دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل ابروی مناسب پلک افتاده با آرایش های شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های ابروی مناسب پلک افتاده با جدیدترین متدها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

با بالا رفتن سن پلک چشم ها افتاده تر می شوند و این مشکل یکی از بزرگ ترین دغدغه ها برای خانم ها است که با انتخاب مدل ابروی متناسب با پلک افتاده شما می توانید تا حدودی این مشکل بزرگ را رفع نمایید و چشم ها و ابروهایی زیبا و بی نظیر داشته باشید.

مدل ابروی مناسب پلک افتاده شیک و زیبا

هر فردی برای برداشتن ابرو های خود باید از مدل هایی استفاده نمایید که با فرم چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری اش مطابقت و همخوانی داشته باشد. در مطالب قبلی مدل ابرو برای صورت کشیده و مدل ابرو برای صورت گرد را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل ابروی متناسب با پلک افتاده آشنا خواهید شد.

مدل ابروی مناسب پلک افتاده

مدل ابرو برای پلک افتاده

افرادی که دارای پلکی افتاده می باشند بهتر است برای برداشتن ابرو های خود به آرایشگری با تجربه و مهارت کافی مراجعه نمایند تا مدل ابروهای آن ها به گونه ای برداشته شود که افتادگی پلک چشم هایشان کمتر به نظر برسد.
مدل ابروی هلالی یکی از بهترین روش ها برای برداشتن ابروها محسوب می شود و شما می توانید با برداشتن ابروها به کمک این روش فرم زیبایی را به چشم و حالت ابروهایتان ببخشید.
برای برداشتن ابروها به کمک مدل هلالی باید دقت کنید که هلال ابروها در قسمت مناسبی از آن ها قرار بگیرد. شما می توانید هلال ابروهایتان را در بالای قسمت خارجی چشم هایتان ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که منظور از هلالی برداشتن ابروها هلالی کردن آن ها به صورت کامل نیست.

ابروی مناسب پلک افتاده

مدل ابروی پلک افتاده

مدل ابروی پهن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل ابرو هلالی

ابروی زنانه

مدل ابروی زیبا

مدل ابروی زیبا و شیک

ابروی هلالی زنانه

مدل ابروی زیبا و شیک

ابرو مناسب پلک افتاده

ابروی زنانه

مدل ابرو برای پلک افتاده

مدل ابرو زنانه برای پلک افتاده

ابروی زنانه برای پلک افتاده

ابروی زنانه

ابروی هلالی برای پلک افتاده

مدل ابرو شیک

مدل ابرو زیبا و شیک برای پلک افتاده

مدل ابرو

ابروی کوتاه برای پلک افتاده

به ابرو ها برای پلک های افتاده می توانید به کمک مدل ابروهای پهن و نازک فرم و حالت دهید همچنین در صورت تمایل می توانید ابروهایتان را به صورت کوتاه و بلند بردارید که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.
علاوه بر برداشتن ابرو ها به کمک مدلی مناسب می توانید برای کمتر به نظر رسیدن افتادگی پلک ها چشم هایتان ابروها را آرایش نمایید.
برای آرایش کردن ابروها بهتر است به کمک هایلایت یا سایه روشن زیر هلال ابروهایتان را تحت الشعاع قرار دهید که برای این کار باید زیر ابروها را سایه روشن بزنید و برای گرفتن نتیجه ای رضایت بخش نیز می توانید برای آرایش پلک ها نیز از رنگ سایه روشن استفاده نمایید.

مدل ابرو هلالی

مدل ابرو زنانه

مدل ابروی کوتاه

مدل ابروی کوتاه

ابروی زنانه مناسب پلک افتاده

مدل ابرو هلالی

مدل ابروی دخترانه

مدل ابروی مناسب پلک افتاده با متدهای جدید

مدل ابرو پهن

مدل ابروی زیبا و شیک

ابروی هلالی

ابرو مناسب برای پلک افتاده

مدل ابرو دخترانه

مدل ابرو زنانه

در این مطلب انواع مدل ابروی مناسب پلک افتاده را پیش رو داشتید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل ابرویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *