دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کیف بافتنی خارجی و شیک با طراحی دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کیف بافتنی با طرح های زیبا و شیک مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

کیفهای بافتنی از انواع طرح های شیک و زیبا است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که در هنر بافتنی تبحر و مهارت لازم را دارید می توانید انواع کیفهای بافتنی شیک را با رنگ کامواهای مختلف ببافید و کیفی با طرح جذاب داشته باشید.

مدل کیف بافتنی با طرح های شیک و زیبا

کیف از انواع اکسسوری های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان است که در انواع طرح و جنس های مختلف موجود می باشد. در مطالب قبلی انواع طرح کیف چرم دست دوز و کیف دستی را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدلهای کیفهای بافتنی، آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل کیف بافتنی

نمونه کیفهای بافتنی شده زنانه و دخترانه

کیف های بافتنی، را می توانید به کمک طرح های ساده و برجسته ببافید همچنین این طرح کیفها جذابیت و زیبایی خاصی دارند و شما می توانید از این کیف ها در مکان های مختلف استفاده نمایید.
در بافت برخی از کیفهای بافتنی در برخی قسمت ها از طرح برجسته و در قسمت دیگر نیز از طرح های ساده و معمولی استفاده می شود و در صورت تمایل می توانید این کیفهای زیبا را انتخاب کنید و جذابیت استایل تان را تکمیل نمایید.

کیف طرح دار مجلسی

کیف بافت طرح دار و شیک

مدل کیف زنانه شیک

  •  آرون گروپس

کیف بافت زیبا و جذاب

کیف مجلسی

کیف زنانه

کیف طرح دار

کیف طرح دار بافت

کیف مجلسی

مدل کیف زنانه

کیف زنانه

طرح کیف زنانه

کیف زنانه بافتنی

کیف مجلسی شیک

مدل کیف زنانه

کیف مجلسی و زیبا

کیف بافتنی مجلسی

کیف دخترانه

برای بافت کیف کاموایی از رنگ های تیره و روشن کاموا استفاده می شود همچنین در بافت برخی از طرح های کیف بافت از ترکیب دو رنگ نیز استفاده می شود.
رنگ کیف بافت را بهتر است با توجه به رنگ لباس ها و سایر اکسسوری های خود انتخاب نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ کیف و کفش تان را ست نمایید.

کیف های بافت در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ بافته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود اندازه این کیف ها را انتخاب نمایید.

کیف های مجلسی بافت نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و شما می توانید از این طرح کیفها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید همچنین برای تزیین کیف مجلسی بافت از سگک ها و بندهای خاص و فانتزی و … استفاده می شود.

کیف شیک زنانه

کوله دخترانه بافتنی

کیف بافتنی زنانه

کیف دو رنگ بافت

کیف زنانه

کیف بافت دستی

کیف بافتنی

طرح کیف بافت

کیف مجلسی زنانه

کیف زنانه کاموایی

مدل کیف دخترانه

کیف زنانه ساده

کیف زنانه بافتنی

مدل کیف خاکستری زنانه

کیف زنانه

کیفی زیبا با رنگ روشن

کیف مجلسی و شیک

کیف مجلسی و شیک زنانه

کیف سبز بافتنی

طرح کیف سبز زنانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل کیف بافتنی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کیفی زیبا و جذاب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *