دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سپند امیر سلیمانی و گذری به زندگی شخصی و حرفه ای وی + عکس

  • مینا سعادتی
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

سپند امیر سلیمانی بازیگری خوش قلب و مهربان می باشد او در یک خانواده ای هنرمند به دنیا آمده است در ادامه مطلب با بیوگرافی سپند امیر سلیمانی ما را دنبال کنید.

بیوگرافی سپند امیر سلیمانی هنرمندی محبوب و بازیگر سینما و تلویزیون است، همچنین او برادر کمند امیر سلیمانی و پسر سعید امیر سلیمانی می باشد او در خانواده ای هنرمند بزرگ شده و زندگی می کند سپند ۲۸ آذر ۱۳۵۶در تهران متولد شد او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد، که علاقه ی زیادی هم به موسیقی دارد و خواهر و پدرش از چهره های مشهور و شناخته شده سینما و تلویزیون هستند و حالا مجرد است.

زندگی سپند امیر سلیمانی

بیوگرافی سپند امیر سلیمانی

سپند امیرسلیمانی بازیگری محبوب و منطقی می باشد که در خانواده ای ۴ نفره و هنرمند به دنیا آمده است. سپند با کمک پدرش از ۴ سالگی وارد تئاتر شد و شروع به نمایش خوانی کرد او به صورت جدی به سمت موسیقی رفت و تنبک و دف را یاد گرفت. سپند چند سالی هم مدرس موسیقی بوده است. سال ۱۳۷۰ برای اولین بار نقش کوتاهی با پدرش در سریال دندون طلا را بازی کرد و بعد چند سال به صورت جدی در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان، عشق، موتور ۱۰۰۰ وارد سینما شد. در ادامه مطلب با بیوگرافی سپند امیر سلیمانی همراه ما باشید.

سپند امیر سلیمانی بازیگری خوش چهرهبیوگرافی کامل سپند امیر سلیمانی

تصویری جذاب از سپند امیر سلیمانیامیرسلیمانی در کنار جمعی از بازیگران فیلم هزارپا

تصویر زیبای امیر سلیمانی

ازدواج و طلاق سپند امیر سلیمانی

امیر سلیمانی متاهل می باشد و ۴ سال است که از خانمش جدا شده و تنها زندگی می کند او در سال ۱۳۸۹ بعد دو سال آشنایی و با عشق با مارال آراسته ازدواج کرد آنها ازدواجی ساده و عاشقانه داشتند ولی این ازدواج چندان طولی نکشید و در سال ۱۳۹۳ به جدایی منجر شد مهریه همسرش ۷ سکه بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی زیبای امیر سلیمانی سپند امیر سلیمانی در کنار همسر سابقش

سپند امیر سلیمانی و عکسایی از همسرش

بیماری و شغل دوم امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی بیماری میگرن دارد که گاهی اوقات این درد به سراغ او می آید. همچنین سپند علاوه بر بازیگری رستورانی را هم در کنارش دارد که به عنوان شغل دوم آنرا اداره می کند. سپند امیر سلیمانی هنرمندی محبوبسپند امیر سلیمانی در کنار خواهر و پدرش
زندگینامه ی جذاب سپند امیر سلیمانی

سیگارکشیدن سپند امیرسلیمانی

این بازیگر هنرمند و محبوب سیگاری می باشد او در یکی از برنامه های تلویزیون جلوی بینندگان به طور جدی از ترک سیگار خود سخن گفت.

سپند امیر سلیمانی در ژستی بروز و خفن سپند امیرسلیمانی و خواهرش کمند 

بیوگرافی شیک زیبای امیر سلیمانی

موسیقی و خوانندگی

سپند علاوه برموسیقی به صورت حرفه ای وارد عرصه خوانندگی شد و قطعه ای بنام پاییز را منتشر کرده و برنامه جدیدی برای ادامه فعالیت این رشته دارد.

بیوگرافی محبوب امیر سلیمانی تصویری جالب از سپند امیر سلیمانی

بیوگرافی جذاب امیر سلیمانی ژستی جذاب و زیبا از سپند امیرسلیمانیبیوگرافی دل نشین امیر سلیمانی

غذای مورد علاقه سپند

سپند عاشق نوشابه می باشد اما با اینکه در تلویزیون از مضرات نوشابه می گویند ولی باز هم نوشابه می خورد و همچنین کباب سلطانی و باقلا با گوشت را بسیار دوست می دارد و غذای مورد علاقه اش می باشد.

عکس و بیوگرافی سپند امیر سلیمانی

سپند در فیلم سینمایی

خوب، بد، جلف ۱۳۹۵، چک ۱۳۹۰، مردان مریخی، زنان ونوسی۱۳۸۹، اخراجی ها ۳ مسعود ده نمکی ۱۳۸۹، اخراجی ها ۲ ۱۳۸۵، مظفرنامه ۱۳۸۶، اخراجی ها ۱۳۸۵، نان، عشقو موتور هزار ۱۳۸۰، دندون طلا ۱۳۷۰

بیوگرافی خاص امیر سلیمانی

سپند در مجموعه های تلویزیونی

من یک مستاجرم، پدر خوانده، شبهای برره، مرد دوهزار چهره، خوش نشین ها، مسیر انحرافی، شبی از شبها، نرگس، هزاریا، پاورچین، بگذار آفتاب برآید، آسمان همیشه ابری نیست، کلاه پهلوی، تبریز در مه، خروس، معمای شاه، در حاشیه، همسایه ها،

سپند امیر سلیمانی با ژست های خاص

فیلمهای تلویزیونی امیر سلیمانی

ماه از روی سکو، خاندان سییلیان، به رنگ آسمان، پروانه در آتش، اعتراف، کلاه گیس، این یک تصادف نیست،پنگوئن

بیوگرافی جالب امیرسلیمانی

شبکه نمایش خانگی

قهوه تلخ مهران مدیری، شوخی کردم مهران مدیری، عطسه

 بیوگرافی سپند امیر سلیمانی

امیدواریم از بیوگرافی سپند امیر سلیمانی هنرمندی محبوب و سرشناس نهایت لذت را برده باشید و لحظه ی خوبی در کنار خانوادتان داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *