دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های نمک آبرود و آشنایی با تفریحات و هیجاناتی که در انتظارتان است

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

نمک آبرود یکی از جاذبه های نزدیک به چالوس است که به دلیل طبیعت زیبای خود بسیار شناخته شده است. دیدنی های نمک آبرود بسیار متنوع و دلنشین است و یک منطقه توریستی شناخته شده در استان مازندران است.

نمک آبرود یک منطقه تفریحی ویژه افرادی است که به جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای بکر علاقه مند هستند در این منطقه وجود چشم اندازهای جنگلی، صخره ها و دریاچه ها جذابیت خاصی به منطقه داده است و سالانه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا جذب خود می کند. مناطق گردشگری نمک آبرود به قدری دارای تنوع است که گردشگران با سلیقه های مختلف می توانند در اینجا از سفر خود لذت ببرند. از جمله مهم ترین مناطق گردشگری آن نیز می توان به مراکز خرید، مناطق جنگلی و … اشاره کرد.

دیدنی های توریستی نمک آبرود

دیدنی های نمک آبرود:

بیشتر گردشگران در نمک آبرود، این منطقه تفریحی را با وجود تله کابین آن می شناسند که یک جاذبه بسیار مهیج برای افراد است این تله کابین در یک شهرک تفریحی و در سال ۱۳۷۲ ساخته شده است. از درون این تله کابین مرتفع می توانید چشم اندازهای مختلفی از درختان و دامنه ها را مشاهده نمایید و از طبیعیت دردنی زیر پای خود لذت بررید.

تله کابین نمک آبرود:

این تله کابین یکی از جاذبه های مهم و شناخته شده در نمک آبرود است که خط اولیه این تله کابین توسط سوئیسی ها ساخته شده است و دارای مرتفع ترین نقطه با ارتفاع ۱۰۵۰ متر است. طولی که برای این تله کابین در نظر گرفته شده است ۲۱۰۰ متر است و دارای ۴۲ کابین ۴ نفره است که به عنوان یکی از دیدنی های نمک آبرود شناخته می شود. امکانات رفاهی که در اطراف این تله کایبن برای گردشگران در نظر گرفته شده است شامل رستوران ها، آلاچیق و سرویس های بهداشتی است.

تله کابین نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود:

یکی دیگر از جاذبه های بسیار مهیج که تنها در نمک آبرود می توانید آن را تجربه کنید و از دیدنی های نمک آبرود لذت ببرید پل معلق است که در دل کوه ها و جنگل های این منطقه و در ارتفاعات کشیده شده است این پل با حفظ اصول امنیتی ساخته شده است و در یکی از ارتفاعات این منطقه به شکل معلق است که از روی آن می توان تردد کرد.

دیدنی های نمک آبرود

سینما شش بعدی نمک آبرود:

یکی از مجهزترین و به روزترین سینماها که تجربه ای بسیار متفاوت را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد این سینما در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است کیفیت فیلم هایی که در این سینما به نمایش گذاشته می شود بسیار بالا است.

سینما شش بعدی نمک آبرود

مجموعه پروازی نمک آبرود:

یکی دیگر از دیدنی های نمک آبرود مجموعه پرواز است که با استفاده از آن می توانید چشم اندازهای بسیار زیبایی از طبیعت این منطقه را مشاهده کنید. با استفاده از این مجموعه می توانید به راحتی تجربه یک پرواز را بر فراز طبیعت جذاب نمک آبرود داشته باشید. از جاذبه های نمک آبرود می توان به مجموعه پروازی آن اشاره کرد که افراد در آن می توانند لذت دیدن دریا و جنگل را با مجموعه پروازی نمک آبرود تجربه کنند ما به شما پیشنهاد می کنیم از مجموعه را که پرواز های پاراگلایدر، چتر، بالگرد و کایت است را از دست ندهید.

افریحات خاص نمک آبرود

تفریحات آبی نمک آبرود:

در این شهرک ساحلی امکانات تفریحی بسیار متعددی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به شاتل، چتر پاراسل، پیست موتور، جت اسکی، هاور کرافت، اسب سواری و قایق سواری اشاره کرد. این تفریحات برای علاقه مندان می تواند دارای جذابیت بسیاری باشد و تجربه ای بسیار متفاوت را در این امکانات و مجموعه های آبی خواهید داشت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مناطق دیدنی در نمک آبرود

باشگاه تیراندازی نمک آبرود:

این باشگاه جز بزرگترین های ایران محسوب می شود اکثر تجهیزات این باشگاه تیراندازی را شرکت های فرانسوی تولید کرده اند که دارای پنچ سکوی پرتاب است این باشگاه به افراد زیر ۱۲ سال اجازه استفاده از تجهیزات خود را نمی دهد در این باشگاه تیر اندازی با اسلحه ، کمان و برگزاری مسابقات فوتبال دستی و … را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مکان های دیدنی نمک آبرود

نمایش شیر دریایی آکوالیون نمک آبرود:

در شهرک توریستی نمک آبرود پارک دلفین ها و هنر آنها از ویژگی ها تفریحی نمک ابرود است که در آن به هنرنمایی دلفین ها خواهید نشست شما در این مجموعه ۴۵ دقیقه جذاب و هیجانی را سپری خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد در نمک ابرود می توانید از برکه فلامینگو و آکورایم نیز لذت ببرید.

تفریحات آبی نمک آبرود

تجربه کارتینگ در نمک آبرود:

یکی دیگر از مناطق گردشگری نمک آبرود در پیست کارتینگ نمک ابرود است ماشین ها محصول شرکت فرانسوی هستند که شما می توانید تجربه سرعت ایمن را داشته باشید که در آن پیست بزرگسالان ۶۰۰ متر و دارای ۱۰ ماشین فرانسوی پر سرعت است و در پیست مخصوص نوجوان ها دارای ۵ ماشین و پیست ۲۰۰ متری می باشد که تمام موارد ایمنی رعایت شده و کنترل می شود.

نمک آبرود و تفریحات آن

سورتمه سواری در نمک آبرود:

یکی از بهترین تجربه ها و تفریحات نمک آبرود سورتمه سواری در آن است شما طولانی ترین مسیر سورتمه سواری در ایران را طی خواهید کرد که سورتمه های آن ساخت کشور آلمان با امنیت بالا و فوق العاده است که با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت با لذت می توانید در دل جنگل سفر کنید و از شهرک بزرگ نمک آبرود لذت ببرید.

جذابیت های نمک آبرود

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *