دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آشنایی بیشتر با سینا شعبانخانی هنرمند خوش صدا و با ذوق + بیوگرافی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سینا شعبانخانی ترانه سرای، خواننده معروف و خوش صدا ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سینا شعبانخانی ترانه سرای، خواننده و نوازنده معروف و سرشناس ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۶ در سن ۱۹ سالگی آغاز نمود. وی با تک آهنگ “جادوی خاص” که برای مادرش خوانده بود توانست به خوبی شناخته شود و یکی از بهترین آهنگ های او به شما می رود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه سینا شعبانخانی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی خواننده، نوازنده و ترانه سرای مشهور و دوست داشتنی کشورمان متولد ۳ آذر ماه سال ۱۳۶۷ که هم اکنون وی ۳۲ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته زبان ادبیات فارسی از دانشگاه سراسری می باشد.

زندگینامه جذاب و کامل سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی خواننده ایرانی در یک خوانواده ۵ نفره هنرمند و با اصالت به دنیا آمده است که یک خواهر و یک برادر بزرگ تر دارد. پدرش نوازنده پیانو، عمویش فارغ التحصیل نوازندگی پیانو از کنسرواتوار فرانسه و دیگر عمویش تورج شعبانخانی آهنگساز معروف می باشد.

این خواننده محبوب از سن ۱۷ سالگی وارد دنیای موسیقی شد. یکی از بستگان نزدیک وی که نوازنده ارکستر سمفونیک تهران بود در خانه اش پیانو داشت، صدای پیانو و نواختن آن برای سینا خیلی جالب و هیجان انگیز بود. به این صورت او علاقه زیادی به پیانو پیدا کرد و همان پیانو را از وی خرید و حدود ۵ سال فقط نوازندگی می کرد. سینا در طی این ۵ سال به خوانندگی علاقمند شد و وارد دنیای خوانندگی شد.

بیوگرافی سینا شعبانخانی + عکس

گالری شخصی و جدید سینا شعبانخانی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه جذاب و زیبا سینا شعبانخانی

عکس جدید سینا شعبانخانی و همسرش

زندگینامه جالب و زیبا سینا شعبانخانی

سلفی زبیا سینا شعبانخانی

بیوگرافی سینا شعبانخانی + تصاویر

عکس دونفره سینا شعبانخانی و علی ضیاء

زندگینامه جالب و جذاب سینا شعبانخانی

قطعه آهنگ “من بی قرارم”  درسال ۱۳۹۶ در سن ۲۹ سالگی اولین قطعه رسمی و مجاز سینا شعبانخانی بود که روانه بازار شد. او در طی فعالیت های خود با تنظیم کنندگان  محبوبی مثل حامد برادران ، هومن نامداری ، میلاد ترابی ، معین راهبر و مصطفی مومنی و… همکاری داشته است. او تاکنون ۲۷ ترک و یک آلبوم به نام “جادوی خاص” از خود منتشر نموده است و بدانید که ۱۱ ترک از ۲۷ ترک مربوط به آلبوم جادوی خاص می باشد.

زندگینامه سینا شعبانخانی و همسرش

آلبوم شیک و جدید سینا شعبانخانی

زندگینامه خواندنی سینا شعبانخانی

این هنرمند کشورمان در سال ۱۳۹۰ در سن ۲۳ سالگی قبل از اینکه به خدمت سربازی برود،  قطعه ای به نام “بدون تو تنهام” و “کابوس تنهایی”  که تنظیم این قطعه ها را بر عهده داشت منتشر نمود اما متاسفانه مورد پسند مردم قرار نگرفت. سینا تصمیم گرفت کار تنظیم را بر عهده شخص ماهری قرار بدهد. تا اینکه روزی یک آهنگ به نام ” شش و هشت از سامان جلیلی که نظرش را جلب کرد و در آخر آهنگ اسم حامد برادران را به عنوان تنظیم شنید، تصمیم گرفت با حامد برادران همکاری کند. بنابراین وی با سومین اثر مجاز و تک اهنگ خود به نام ” جادوی خاص” با همکاری حامد برادران توانست به شهرت بسیاری دست یابد.

سرح زندگی سینا شعبانخانی

عکس سینا شعبانخانی در کنسرت بهنام بانی

زندگینامه کامل و خواندنی سینا شعبانخانی

عکس و بیوگرافی سینا شعبانخانی

بیوگرافی سینا شعبانخانی کامل و خواندنی

عکس جشن عروسی سینا شعبانخانی

اشنایی با شرح حال سینا شعبانخانی

عکس های شخصی سینا شعبانخانی

بیوگرافی سینا شعبانخانی کامل و جالب

 تیتراژ ماه عسل

سینا شعبانخانی تیتراژ پایانی ماه عسل سال  ۱۳۹۶ را خوانندگی کرده درحالی که علیرضا افکاری آهنگسازی این قطعه را برعهده داشته و روزبه بمانی نیز ترانه این اثر را سروده است که استقبال بسیار خوبی از سوی مردم عزیز قرار گرفت.

عکس + تاریخچه زندگی سینا شعبانخانی

چهره زیبا و خندان سینا شعبانخانی

بیوگرافی سینا شعبانخانی + تصاویر شخصی

اولین کنسرت سینا شعبانخانی

اولین کنسرت وی در ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ در سالن همایش میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

شرح حال خواندنی سینا شعبانخانی

ژست و عکس خاص سینا شعبانخانی

بیوگرافی سینا شعبانخانی و همسرش

عکس اینستاگرامی سینا شعبانخانی

بیوگرافی سینا شعبانخانی و همسرش

ازدواج و همسر سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

تاریخچه زندگی سینا شعبانخانی

عکس شیک سینا شعبانخانی و همسرش

شرح حال جالب و جذاب سینا شعبانخانی

عکس و بیوگرافی سینا شعبانخانی خواننده محبوب ایرانی

بیوگرافی سینا شعبانخانی + عکس جدید

آلبوم سینا شعبانخوانی

جادوی خاص (۱۳۹۶)

تک آهنگ های سینا شعبانخانی

دل بستم، ناراحتم، به هیشکی نگو (تیتراژ برنامهٔ درجه یک)، ماجرای عشقف هیس، هولم نکن، رنگ سال، ای یار، حس من (تنظیم: حامد برادران)، بی‌آزار (تنظیم: حامد برادران)، هست و نیست (تیتراژ سریال هست و نیست)، خاطرات خوش، نزدیکای پاییز (تنظیم: حامد برادران)، خوب یا بد (تنظیم: حامد برادران)، چشماتو ببند (تنظیم: حامد برادران)، ماه عسل ۹۶  (تیتراژ پایانی)، عمداً (تنظیم: حامد برادران)، من بی قرارم (تنظیم: حامد برادران)، من عاشق توأم (المپیک ۲۰۱۶)، هم خونه، من بی تو (تنظیم: حامد برادران)، دیوونه میشم، تب چشمات، چشمای مست (تنظیم: حامد برادران)، یار جونی، جادوی خاص ۲ (ریمیکس: حامد برادران)ف آخر کار خودتو کردی (تنظیم: حامد برادران)، اگه نباشی (تنظیم: حامد برادران)،  ملک بانوف، تنگ غروب، جادوی خاص، بارون ممتد، وای که دلم (تنظیم: حامد برادران)، بدون تو تنهام

   سرگذشت کامل سینا شعبانخانی

گالری شخصی سینا شعبانخانی و همسرش

عکس جدید + زندگینامه سینا شعبانخانی

عکس خاص و متفاوت سینا شعبانخانی در کنار همسرش

تاریخچه زندگی سینا شعبانخانی و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سینا شعبانخانی خواننده و نوازنده محبوب ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *