دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بهترین دیدنی های کانادا برای گردشگران ایرانی کدام مکان ها هستند؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

یکی از کشورهای بزرگ دنیا کشو کانادا است که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است این کشور پهناور دارای چشم اندازهای بسیار بکر است و از جمله دیدنی های کانادا نیز می توان به سواحل این منطقه اشاره کرد.

کانادا یک کشور پر جنب و جوش است که بسیاری از مهاجران را به خود جذب می کند این کشور سالانه توریست های زیادی را نیز از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند زیبایی های این کشور خیره کننده و مجذوب کننده است که می توانید با سفر به کانادا از این دیدنی ها لذت ببرید. دیدنی های کانادا دارای تنوع بسیاری است که در بخش های مختلفی از آن می توانید این مکان های دیدنی را مشاهده کنید در ادامه نیز بیشتر با این جاذبه های دیدنی آشنا خواهید شد.

دیدنی های کانادا

دیدنی های کانادا برای گردشگران:

در نقاط مختلفی از کانادا می توانید سواحل، کوه ها و جنگل ها را مشاهده کنید پدیده های آرامش دهنده ای که در این کشور وجود دارد موجب شده تا این کشور یک قطب گردشگری مهم به شمار آید.

دریاچه لیتل مانیتو کانادا:

این دریاچه به دریاچه مرده شباهت دارد که در ساسکاچوان واقع شده است و به عنوان دریاچه روح بزرگ نیز شناخته می شود آب های این دریاچه از جمله مهم ترین آب های معدنی است و یکی از تفریحات آبی است که برای علاقه مندان دارای جذابیت است و می توانید در این دریاچه شنا کنید. یکی از امکانات آبی این دریاچه قایق رانی است که بعد از بازید از این دریاچه می توانید از روستاهای اطراف نیز دیدن کنید.

دریای کانادا

شفق شمالی کانادا:

یکی دیگر از دیدنی های کانادا دیدن شفق قطبی یا شفق شمالی است و می توانید با ایجاد این پدیده بازتاب هایی از نور را مشاهده کنید که در میدان های مغناطیسی زمین منعکس می شود. منظره این شفق برای علاقه مندان دارای جذابت است و می توان آن را یک پدیده فوق العاده دانست.

مناطق طبیعی کانادا

صخره های بوفالو جامپ کانادا:

یکی از قبیله های سرخ پوستان که در آلبرتا واقع شده است و در این منطقه به شکار بوفالو می پردازند این منطقه به پرتگاه فورت مکلود نیز شناخته شده است صخره های عظیم و بلندی که اطراف این منطقه را محاصره کرده اند به عنوان یک اثر مهم در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند و یکی دیگر از دیدنی های کانادا شناخته شده اند.

مکان های جذاب کانادا

کروکد بوش کانادا:

این منطقه سراسر با درختان صنوبر پوشیده شده است و با ورود به آن گویی مناظری از فیلم های وحشتناک را مشاهده می کنید گره خوردن افسانه های دور و دراز با درختان و طبیعت این منطقه برای خیلی از افراد خیال انگیز است و دوست دارند تا با شنیدن افسانه ها از این منطقه نیز دیدن کنند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دیدنی ویژه کانادا

آبشار نیاگارا کانادا:

یکی از جاذبه های دیدنی کانادا آبشار دیدنی و جذاب نیاگارا است و سالانه میلیون ها توریست را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. ارتفاع این آبشار ۵۷ متر است و به دلیل ارتفاع زیاد در سال های اخیر تلاش های زیادی شد تا امکانات آبی مناسبی در این آبشار دایر شود تا امکان سقوط آزاد در آب ها نیز برای بازدیدکنندگان امکان پذیر نماید.

دیدنی های خاص کانادا

کبک قدیم کانادا:

کبک یکی از دیدنی های کانادا است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است این منطقه از شهرهای کانادا است که در یک محله قدیمی با قدمت بنا شده است و از جمله زیبایی های این کشور است. کبک در ارتفاعات کوهستانی قرار دارد و تمام نقاط آن را خانه های رنگی پر کرده است بیشتر علاقه مندانی که از این منطقه دیدن می کنند از خیابان ترزور نیز دیدن می کنند که موزه ها و آثار تاریخی زیادی را می توان دید.

مناطق توریستی کانادا

خلیج کوچک فاندی کانادا:

خلیجی که در منطقه شرقی از کانادا واقع شده است و مهد شگفتی های طبیعی کانادا است این منطقه یکی از جاذبه های محبوب و دیدنی است و پارک فاندی نیز یکی دیگر از جاذبه های و دیدنی های کانادا محسوب می شود.

نمای دیدنی کانادا

استنلی پارک ونکوور کانادا:

این پارک یکی از گنجینه های مهم ونکوور است و دارای مساحت بالغ بر ۴۰۵ هکتار است این پارک در یک شبه جزیره واقع شده است که اطراف آن نیز با اقیانوس های اطراف پوشیده شده است. مناظر این پارک پوشیده از درختان قرمز رنگ است که فضا را برای قدم زدن و پیاده روی بازدید کنندگان آماده کرده است.

جذابیت های کانادا

موزه حقوق بر کاناداد:

یکی دیگر از دیدنی های کانادا موزه حقوق بشر است که در شهر وینیپگ واقع شده است و سالانه گردشگران زیادی را نیز به خود جذب می کند این موزه در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است و بیش از هر چیزی معماری آن خیره کننده و جالب توجه می باشد. در معماری این بنا از اشکال هندسی استفاده شده است که هر یک در ساخت این بنا دارای مفهومی هستند به همین دلیل این بنا برای برخی از گردشگران خاص دارای اهمیت است.

موزه فرهنگی کانادا

جاذبه های دیدنی واقع در کانادا دارای تنوع بسیاری هستند و شما گردشگران عزیز با سفر به این منطقه می توانید از جاذبه هایی همچون موزه ها، طبیعت جنگل، دریا و خیابان های مدرن دیدن کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با مکان های دیدنی تورنتو، مکان های دیدنی مونترال و مکان های دیدنی ونکوور کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *