دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل تزیین میوه با ایده های جدید و متفاوت

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین میوه و میوه آرایی با سبک های نو و خلاقانه را برای داشتن بهترین تزیینات میوه برای مهمانی ها، شب یلدا، سفره عقد و یخچال عروس و مناسبت های مختلف در این مطلب مشاهده خواهید نمود.

میوه آرایی برای مناسبت های مختلف کار بسیار هنرمندانه و جالبی است که اغلب خانم ها اقدام به انجام آن به شکل های مختلف می کنند. تزیینات روی میوه و میوه آرایی سبک ها و روش های مختلفی دارد که میتوانید در ادامه چند مدل از زیباترین و جدیدترین مدل های این تزیینات را مشاهده کنید و از خلاقیت در میوه آرایی استفاده کنید.

مدل های تزیین میوه جدید و زیبا:

تزیین میوه، میوه آرایی با روش های مختلف انجام میشود که امروز سعی داریم شما را با چند مدل میوه آرایی های ریز آشنا کنیم. یکی از پرکاربرد ترین و جدیدترین روش های میوه آرایی استفاده از سیخ چوبی برای تزیینات است که از این روش علاوه بر پذبرایی از مهمان، برای تزیینات مختلف از جمله سفره عقد، شب یلدا و یخچال عروس استفاده می شود. برای اینکار میوه هایی که در دسترس دارید را پوست بکنید و به انداره مناسب برش بزنید. برای میوه هایی مثل گیلاس، انگور و این دسته میوه ها نیازی به پوست گرفتن و خرد کردن نیست. بعد از آماده کردن میوه های مورد نظر آنها را با کمک سیخ چوبی به هم متصل کنید. به ترکیب رنگ و نوع میوه ها دقت کنید تا تزئین شما جلوه بیشتری داشته باشد. این روش علاوه بر زیبایی خاصی که دارد طعم و رایحه جالبی نیز به میوه ها میدهد.

در ادامه چند نمونه تزئین میوه با ایده های جدید را مشاهده میکنید.

تزیین میوه

میوه آرایی

تزیین میوه

تزیین میوه

  •  آرون گروپس

میوه آرایی

میوه آرایی

تزیینات میوه

تزیینات میوه

میوه آرایی

برای میوه آرایی روش های دیگری نیز وجود دارد و به شکل های متفاوت می توان میوه ها را دیزایین کرد و در ظرف چید و برای مناسبت های مختلف به کار برد، فقط به ترکیب میوه ها و هماهنگی آنها در کنار هم دقت کنید تا کار شما عالی و ایده آل شود.

میوه آرایی

میوه آرایی

میوه آرایی

تزیینات میوه

تزیینات میوه

تزیینات میوه

میوه آرایی سفره عقد

میوه آرایی

امیدوارم ایده های خوب و جالبی برای تزئین میوه گرفته باشید و بهترین و زیبا ترین میوه آرایی را انجام دهید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *