دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی صبا کمالی و عکس های خاص و متفاوتش در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۲ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

این مطلب را به بیوگرافی صبا کمالی بازیگر ایرانی اختصاص داده ایم. وی با نقش مرضیه پس از باران و بعد از آن با بازی در سریال آینه های نشکن به شهرت رسید و مدتهاست به دلیل پیشنهاد وقیحانه برخی از تهیه کنندگان، ترجیح می دهد، کمتر کار کند.

صبا کمالی هنرپیشه ایرانی در ۲۴ بهمن ۱۳۵۵ در ساری متولد شده است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش از دانشکده سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۸ می باشد، در ادامه با بیوگرافی صبا کمالی بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی صبا کمالی به همراه تصاویر

صبا کمالی هنرپیشه ۴۶ ساله ایرانی در شمال کشور به دنیا آمده و بزرگ شده است. اطلاعات زیادی در مورد زندگی شخصی وی وجود ندارد. وی در یکی از پست های اینستاگرامش با گذاشتن عکس پدر و مادر خود و نیز عکسی از کودکی اش این چنین نوشته است:

بیوگرافی و زندگینامه صبا کمالی

این عکس کودکی منه، متولد ۲۴ بهمن هستم، یکی از سالهای خدا ، دو عکس دیگر مادر و پدرم هستن، هردو زیبا….هر دو باهوش، متاسفانه بخاطر عشق زیاد با هم نساختن. نمیدونم تا حالا اینو تجربه کردین یا نه ؟ عشق زیاد، آره عشق زیاد گاهی دو طرف قصه رو تخریب میکنه، مثل اسید در خودش حل میکنه، از بدو تولدم پدر و مادرم از هم جدا بودن، اصلا تو جدایی منو متولد کردن، اما پدرم همیشه میگفت : تو…..ثمر عشق منی و مادرم مثل بسیاری از زنان مظلوم ایران…….بماند.”

سرگذشت صبا کمالی

وی فعالیت خود در تئاتر در سال ۱۳۷۶ شروع کرد و در سال ۱۳۷۸ وارد تلویزیون شد. بازی در فیلم سینمایی «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش اولین تجربه سینمایی اش است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی صبا کمالی

او در سن ۲۳ سالگی به خاطر بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» در سال ۱۳۷۷، توانست سومین جایزه جشنواره تئاتر تهران را دریافت نماید.

بیوگرافی صبا کمالی

این بازیگر توانا که با بازی در سریال پر بیننده پس از باران و در کنار بازیگران مطرحی همچون شهاب حسینی، ثریا قاسمی، جمیله شیخی، بهزاد فراهانی، علی طالب لو، رامین پرچمی، حامد کلاهداری، نادیا دلدار گلچین، هادی قمیشی به اوج شهرت دست یافت، اخیرا در حرفه بازیگری بسیار کم کار شده و خود را بیشتر مشغول فعالیت های تجاری کرده است. وی در یکی از مصاحبه هایش در مورد علت کم کاری خود می گوید:

من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه‌کنندگان دادم، آن‌ها مرا پنج سال به‌عقب پرت کردند. یک‌ مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آن‌ها نمی‌توان گذاشت.

صبا کمالی مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است. او در مورد شایعات موجود پیرامون زندگی شخصی و هنری خود می گوید؛

“من نه ازدواج کردم ، نه طلاق گرفتم ، نه بچه دار شدم ، نه از ایران رفتم و نه هرگز یک ثانیه ممنوع الکار نشدم.”

زندگی نوشته صبا کمالی

صبا کمالی علاوه بر بازیگری به شاعری و نویسندگی نیز علاقه داشته و در این زمینه فعالیت دارد، اما تا کنون اقدام به چاپ آثار خود نکرده است. او در این باره می گوید؛ ” سال ۷۶ با حسین پناهی که کار می‌کردیم، وقتی شعرهایم را می‌خواند خیلی به من می‌گفت که کتاب چاپ کنم که الان خیلی از این که به حرفش گوش نکردم پشیمانم. ترجیح می‌دهم برای اولین کتابم، شعرهایم را به چاپ برسانم. بعد هم در زمینه داستان کوتاه فعالیت کنم.”

بیوگرافی صبا کمالی

حال بعد از خواندن بیوگرافی صبا کمالی می توانید عکس های وی را تماشا کرده و با مجموعه آثار مهم وی در طی سال های فعالیت هنری اش آشنا شوید.

بیوگرافی جذاب صبا کمالیعکس جدید صبا کمالی

زندگینامه صبا کمالیصبا کمالی در اکران یک فیلم سینمایی

بیوگرافی صبا کمالی+عکسعکس زیبای صبا کمالی

بیوگرافی صبا کمالیپوریا پور سرخ، رابعه اسکویی و صبا کمالی

بیوگرافی و تصاویر صبا کمالیعکس و بیوگرافی صبا کمالی

بیوگرافی درباره صبا کمالیصبا کمالی و مرجانه گلچین در نمایشگاه نقاشی

بیوگرافی خواندنی صبا کمالیتیپ مشکی صبا کمالی

بیوگرافی صبا کمالیعکس و زندگینامه صبا کمالی

بیوگرافی متفاوت صبا کمالیصبا کمالی و تینا آخوندتبار

بیوگرافی جالب صبا کمالیعکس اینستاگرامی صبا کمالی

بیوگرافی جدید صبا کمالیعکس صبا کمالی در کنار خانواده علی پروین

بیوگرافی صبا کمالی

فیلم شناسی صبا کمالی

فیلم های سینمایی

امپراتور جهنم (۱۳۹۵)، به روح پدرم (۱۳۸۸)، همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶)، بوتیک (۱۳۸۲)، چشمان سیاه (۱۳۸۱)، متولد ماه مهر (۱۳۷۸)

بیوگرافی از صبا کمالی

مجموعه های تلویزیونی

مهمانپذیر طوبی (۱۳۸۱)، پس از باران (۱۳۷۹)، رستگاران (۱۳۸۸)، آینه های نشکن (۱۳۸۷)، تله فیلم کمی نزدیکتر (۱۳۸۷)، کلانتر (۱۳۸۸)، راز شیوا (۱۳۸۲)، کیف انگلیسی (۱۳۷۸)، خوش نشین ها (۱۳۸۹)، تله فیلم سکوت مطلق، شهریار (۱۳۸۴)، روزگار قریب (۱۳۸۶)

زندگی نامه جدید صبا کمالی

تئاتر

از عدمیت تا آدمیت (۱۳۷۷)، مظلوم پنجم (۱۳۹۴)، دولت ضعیفه (۱۳۹۶)

بیوگرافی صبا کمالی

طراحی لباس

وی از جمله بازیگرانی است که در کنار بازیگری به شغل دیگری پرداخته است به خصوص اینکه در سالهای اخیر فعالیت چندانی در عرصه سینما و تلویزیون نداشته و به طراحی لباس روی آورده است، وی علت علاقه اش به این کار را پیشنهاد دوستش برای همکاری در این زمینه معرفی کرده و هم اکنون بیشترین فعالیتش در این حرفه متمرکز می باشد و به گفته خودش درآمد قابل توجه و بیشتر از دستمزد دوران بازیگری اش از این طریق یدست آورده است.

عذرخواهی صبا کمالی بعد از توهین به مقدسات

صبا کمالی بازیگر سالهای گذشته سینما و تلویزیون کشورمان که اخیرا فعالیت چندان زیادی در این عرصه به خصوص در تلویزیون نداشته است، بنابراین اگر حضور او در اینستاگرام و جنجال پست های وی در فضای مجازی را نادیده بگیریم، چهره وی در چند سال اخیر تقریبا به فراموشی سپرده شده بود؛ انتشار پست عجیب این بازیگر درباره امام حسین (ع) که وی را مورد انتقاد قرار داده بود، حواشی زیادی برای وی به دنبال داشت و با واکنش های زیادی همراه شد که در نهایت این بازیگر با حذف این مطالب از اینستاگرامش و با انتشار پستی دیگر به عذرخواهی از مردم پرداخت، در زیر متن عذر خواهی وی را می خوانید :

من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم، مذهبی انسانی و مهربان ….معتقدم کسی نمی تواند جایگاه ویژه ی ائمه را خدشه دار کند، چون ائمه برای همه ما محترم هستن و معتقدم مومن واقعی هرگز الفاظ زشت بکار نمی برد. پس با فحاشان کاری ندارم، اما اگر احساسات مذهبی مومنین واقعی جریحه دار شد، ازشون دلجویی میکنم ایران کشور ماست و ما همه ایرانی هستیم

عکس های جدید صبا کمالی

در این بخش از زندگینامه صبا کمالی هنرپیشه سالهای گذشته تلویزیون و سینما، تعداد دیگری از عکس های وی را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید در اینجا ببینید.

زندگی نوشته متفاوت صبا کمالی زندگی نوشته از صبا کمالی عکسهای صبا کمالی سرگذشت صبا کمالی شرح حال زندگی صبا کمالی تصاویر صبا کمالی زندگی نوشته ای از صبا کمالی زندگی نوشته درمورد صبا کمالی عکس و بیوگرافی صبا کمالی زندگی نوشته درباره صبا کمالی زندگی نوشته و عکس صبا کمالی زندگی نوشته جدید صبا کمالی زندگی نوشته جالب صبا کمالی جدیدترین بیوگرافی صبا کمالی

در اینجا بیوگرافی صبا کمالی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و عکس های جدید وی را مشاهده کردید. در صورت تمایل برای خواندن بیوگرافی سایر هنرمندان و افراد مشهور می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *