دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مکان های دیدنی تورنتو کانادا و زیبایی های این شهر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰
  • ۰

تورنتو از شهرهای بزرگ در کشور کانادا است و در آن جاذبه های مختلفی برای سلیقه های مختلف وجود دارد. گالری های هنری و موزه از جمله این جاذبه ها و مکان های دیدنی تورنتو است که برای گردشگران تماشایی است.

در شهر تورنتو می توانید با قدم زدن در خیابان های قدیمی و خیابان های لوکس و مدرن خاطرات زیادی را تداعی کنید و از سفر خود لذت ببرید در این شهر جاذبه های توریستی تاریخی بسیاری وجود دارد و مکان های دیدنی تورنتو علاوه بر جاذبه های تاریخی شامل جاذبه های طبیعی برای گردشگران است. وجود برج ها و آسمان خراش ها با معماری به روز توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند و نقطه ای برای جذب گردشگر است،     جزایر زیبای تورنتو

مکان های دیدنی تورنتو و دیدنی های آن

تورنتو مرکز برگزاری جشنواره های هنری و موسیقی است و هنرهای بی نظیری در سالن های تئاتر این شهر به نمایش گذاشته می شوند که هر ساله گردشگران زیادی از خارج به این نمایشگاه ها می روند و از آن دیدن می کنند.

مناطق ویژه تورنتو

قصر کازالوما:

این قصر از معماری شگفت انگیزی برخوردار است   و معماری آن به دوران قرون وسطی باز می گردد و توسط فرد ثروتمند کنادایی بنا شده است و از آن استفاده تجاری داشته است در این کاخ مجموعه ارزشمندی از ۱۰۰ اتاق و حمام های مجهز وجود دارد.

مناطق تاریخی تورنتو

آکواریوم ریپلی کانادا:

این آکواریوم یک جاذبه مدرن و از مکانهای دیدنی تورنتو است و گونه های مختلفی از جانوران آبزی در این آکواریوم موجود می باشد این آکواریوم که به شکل تونلی بزرگ است فضای آرام و دلنشین را بریا بازدید کنندگان فراهم می کند.

آکواریوم شهر تورنتو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

های پارک:

این پارک از بزرگ ترین فضای سبز در تورنتو است و دارای پلی پوشیده از برگ های درختان است و بازدیدکنندگان می توانند به طور رایگان از اماکانات تفریحی این پارک زیبا استفاده کنند. قدم زدن در فضای چشم نواز این پارک می تواند لذتی ویژه را برای شما ایجاد کند.

جاذبه ها و مکان های دیدنی تورنتو

بازارچه سنت لاورنس:

در این بازارچه فروشگاه مختلف وجود دارد و می توانید به راحتی در آن خریدهای خوب و دلخواه خود را انجام دهید در این بازارچه کنسرت های بسیاری نیز برگزار می شود.

بازارچه تورنتو

مرکز خرید ایتون سنتر:

این مرکز خرید یک مرکز تجاری است و اگر قصد دارید تا از جاذبه های مدرن و مکان های دیدنی تورنتو با امکانات مناسب دیدن کنید می توانید این مرکز خرید لوکس و شیک را انتخاب کنید.

بازار لوکس تورنتو

برجcn:

این برج از مهم ترین جاذبه های توریستی تورنتو و معروف ترین آنها است که دارای ارتفاع ۵۵۳ متر است و با رفتن به بلندترین نقطه برج می توانید نمایی وسیع از شهر را مشاهده کیند دیدن این برج در شب لذت خاص خود را دارد در اطراف این برج مهم ترین امکانات تفریحی و توریستی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

تورنتو شهر زیبای کانادا

جزایر تورنتو:

این جزیره یک کیلومتر از سواحل فاصله گرفته و در آن می توانید از امکانات قایق رانی، شنا و دیگر امکانات تفریحی استفاده کیند خانه های ویلایی با معماری زیبا از جاذبه های دوست داشتنی در سواحل این جزایر است.

جاذبه های خاص تورنتو

کلیسای سنت پاول :

در سال ۱۸۸۹ این کلیسا ساخته شد که جزو قدیمی ترین و در عین حال زیبا ترین مکان های دیدنی تورنتو می باشد بر اساس بنای رومی معماری این ساختمان طراحی شده است ونقاشی ها و تصاویر داخل این کلیسا به عنوان برنرین آثار هنری مذهبی می باشد که برج کلیسا و شیشه های رنگی زیبایی این کلیسا را چندین برابر می کند.

مناطق دیدنی تورنتو

 موزه کفشBata :

از دیگ بخش های دیدنی تورنتو موزه کفش Bata می باشد که بر تاریخچه کفش متمرکز است بنابراین اگر به کفش علاقه دارید بیشتر از ۱۳۰۰۰ کفش در پنج طبقه این موزه می توانید ببینید و همچین تغییرات کفش ها در طول قرن ها نیز مشاهده کنید و در رابطه با نقش کفش در طول تاریخ اطلاعای کسب کنید.

بخش های دیدنی تورنتو

بازار کنزینگتون :

این بازار فروشگاه های متنوعی از جمله : جواهرت، رستوران ها، زیور آلات، محصولات الکتریکی، کافه های شیک،  وسایل خانه و … وجود دارد و به دلیل تنوع کالا و همچین قیمت های مناسب مورد توجه علاقه مندان زیادی قرار دارد.

باغ ادواردز :

از دیگر مکانهای دیدنی تورنتو می توان به باغ ادواردز اشاره کرده که باغ شخصی قدیمی است  و در آن انواع چشمه ها، گل های وحشی، سنجاب ها و… می توانید مشاهده کنید، بنابراین اگر به دنبال طبیعتی زیبا و خاص در تورنتو هستید بهتر است تا از این مکان دیدن کنید.

دیدنی های تورنتو

باغ وحش تورنتو :

بیشتر از ۵۰۰۰ حیوان در این باغ وحش وجود دارد که جزو مناطق دیدنی تورنتو می باشد، این باغ وحش دارای قسمت های مختلفی است  و هر قسمت از آن بخشی از نقاط اصلی چهان را نشان می دهد که می توانید از ساوانای آفتابی تا قطب شمال را در این باغ وحش مشاهده کنید.

مکانهای دیدنی تورنتو

تورنتو به دلیل برخورداری از جنبه توریستی و گردشگری دارای جاذبه های مهم و زیبایی است که از جمله دیگر جاذبه های گردشگری تورنتو می توان به تالار هاکی، باغ وحش، گالری هنر، استادیوم و… اشاره کرد، در پایان به شما دوستان ع۸زیز پیشنهاد می کنیم صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر با راهنمای سفر به کانادا می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *