستالی را که قبلا تهیه کرده اید را به عنوان پایه و به صورتی که در تصویر نشان داده شده است در فضای خالی گلدان، با استفاده از چسب حرارتی بچسبانید. اگر چه این گلدان بدون پایه نیز قابلیت ایستایی داشته، اما بهتر است از پایه استفاده کنید.

خلاقیتی جذاب با چسب حرارتی

خلاقیت با چسب حرارتی

در ادامه خلاقیت با چسب حرارتی برای ساخت گلدان در این روش، گل های فومی آماده خریداری شده و یا اینکه دست ساز را با دقت و به صورت مرتب، مطابق سلیقه تان و با استفاده از چسب حرارتی بر روی توپ بچسبانید. برای زیبایی بیشتر می توانید گل ها را دو لایه روی هم بچسبانید و برای تزیین از مروارید های رنگی و گل های کریستالی استفاده کنید. امیدواریم این بخش از خلاقیت مورد پسندتان واقع شده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر در این زمینه می توانید از مطالب قبلی ارائه شده در سایت آرگا، دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *