دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حسین شریفی خواننده گروه ایوان بند + عکس

  • مینا سعادتی
  • ۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

حسین شریفی خواننده ی پرآوازه و محبوب کشورمان می باشد که بیشتر مردم با صدای دل نشین آن با آهنگ عالیجناب عشق آشناییت بیشتری دارند که دارای طرفدار زیادی می باشد برای ادامه بیوگرافی حسین شریفی ما را دنبال کنید.

حسین شریفی متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۶ در شهر رفسنجان واقع در کرمان زاده شد.  شریفی اولین تجربه و خوانندگی خود را در ۱۴ سالگی زیر نظر استاد مجتبی دلزنده شروع و نخستین فعالیت هنری خود را در اجرای تیتراژ ویژه برنامه شب عید سال ۹۴ بنام آنجا آینده بود را بر عهده داشت.همچنین گروه ایوان بند توانسته یکی از جدیدترین و موفق ترین گروه موسیقی پاپ کشورمان باشد که در این مدت زمان کوتاه توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در ادامه با بیوگرافی حسین شریفی آشنا می شوید.

شریفی هنرمندی خوشتیپ تصویری از حسین شریفی به همراه فواد غفاری
زندگی نامه حسین شریفی

آشنایی با بیوگرافی حسین شریفی

حسین شریفی از خوانندگان پرآوازه و محبوب کشورمان می باشد که توانسته با چندین آهنگ زیبا و پرطرفدار بسیاری از مردم عزیز ایران را به سمت خود جذب کند.
اعضای گروه ایوان بند تشکیل شده از حسین شریفی خواننده، فواد غفاری آهنگساز، خانم حدیث دهقان شعر و ترانه سرا، مصطفی مومنی تنظیم کننده و مستر و میکسر در گروه ایوان بند همکاری ویژه ای دارند.
آهنگ های معروف و دل نشین حسین شریفی عبارتند از ای عشق، عالیجناب، ماه منی، جانان، توهمونی، آروم جونم، ای جان و …از بهترین کارهای زیبای شریفی می باشد. برای ادامه مطلب بیوگرافی حسین شریفی ما را دنبال کنید.
بیوگرافی زیبا از شریفی تصویری از حسین شریفی و جمعی از هنرمندان

بیوگرافی خاص حسین شریفی

نخستین کار هنری حسین شریف

حسین شریفی و فواد غفاری اولین کار هنری خود را در سال ۹۵ در روز چهارشنبه سوری به نمایش گذاشتند و توانستند یک گروه هنرمند و توانا ایجاد کنند.

بیوگرافی حسین شریفی

نخستین کنسرت

شریفی اولین کنسرت خود را در سالن نمایشگاه تهران بر روی صحنه اجرا کرد از قطعات زیبا و پرطرفدار آن می توان به عالیجناب، آروم جونم، عهد کردم، نگم برات اشاره کرد.

شریفی هنرمندی محبوب و تواناحسین شریفی در اولین کنسرت خود

چهره و صدایی زیبا از حسین شریفی

ایجاد و شکل گیری گروه ایوان بند

گروه ایوان بند در سال ۱۳۹۵ زیر نظر شرکت آوای هنری تشکیل شد آهنگ قطعه ماه منی در آذر ۱۳۹۶ جز پربازدیدترین و پردانلودترین قطعه موسیقی در زمان خود شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

جدیدترین آهنگ از شریفی

ازدواج و همسر حسین شریفی

این هنرمند خوش صدا در حال حاضر مجرد می باشد و همسری ندارد و با مادرش زندگی می کند.

شریفی خواننده ای محبوببیوگرافی حسین شریفی خواننده ای خوش صدا

آلبومی زیبا از حسین شریفی

تفریح و سرگرمی شریفی

بیشتر اوقات فراغت و سرگرمی آقای شریفی فقط موسیقی می باشد و تمام وقت و تمرکز خود را بر روی آلبومش گذاشته تا بتواند فول آلبومی را از خود منتشر کند تا بتوانند مردم با صدای این هنرمند خوش صدا و محبوب نهایت لذت را ببرند.

آهنگی مشهور از حسین شریفیحسین شریفی خواننده ای پرآوازه و خوش صدا

شهرت حسین شریفی در خوتنندگی

فعالیت و آهنگ های حسین شریفی

حسین شریفی تمرینات و فعالیت های خود را از چند سال پیش شروع کرده اما به طور جدی و رسمی در سال ۹۳ با آهنگ شاید الان بودی با آهنگسازی فواد غفاری و ترانه سرایی خانم حدیث دهقان شروع به فعالیت کرد و این ترانه زیبا را وارد بازار کرد.

از جمله آهنگ های منتشر شده از حسین شریفی؛ ای عشق، جانان، ماه منی، تو همونی، دلبسته، آروم جونم، ای جان، نوش جان، عالیجناب، عهدکردم، دردسرساز، دختربارون، نگم برات، قلب دیوار، منو دریاب، شبیه تو

اهنگی زیبا از حسین شریفی تصویری زیبا و شیک از حسین شریفی

زندگی نامه و بیوگرافی حسین شریفی

همکاری با خوانندگان

حسین شریفی همکاری زیادی با خوانندگان محبوبی همچون فریدون آسرایی، رضا صادقی، سینا شعبانخانی، علی عبدالملکی و میثم ابراهیمی داشته است.

بیوگرافی جالب حسین شریفی

امیدواریم با بیوگرافی حسین شریفی هنرمند خوش چهره و خوش صدا نهایت لذت را برده باشید و بتوانید زیباترین آهنگ های این هنرمند را دانلود کنید و لحظه ای خوش و شادی را در کنار خانوادتان با این صدای دل نشین سپری کنید و نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *